Vanwege de drukte is dat en omdat we eigenlijk geen idee hebben wat er ligt. Dat klinkt krom maar alles is achter ingedeeld in type schoen (performance Running, performance football, performance basketball enzovoort enzovoort) mochten er dus 3 Pegasus paartjes verkocht worden, dan worden die aangevuld met 3 andere paartjes wat dan bijvoorbeeld een racer kan zijn of een flyknit lunar +1.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:39 schreef Matip het volgende:
Leeroy, waarom kijken jullie niet of er een bepaalde maat in het magazijn ligt?
Inderdaad! mocht iemand een maatje 41 zien liggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:59 schreef don-diablo het volgende:
Racers voor 70 euro is een mooie prijs.
Hier vandaag geweest. 5 paar erbijquote:
Nice.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier vandaag geweest. 5 paar erbij![]()
Paartje Air max 2014, AM1, Free's, Racers en Kobe's.
Am 2014 zijn nu ¤80 in Overvecht, Utrecht. 5 colorways.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nice.zag afgelopen weekend verassend veel kids lopen op flyknit Max 14. Prijzig maar wel tof.
Zou zelf ook weer een keer een paar Free run 2 willen voor erbij, maar geen must. Eerst maar lekker met vakantie.
Das echt cheap, maar dat is niet die flyknit versie lijkt me.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Am 2014 zijn nu ¤80 in Overvecht, Utrecht. 5 colorways.En ja vakantie is ook lekker!
Nee die ¤125. Lag nog 1 paartje maat 43 toen ik wegging vanmiddag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das echt cheap, maar dat is niet die flyknit versie lijkt me.
Die had ik dan wel opgepikt als ik er was geweestquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee die ¤125. Lag nog 1 paartje maat 43 toen ik wegging vanmiddag.
Wtf? Doe ze aan, strik je veters en doe verder lekker je ding. Roshe run draag ik bijna alleen in de zomer of met een broek die niet wijd bij de enkels is, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef Jiang153 het volgende:
Wat is de beste manier om Roshe runs te dragen?
Bij mij gaan ze soms over dat lus dingetje aan de achterkant
Moet je je broek oprollen?
Moet ik ze oprollen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:07 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wtf? Doe ze aan, strik je veters en doe verder lekker je ding. Roshe run draag ik bijna alleen in de zomer of met een broek die niet wijd bij de enkels is, als je dat bedoelt.
Ja man tot aan je knieënquote:
Okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja man tot aan je knieënNiks moet, als jij dat mooi vindt moet je dat doen. Als je liever wat anders hebt doe je dat toch?
Racers ja? Nicequote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier vandaag geweest. 5 paar erbij![]()
Paartje Air max 2014, AM1, Free's, Racers en Kobe's.
En, heb jij ze al besteld? Zou leuk zijn als het eindeiljk gelukt isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:40 schreef Miniem het volgende:
Asos heeft de minty fresh en black razz ook.
http://www.asos.com/sauco(...)&SearchQuery=saucony
http://www.asos.com/sauco(...)&SearchQuery=saucony
Nee, ik ga ze niet meer bestellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
En, heb jij ze al besteld? Zou leuk zijn als het eindeiljk gelukt is
Ik heb ze van Caliroots, die hebben nog us10 en 11. Verder geen adresje voor je die ze nog zou kunnen hebben..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Weet toevallig iemand of ze de Nike free og 14 paris editie nog ergens verkopen in maatje 44.5?
[ afbeelding ]
![]()
lag links van de kinderkleding, bij de jassenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
^^
Ow, dat is wel nice voor wielrennen... straks even langs.
Tof.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef droommoord het volgende:
Ben net langs geweest in overvecht. Was niet veel soeps, meneer zei dat er volgende week weer bij werd gevuld.
Voor de liefhebbers, er lagen nog 2 gyakusou jasjes (die ultra-lichte) in maat M voor 60.
deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou sla nu je slag met M in utrechtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tof.ik heb een tijdje geleden een jasje besteld via eBay en was me net iets te groot in L dus weer doorverkocht. Mooi spul.
Dacht ik dus ook al.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:50 schreef Valyx het volgende:
[..]
Ik heb ze van Caliroots, die hebben nog us10 en 11. Verder geen adresje voor je die ze nog zou kunnen hebben..
Ik zit voor m'n werk in noord Nederland. Kan lastig even langsrijden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:41 schreef droommoord het volgende:
[..]
nou sla nu je slag met M in utrecht
Nieuwe cole haans toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zit voor m'n werk in noord Nederland. Kan lastig even langsrijden.
Do want:
[ link | afbeelding ]![]()
Die zero grand zijn ook brogues.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nieuwe cole haans toch?
Heb zelf liever een mooie brogue als het dan toch nette schoenen moeten zijn. Paartje grensons ofzo
Wat heeft iedereen trouwens met meteen claimen als er geen T&T is?sneaker game is echt fucked up tegenwoordig
Webshops uit de OP al geprobeerd/quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:43 schreef PIETR het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan bestellen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |