Hier kan ik het wel mee eens zijn. En 5 jaar ontwikkeltijd, het is een relatief klein en onbekende uitgever tot nu toe dus als ze deze verneuken gaan ze er uiteindelijk zelf aan kapot denk ik. De (hele) grote uitgevers en ontwikkelaars hebben zoveel grote namen in beheer dat ze met enige regelmaat een drol van een game kunnen produceren zonder al te veel schade op te lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik gun die gasten het geld wel, ook al is het uiteindelijk maar een 7/10. Ik vind die Sean een sympathieke gast en ik vind dat dit soort vernieuwende projecten van zo'n formaat door zo'n klein team wel gesteund mogen worden. Ik vind een unieke game als deze pre-orderen van een indie-studio met een handjevol werknemers niet te vergelijken met het pre-orderen van een Ubisoft of EA game.
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen . En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.quote:
Mee eens, overigens. Pre-ordering slaat nergens op. Mensen die een jaar voor de game uitkomt al geld betalen. Op de releasedag is een game gewoon overal verkrijgbaar en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iets niet kon krijgen wat ik wilde kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen . En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
Onzin. Je geeft geld uit aan een product voordat dat product zichzelf bewezen heeft. Dat stimuleert niet tot het leveren van kwaliteit, integendeel zelfs. Het werkt afraffelen in de hand. Of dat nou een game van een kleine of grote studio is. Je bent gewoon dom bezig en alleen maar jezelf in de vingers aan het snijden als je pre-ordert.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik gun die gasten het geld wel, ook al is het uiteindelijk maar een 7/10. Ik vind die Sean een sympathieke gast en ik vind dat dit soort vernieuwende projecten van zo'n formaat door zo'n klein team wel gesteund mogen worden. Ik vind een unieke game als deze pre-orderen van een indie-studio met een handjevol werknemers niet te vergelijken met het pre-orderen van een Ubisoft of EA game.
Ook dat. Preorder was vroeger wel van toegevoegde waarde trouwens, toen het enkel om fysieke exemplaren ging en je een reële kans liep dat het uitverkocht kon raken. Nu is het niet heel veel meer dan wat extra ingame preorder spul krijgen. Eigenlijk is het gewoon een soort van gokken wat je doet .quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dom. Het heeft geen enkel nut. Je kunt prima 1 dag na release kopen als er enige duidelijkheid is over de kwaliteit van het spel. Je loopt het risico (en geen klein risico) dat je je geld wegtyft aan bagger, om die eventuele bagger 1 dag eerder te kunnen spelen . En je naait alle gamers ter wereld die slim genoeg zijn om niet aan deze praktijken mee te doen. Pre-orders, wat een klets. Knap staaltje marketing weer van gamebedrijven.
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richtenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier kan ik het wel mee eens zijn. En 5 jaar ontwikkeltijd, het is een relatief klein en onbekende uitgever tot nu toe dus als ze deze verneuken gaan ze er uiteindelijk zelf aan kapot denk ik. De (hele) grote uitgevers en ontwikkelaars hebben zoveel grote namen in beheer dat ze met enige regelmaat een drol van een game kunnen produceren zonder al te veel schade op te lopen.
Dit is een beetje een rare zin.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten
Een kloonvat is best duur.quote:
Kost ongeveer een huis schijnbaarquote:
Denk dat hij straks wel een paar huizen erbij heeft, goeie keuze geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sean heeft zijn huis verkocht om Hello Games en zijn 4 medewerkers op te kunnen richten
ieder start op zn eifen planeetquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
Iedereen ergens anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
En de kans dat je iemand tegenkomt is sowieso al bizar klein, niet onmogelijk hoor.. maar heel heel klein.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
Dit spel he...alles procedureel gegenereerd. Waar begin je als speler? Beginnen alle spelers woensdag niet op dezelfde plek zodat je achter elkaar aan kunt vliegen? Of begint iedereen ergens anders in het universum?
Dit idee zeg maar:quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En de kans dat je iemand tegenkomt is sowieso al bizar klein, niet onmogelijk hoor.. maar heel heel klein.
Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?
Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
Geen idee, was/is dat een ding ja?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat is de grap toch met dat Harambe?
Ik zag het ook wel eens bij streams voorbij komen op twitch maar geen idee waar dat nou weer over gaat.
Lol dat klinkt meer als je jezelf hebt laten hypen door fanboys.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
'Joh'. Maar daar was de hype ook alomvattend en zou Fallout 4 de nieuwe beste game ooit worden. Dat ruik ik nu ook een beetje.
Een tool waarmee je naar altijd toe kan warpen lijkt me alles dat nodig is en (relatief) eenvoudig in te bouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze werken nu wel aan de tools om mensen te kunnen opsporen als het ware, maar of dat werkt in een universum met eigenlijk oneindig hoeveel sterren en planeten?
Ik denk zelf van niet, tenzij je precies weet waar je moet zoeken/kijken.. en dan moet je er nog komen.
Iig dat je een route kunt (laten) plotten naar diegene.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Een tool waarmee je naar altijd toe kan warpen lijkt me alles dat nodig is en (relatief) eenvoudig in te bouwen.
En wenselijk trouwens
Ik was verblind door mijn voorliefde van de fallout franchise inderdaad . Alle signalen die fluisterden dat het kut ging worden kon en wilde ik niet geloven. Gelukkig heb ik er van geleerd .quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol dat klinkt meer als je jezelf hebt laten hypen door fanboys.
T was al vrij snel voor de launch duidelijk dat FO4 flink tegen ging vallen.
Hij komt daar de 9e uit, dus ik verwacht van wel. Geen idee hoe laat maar dat zal wel flink na 12 uur zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Typisch het volgende:
Ik vroeg het ook al in het PS4 topique maar daar kreeg ik er geen antwoord op. Als ik op mijn PS4 USA account No Mans Sky nu bestel, kan ik dan vannacht spelen?
Lijkt me wel grappig als je dat kan doen ja, maar dan wel met 'realistische' reistijden. Zit je een paar maanden te reizen om bij een ander terecht te komen .quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Iig dat je een route kunt (laten) plotten naar diegene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |