IDD die teleurgestelde mensen zijn degene die er veel van verwachtenquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
Heb wat spoiler-free impressions gelezen van die gast die de game heeft, en het ziet er naar uit dat een hoop mensen teleurgesteld zullen zijn met het eindresultaat. Het is gewoon teveel gehyped. Vooral de reacties van de circlejerkers in de reddit van NMS zijn absoluut hilarisch. Mensen die hun hele leven om deze game heen hebben gebouwd en nu pissig zijn dat de game niet de features heeft die ze er zelf in hebben gefantaseerd.
Voor mij lijkt het er nog steeds op dat de game exact levert wat ik er van verwacht. Rondvliegen, planeten verkennen. Good times.
EDIT: er is een nieuwe streamer opgedoken. Ik kijk de stream niet omdat ik veel elementen van de game zelf wil ontdekken maar ik zie dat kijkers daar vele malen positiever over zijn dan over de stream van een paar dagen geleden.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nieuwe stream: spoilers !Is het heel anders dan? Zitten er veel spoilers in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er veel beter uit imho
Heb je een link?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Voor mij niet in ieder geval. Zit nu een livestream op twitch te kijken. Is een andere gast. Zit op een groene planeet. Ziet er voor mij schitterend uit. Kan niet wachten
Je kan ze niet zelf maken hequote:Op maandag 1 augustus 2016 18:25 schreef t4rt4rus het volgende:
Misschien preorder ik hem ook maar gewoon...
Het idee van het creëren van de planeten en dieren spreekt mij wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GamSpot UKquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:48 schreef t4rt4rus het volgende:
Weet iemand waar je het spel in ponden kan kopen. Is 10 euro goedkoper...
Je hebt voor NMS geen PS+ nodig om "online" te spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Gekke vraag, speel je de game eigenlijk online, als in je kan potentieel honderden spelers tegenkomen (mmo),of is het instanced met max x aantal spelers per sessie? Of zelfs helemaal offline?
Net als jouw Nederlands.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Roland_Deschain het volgende:
Oh, dit game gaat voor zoveel mensen zooo tegenvallen.
Die hebben hem alleen voor de PS. Maar toch bedankt.quote:
Wat valt er eigenlijk aan tegen? Ik heb gisteren ook heel even een stukje van een stream meegekeken en volgens mij is het exact wat ons beloofd is. Je hebt een ruimteschip, en je ontdekt planeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als dit Terraria in space gaat worden ga ik er wel van genieten.
Gister een paar minuten stream gekeken maar viel wel tegen.
Daarom Starbound, nigga!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als dit Terraria in space gaat worden ga ik er wel van genieten.
Gister een paar minuten stream gekeken maar viel wel tegen.
Dus toch?quote:
Starbound heb ik in earlyaccess al gespeeld, binnenkort ga ik die final versie ff spelenquote:
Ik heb hem al bijna "uitgespeeld" volgens mijquote:
Het was maar een stream, toch? Dat is toch anders dan als je het zelf speelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als dit Terraria in space gaat worden ga ik er wel van genieten.
Gister een paar minuten stream gekeken maar viel wel tegen.
Aan de ene kant wel ja maar goed als je het 20 uur speelt dan is het toch ook al ok wat mij betreft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Roland_Deschain het volgende:
Oh, dit game gaat voor zoveel mensen zooo tegenvallen.
Een beetje wandelen en ontdekkenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:38 schreef satecl het volgende:
Deze game gaat echt zo tegenvallen.
Sterkte alvast allen!
Ja tochquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een beetje wandelen en ontdekken
Heerlijke game voor mij
quote:ABOUT NEWS PRESS CONTACT
No Man's Sky
UPDATE 1.03
Sean Murray | August 7, 2016
Update 1.03
When we went gold five or six week ago, we posted on twitter, and literally every reply was like “hope you are going on a nice holiday!”. Some of us have, but I didn’t want to, not yet. I pictured myself somewhere staring out the window thinking about this game I’ve been working on for five years.
We’re under a pretty intense spotlight right now, and hopefully it’s easy to imagine how hard it would be to switch off from that, or how deeply we care about people’s first impression of the game.
In fact most of us were back here the day after we went gold, working on this update. We’re already proud of what we put on a disk, but if we had time, why not continue to update it?
Hello Games will continually update No Man’s Sky this way. This is the first of many.
It will be available on Monday for press for review once it exits submission, and on launch for public on PC and PS4. We expect future updates like these to continue to be free.
For 99.9% of people, all you have to do is install the update before you begin to play.
If you had an early copy somehow, your save game will technically work post update, but you will miss out on new content and experiences if you don’t delete your save before updating (should be obvious why from notes below). We highly recommend deleting your save if you have played before updating your game (we won’t do this in future, but it’s a day zero update).
Servers will be wiped on Sunday and again Monday in the lead up to launch.
Beware these notes contain some spoilers. Here are some things our little team has been up to over the last four or five weeks:Puur genieten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I grew up reading Carmack’s .plan files for Quake, so it’s fun to be writing one of my own
Next up we’re adding the ability to build bases and own giant space freighters. Temporal AA and my new cloud rendering tech should be coming soon too. It will really change the game again, and enhance it visually.
This universe we’ve built is a pretty large canvas, we’ve got a lot of ideas. This is the type of game we want to be.
Love,
Sean
http://www.no-mans-sky.com/2016/08/update-1-03/
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 07-08-2016 20:44:38 ]SOONY
Schrap alle toekomstige pre-orders maarquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Die laatste zin over het base building en owning spacefreighters had me even aan het twijfelen dat het een of andere nep post is.
Ik ga een hele lange tijd geen andere game meer nodig hebben vermoed ik.
quote:
EU natuurlijk.. Is de pre-loadquote:
10 augustus komt 'ie uit.quote:
Niet elk spel is Fallout 4quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:55 schreef jogy het volgende:
Klotespel daagt me gewoon uit om te pre-orderen . Maar ik weiger, sinds de grote FO4 preorder teleurstelling doe ik er niet meer aan, ongeacht hoe leuk het allemaal klinkt.
'Joh'. Maar daar was de hype ook alomvattend en zou Fallout 4 de nieuwe beste game ooit worden. Dat ruik ik nu ook een beetje.quote:
quote:
Ik had begin dit jaar dit weekend al vrij genomen als lang weekend om een beetje van het weer te genieten aangezien ik buiten het seizoen op vakantie ga. Het weer is kut, en de game komt woensdag uit, dus beter kan ik dit weekend niet besteden denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Godverdomme wat heb ik er zin in. Donderdag en vrijdag mooi vrij genomen, ik sluit me af van het internet, ik ga geen reviews etc. lezen gewoon mezelf opsluiten met de game en speulen.
Ik vond FO4 heerlijk. Was gewoon niet zo goed als New Vegas maar heb er gewoon 100 uur ingestoken zonder mij te vervelen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:55 schreef jogy het volgende:
Klotespel daagt me gewoon uit om te pre-orderen . Maar ik weiger, sinds de grote FO4 preorder teleurstelling doe ik er niet meer aan, ongeacht hoe leuk het allemaal klinkt.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had mijn geld beter aan 100 kilo varkensmest kunnen besteden, alleen om er aan te ruiken. Dan had ik meer waar voor mijn geld gehad.
Ik heb me an sich ook wel vermaakt hoor. Maar alsnog zie ik het verschil tussen 4 en de rest waar ik de rest nog minstens 3 keer heb uitgespeeld kijk ik 4 niet meer aan na de eerste play through. En ik heb ooit Duke nukem forever gepreordered dus het kan altijd slechter. ( ).quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond FO4 heerlijk. Was gewoon niet zo goed als New Vegas maar heb er gewoon 100 uur ingestoken zonder mij te vervelen.
De makers lachen al weer keihard in hun vuistje om al het geld dat ze toch verdiend hebben als straks de reviews en ervaringen alsnog vies tegenvallen.quote:
Klopt helemaal. Maar toch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
De makers lachen al weer keihard in hun vuistje om al het geld dat ze toch verdiend hebben als straks de reviews en ervaringen alsnog vies tegenvallen.
Hier kan ik het wel mee eens zijn. En 5 jaar ontwikkeltijd, het is een relatief klein en onbekende uitgever tot nu toe dus als ze deze verneuken gaan ze er uiteindelijk zelf aan kapot denk ik. De (hele) grote uitgevers en ontwikkelaars hebben zoveel grote namen in beheer dat ze met enige regelmaat een drol van een game kunnen produceren zonder al te veel schade op te lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik gun die gasten het geld wel, ook al is het uiteindelijk maar een 7/10. Ik vind die Sean een sympathieke gast en ik vind dat dit soort vernieuwende projecten van zo'n formaat door zo'n klein team wel gesteund mogen worden. Ik vind een unieke game als deze pre-orderen van een indie-studio met een handjevol werknemers niet te vergelijken met het pre-orderen van een Ubisoft of EA game.
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen . En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.quote:
Mee eens, overigens. Pre-ordering slaat nergens op. Mensen die een jaar voor de game uitkomt al geld betalen. Op de releasedag is een game gewoon overal verkrijgbaar en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iets niet kon krijgen wat ik wilde kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen . En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
Onzin. Je geeft geld uit aan een product voordat dat product zichzelf bewezen heeft. Dat stimuleert niet tot het leveren van kwaliteit, integendeel zelfs. Het werkt afraffelen in de hand. Of dat nou een game van een kleine of grote studio is. Je bent gewoon dom bezig en alleen maar jezelf in de vingers aan het snijden als je pre-ordert.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik gun die gasten het geld wel, ook al is het uiteindelijk maar een 7/10. Ik vind die Sean een sympathieke gast en ik vind dat dit soort vernieuwende projecten van zo'n formaat door zo'n klein team wel gesteund mogen worden. Ik vind een unieke game als deze pre-orderen van een indie-studio met een handjevol werknemers niet te vergelijken met het pre-orderen van een Ubisoft of EA game.
Ook dat. Preorder was vroeger wel van toegevoegde waarde trouwens, toen het enkel om fysieke exemplaren ging en je een reële kans liep dat het uitverkocht kon raken. Nu is het niet heel veel meer dan wat extra ingame preorder spul krijgen. Eigenlijk is het gewoon een soort van gokken wat je doet .quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen . En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richtenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier kan ik het wel mee eens zijn. En 5 jaar ontwikkeltijd, het is een relatief klein en onbekende uitgever tot nu toe dus als ze deze verneuken gaan ze er uiteindelijk zelf aan kapot denk ik. De (hele) grote uitgevers en ontwikkelaars hebben zoveel grote namen in beheer dat ze met enige regelmaat een drol van een game kunnen produceren zonder al te veel schade op te lopen.
Dit is een beetje een rare zin.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten
Een kloonvat is best duur.quote:
Kost ongeveer een huis schijnbaarquote:
Denk dat hij straks wel een paar huizen erbij heeft, goeie keuze geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten
ieder start op zn eifen planeetquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
Iedereen ergens anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
En de kans dat je iemand tegenkomt is sowieso al bizar klein, niet onmogelijk hoor.. maar heel heel klein.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
Dit idee zeg maar:quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En de kans dat je iemand tegenkomt is sowieso al bizar klein, niet onmogelijk hoor.. maar heel heel klein.
Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?
Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
Geen idee, was/is dat een ding ja?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is de grap toch met dat Harambe?
Ik zag het ook wel eens bij streams voorbij komen op twitch maar geen idee waar dat nou weer over gaat.
Lol dat klinkt meer als je jezelf hebt laten hypen door fanboys.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
'Joh'. Maar daar was de hype ook alomvattend en zou Fallout 4 de nieuwe beste game ooit worden. Dat ruik ik nu ook een beetje.
Een tool waarmee je naar altijd toe kan warpen lijkt me alles dat nodig is en (relatief) eenvoudig in te bouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?
Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
Iig dat je een route kunt (laten) plotten naar diegene.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Een tool waarmee je naar altijd toe kan warpen lijkt me alles dat nodig is en (relatief) eenvoudig in te bouwen.
En wenselijk trouwens
Ik was verblind door mijn voorliefde van de fallout franchise inderdaad . Alle signalen die fluisterden dat het kut ging worden kon en wilde ik niet geloven. Gelukkig heb ik er van geleerd .quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol dat klinkt meer als je jezelf hebt laten hypen door fanboys.
T was al vrij snel voor de launch duidelijk dat FO4 flink tegen ging vallen.
Hij komt daar de 9e uit, dus ik verwacht van wel. Geen idee hoe laat maar dat zal wel flink na 12 uur zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Typisch het volgende:
Ik vroeg het ook al in het PS4 topique maar daar kreeg ik er geen antwoord op. Als ik op mijn PS4 USA account No Mans Sky nu bestel, kan ik dan vannacht spelen?
Lijkt me wel grappig als je dat kan doen ja, maar dan wel met 'realistische' reistijden. Zit je een paar maanden te reizen om bij een ander terecht te komen .quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Iig dat je een route kunt (laten) plotten naar diegene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |