quote:
Was ook voor jou bedoeld, niet dat je moest komen, wel dat je blijkbaar een dikzak bent.quote:
Schooltijd is al meer dan 12 jaar terug. Boh, de nostalgiequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog tyfusveel appeltjes te schillen. Kom na schooltijd.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
Kon mijn bagger gelukkig al kwijt in je moeder
geilquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik neuk je zusje right in the pussy.
Kom na werktijd. Achter de ramen toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schooltijd is al meer dan 12 jaar terug. Boh, de nostalgie
Je vind jezelf wel echt leuk ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kom na werktijd. Achter de ramen toch?
Je werkt achter de ramen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kom na werktijd. Achter de ramen toch?
Nog steeds over die ene meidquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef sackhaahr het volgende:
Retry het zit mij nog niet helemaal lekker hor.
Ja ze was er niet.quote:
Zo'n beetje elke FOK!ker weet dat ik geen zusje heb. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee heb wajong. Ik dacht dat we bij je zusje moesten afspreken.
Dat is mijn dikke vachtquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
Was ook voor jou bedoeld, niet dat je moest komen, wel dat je blijkbaar een dikzak bent.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:37 schreef appelepent het volgende:
Gezellig! Post nu maar tieten alstublieft.
Bek houdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:31 schreef LompeHork het volgende:
Je poging tot humor is om verdrietig van te worden overigens.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jammer dat het IVBO niet meer bestaat.
Wellicht is FOK!mod worden een vervangende optie. Daar pas ik zo te horen wel tussen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was een uitkomst voor je geweest.
Nee, sorry, een IQ van boven de 40 is toch wel een vereiste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wellicht is FOK!mod worden een vervangende optie. Daar pas ik zo te horen wel tussen.
Zo te zien maken ze weleens een uitzondering.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, sorry, een IQ van boven de 40 is toch wel een vereiste.
Ik vind het niet tof dat je zo over je moeder spreekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zo te zien maken ze weleens een uitzondering.
Gelukkig, ik zou je bijna stenigen.quote:
Haha je kwam er niet uit, dus verzon je iets onwerkelijks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat je zo over je moeder spreekt.
[..]
Gelukkig, ik zou je bijna stenigen.
Bijna dan.
Nou, eigenlijk zou elk intelligent antwoord je IQ te boven gaan, dat zou ik je niet aan willen doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haha je kwam er niet uit, dus verzon je iets onwerkelijks.
Lompehork, zelfs als het op waarheid is gebaseerd wat ik in eerste instantie zei viel jij daar per definitie niet onderquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat je zo over je moeder spreekt.
[..]
Gelukkig, ik zou je bijna stenigen.
Bijna dan.
Boh, voel die liefde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lompehork, zelfs als het op waarheid is gebaseerd wat ik in eerste instantie zei viel jij daar per definitie niet onder
Haha mijn pener is groter!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zou elk intelligent antwoord je IQ te boven gaan, dat zou ik je niet aan willen doen.
Moet jij niet eens naar bed ventje?
Ok.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haha mijn pener is groter!!!
Jazeker, wel veel gewerkt maar dat was wel leuk. En jij, op vakantie geweest?quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, voel die liefde.
Iedereen een beetje een vermakelijke vakantie gehad trouwens?
Koop dan gewoon een zakje wiet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:12 schreef niels0 het volgende:
Rotfolie.![]()
Gisteren een stukje hasj gekocht, maar dat plastic folie gaat er zo lastig af.
Beter, geld is ook wat waard (quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jazeker, wel veel gewerkt maar dat was wel leuk. En jij, op vakantie geweest?
Tekama.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben meer een hasjroker. Vind ik lekkerder.
Ik krijg mijn hasj altijd in normale zakjes, weet niet waar jij je shit koopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:12 schreef niels0 het volgende:
Rotfolie.![]()
Gisteren een stukje hasj gekocht, maar dat plastic folie gaat er zo lastig af.
Wat ik nu heb is nepalees denk ik. Ketama is dacht ik marokkaans. Marrokaanse heb ik het liefst Twisla.quote:
Die shit komt toch altijd in zakjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik krijg mijn hasj altijd in normale zakjes, weet niet waar jij je shit koopt.
Ja johquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter, geld is ook wat waard ()
Yes, eerst Italië, was kut. Daarna naar Stockholm en dat was baas. Nooit meer naar warme zuid-Europese landen, de mensen daar zijn complete retards.
Niet in plastic folie in ieder geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die shit komt toch altijd in zakjes?
Dit. Precies dit. En dan nog als een mongool door het verkeer heen rijden ook, alsof ze de weg ownenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja johal die Roberto's op hun Vespa
In Nederland hebben we daar een mooi woord voor: homo.
Ja, ik haalde ook altijd dat. Wiet was ook niet mijn ding. Nu doe ik het niet meer. Gestopt met roken en drinken al sinds 2 jaar ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat ik nu heb is nepalees denk ik. Ketama is dacht ik marokkaans. Marrokaanse heb ik het liefst Twisla.
Voor mij is het wat jaartjes terug, maar ik heb het ook nooit gezien in plastic folie, lijkt me verdomde lastig welquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet in plastic folie in ieder geval.
Ik blow soms maanden niet, maar ik heb wat slaapproblemen en als ik heb gerookt slaap ik 8 uur aan 1 stuk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:22 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja, ik haalde ook altijd dat. Wiet was ook niet mijn ding. Nu doe ik het niet meer. Gestopt met roken en drinken al sinds 2 jaar ofzo.
Ja, kan best lekker wezen maar ik mocht niet meer roken en drinken na een alvleesklier ontsteking dus gelijk alles afgekapt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik blow soms maanden niet, maar ik heb wat slaapproblemen en als ik heb gerookt slaap ik 8 uur aan 1 stuk.
Je hebt trouwens de beste nickname die ik in tijden heb gezien, hulde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:26 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja, kan best lekker wezen maar ik mocht niet meer roken en drinken na een alvleesklier ontsteking dus gelijk alles afgekapt.
LOLquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt trouwens de beste nickname die ik in tijden heb gezien, hulde.
Ik kwam pas na een maand erachter dat die 2 letters geswitcht warenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben het met hem eens.quote:
Hehe, ik vond het wel vanzelfsprekend eigenlijk, maar het is wel subtiel genoeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kwam pas na een maand erachter dat die 2 letters geswitcht waren![]()
Van oom Tom.. getuige de avatar erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van jou ook wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:56 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Van oom Tom.. getuige de avatar erbij.
Terechte opmerking; deze nickname is wel erg sterk
niet gekliktquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:05 schreef BloedendeVagina het volgende:
Muziek.. hm, oke.
Moment.. zoek ik even een lekker nummer. Atlhans, wat ik wel een lekker nummer vind
leuk geprobeerd welquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
Hoeft ook niet.. had dat lied toevallig net in mn kop
Ik hou hier ook niet echt van, maar deze dude houdt van trance dus ik dacht ik gooi iets in die richtingquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
Helaas niet echt de muziek waar ik heel gelukkig van wordt :/
Niet bepaald een smaak. Heel divers eigenlijk, maar eigenlijk meer 80's/90's? Niet van dat moderne dus eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik hou hier ook niet echt van, maar deze dude houdt van trance dus ik dacht ik gooi iets in die richting![]()
Wat is je smaakje dan?
Van Roxette vind ik all dr nummers vind ik wel gaaf eigenlijk. Nog steeds.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:49 schreef RetRy32 het volgende:
Hoewel dit alles behalve mijn smaak is, toch wel een redelijk nummer![]()
Check! BloedendeVagina was aanwezig.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Check! Tassendief was aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |