quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:37 schreef appelepent het volgende:
Gezellig! Post nu maar tieten alstublieft.
Bek houdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:31 schreef LompeHork het volgende:
Je poging tot humor is om verdrietig van te worden overigens.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jammer dat het IVBO niet meer bestaat.
Wellicht is FOK!mod worden een vervangende optie. Daar pas ik zo te horen wel tussen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was een uitkomst voor je geweest.
Nee, sorry, een IQ van boven de 40 is toch wel een vereiste.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wellicht is FOK!mod worden een vervangende optie. Daar pas ik zo te horen wel tussen.
Zo te zien maken ze weleens een uitzondering.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, sorry, een IQ van boven de 40 is toch wel een vereiste.
Ik vind het niet tof dat je zo over je moeder spreekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zo te zien maken ze weleens een uitzondering.
Gelukkig, ik zou je bijna stenigen.quote:
Haha je kwam er niet uit, dus verzon je iets onwerkelijks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat je zo over je moeder spreekt.
[..]
Gelukkig, ik zou je bijna stenigen.
Bijna dan.
Nou, eigenlijk zou elk intelligent antwoord je IQ te boven gaan, dat zou ik je niet aan willen doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haha je kwam er niet uit, dus verzon je iets onwerkelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |