abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:16:28 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164324771
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik gun die gasten het geld wel, ook al is het uiteindelijk maar een 7/10. Ik vind die Sean een sympathieke gast en ik vind dat dit soort vernieuwende projecten van zo'n formaat door zo'n klein team wel gesteund mogen worden. Ik vind een unieke game als deze pre-orderen van een indie-studio met een handjevol werknemers niet te vergelijken met het pre-orderen van een Ubisoft of EA game.
Hier kan ik het wel mee eens zijn. En 5 jaar ontwikkeltijd, het is een relatief klein en onbekende uitgever tot nu toe dus als ze deze verneuken gaan ze er uiteindelijk zelf aan kapot denk ik. De (hele) grote uitgevers en ontwikkelaars hebben zoveel grote namen in beheer dat ze met enige regelmaat een drol van een game kunnen produceren zonder al te veel schade op te lopen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164324787
Hype is growing *O*
(she/her)
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:24:56 #278
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_164324965
quote:
9s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar toch.
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen :'). En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_164325045
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen :'). En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
Mee eens, overigens. Pre-ordering slaat nergens op. Mensen die een jaar voor de game uitkomt al geld betalen. Op de releasedag is een game gewoon overal verkrijgbaar en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iets niet kon krijgen wat ik wilde kopen.

En al zou dat zo zijn. Je kunt heel goed vandaag de game bestellen om hem woensdag thuis te hebben. Dat hoef je niet al 6 maanden van tevoren te doen, want dan koop je iets wat nog niet bestaat en waarvan je geen idee hebt of het de moeite waard is.
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:29:28 #280
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_164325053
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik gun die gasten het geld wel, ook al is het uiteindelijk maar een 7/10. Ik vind die Sean een sympathieke gast en ik vind dat dit soort vernieuwende projecten van zo'n formaat door zo'n klein team wel gesteund mogen worden. Ik vind een unieke game als deze pre-orderen van een indie-studio met een handjevol werknemers niet te vergelijken met het pre-orderen van een Ubisoft of EA game.
Onzin. Je geeft geld uit aan een product voordat dat product zichzelf bewezen heeft. Dat stimuleert niet tot het leveren van kwaliteit, integendeel zelfs. Het werkt afraffelen in de hand. Of dat nou een game van een kleine of grote studio is. Je bent gewoon dom bezig en alleen maar jezelf in de vingers aan het snijden als je pre-ordert.

Maar als je graag geld uitgeeft aan grappige mensen die met een klein team een mooi plan hebben voor een ontzettend toffe game, dan kun je mijn IBAN-nr krijgen hoor :). Gegarandeerd resultaat! Ik weet alleen nog niet wat voor resultaat.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:30:29 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164325068
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen :'). En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
Ook dat. Preorder was vroeger wel van toegevoegde waarde trouwens, toen het enkel om fysieke exemplaren ging en je een reële kans liep dat het uitverkocht kon raken. Nu is het niet heel veel meer dan wat extra ingame preorder spul krijgen. Eigenlijk is het gewoon een soort van gokken wat je doet :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164325074
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Hier kan ik het wel mee eens zijn. En 5 jaar ontwikkeltijd, het is een relatief klein en onbekende uitgever tot nu toe dus als ze deze verneuken gaan ze er uiteindelijk zelf aan kapot denk ik. De (hele) grote uitgevers en ontwikkelaars hebben zoveel grote namen in beheer dat ze met enige regelmaat een drol van een game kunnen produceren zonder al te veel schade op te lopen.
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten :')

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164325094
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten :')

Dit is een beetje een rare zin.
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:32:31 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164325102
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is een beetje een rare zin.
Een kloonvat is best duur.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164325408
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Een kloonvat is best duur.
Kost ongeveer een huis schijnbaar :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164325728
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten :')

Denk dat hij straks wel een paar huizen erbij heeft, goeie keuze geweest.
pi_164327094
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
pi_164327107
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
ieder start op zn eifen planeet
(she/her)
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:01:23 #289
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164327120
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
Iedereen ergens anders.
I love my mispoken words.
pi_164327160
Ik vroeg het ook al in het PS4 topique maar daar kreeg ik er geen antwoord op. :+ Als ik op mijn PS4 USA account No Mans Sky nu bestel, kan ik dan vannacht spelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 13:03:25 ]
pi_164327624
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
En de kans dat je iemand tegenkomt is sowieso al bizar klein, niet onmogelijk hoor.. maar heel heel klein.

Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?

Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
pi_164327660
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

En de kans dat je iemand tegenkomt is sowieso al bizar klein, niet onmogelijk hoor.. maar heel heel klein.

Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?

Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
Dit idee zeg maar:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164327684
Wat is de grap toch met dat Harambe?

Ik zag het ook wel eens bij streams voorbij komen op twitch maar geen idee waar dat nou weer over gaat. :')
pi_164327697
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is de grap toch met dat Harambe?

Ik zag het ook wel eens bij streams voorbij komen op twitch maar geen idee waar dat nou weer over gaat. :')
Geen idee, was/is dat een ding ja?

-edit-
verwijzing hiernaar denk ik
http://knowyourmeme.com/memes/harambe-the-gorilla

?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:32:31 #295
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164327824
quote:
9s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:10 schreef jogy het volgende:

[..]

'Joh'. Maar daar was de hype ook alomvattend en zou Fallout 4 de nieuwe beste game ooit worden. Dat ruik ik nu ook een beetje.
Lol dat klinkt meer als je jezelf hebt laten hypen door fanboys.

T was al vrij snel voor de launch duidelijk dat FO4 flink tegen ging vallen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164327881
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?

Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
Een tool waarmee je naar altijd toe kan warpen lijkt me alles dat nodig is en (relatief) eenvoudig in te bouwen.

En wenselijk trouwens :)
Conscience do cost.
pi_164328046
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Een tool waarmee je naar altijd toe kan warpen lijkt me alles dat nodig is en (relatief) eenvoudig in te bouwen.

En wenselijk trouwens :)
Iig dat je een route kunt (laten) plotten naar diegene.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:48:06 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164328211
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Lol dat klinkt meer als je jezelf hebt laten hypen door fanboys.

T was al vrij snel voor de launch duidelijk dat FO4 flink tegen ging vallen.
Ik was verblind door mijn voorliefde van de fallout franchise inderdaad ;(. Alle signalen die fluisterden dat het kut ging worden kon en wilde ik niet geloven. Gelukkig heb ik er van geleerd :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164328221
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Typisch het volgende:
Ik vroeg het ook al in het PS4 topique maar daar kreeg ik er geen antwoord op. :+ Als ik op mijn PS4 USA account No Mans Sky nu bestel, kan ik dan vannacht spelen?
Hij komt daar de 9e uit, dus ik verwacht van wel. Geen idee hoe laat maar dat zal wel flink na 12 uur zijn.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:49:17 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164328241
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Iig dat je een route kunt (laten) plotten naar diegene.
Lijkt me wel grappig als je dat kan doen ja, maar dan wel met 'realistische' reistijden. Zit je een paar maanden te reizen om bij een ander terecht te komen _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')