LOLquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt trouwens de beste nickname die ik in tijden heb gezien, hulde.
Ik kwam pas na een maand erachter dat die 2 letters geswitcht warenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben het met hem eens.quote:
Hehe, ik vond het wel vanzelfsprekend eigenlijk, maar het is wel subtiel genoeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kwam pas na een maand erachter dat die 2 letters geswitcht waren![]()
Van oom Tom.. getuige de avatar erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van jou ook wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:56 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Van oom Tom.. getuige de avatar erbij.
Terechte opmerking; deze nickname is wel erg sterk
niet gekliktquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:05 schreef BloedendeVagina het volgende:
Muziek.. hm, oke.
Moment.. zoek ik even een lekker nummer. Atlhans, wat ik wel een lekker nummer vind
leuk geprobeerd welquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
Hoeft ook niet.. had dat lied toevallig net in mn kop
Ik hou hier ook niet echt van, maar deze dude houdt van trance dus ik dacht ik gooi iets in die richtingquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
Helaas niet echt de muziek waar ik heel gelukkig van wordt :/
Niet bepaald een smaak. Heel divers eigenlijk, maar eigenlijk meer 80's/90's? Niet van dat moderne dus eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik hou hier ook niet echt van, maar deze dude houdt van trance dus ik dacht ik gooi iets in die richting![]()
Wat is je smaakje dan?
Van Roxette vind ik all dr nummers vind ik wel gaaf eigenlijk. Nog steeds.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:49 schreef RetRy32 het volgende:
Hoewel dit alles behalve mijn smaak is, toch wel een redelijk nummer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |