Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 09:44 schreef Againzender het volgende:
Eens kijken of Fred vanmiddag wel kan uitzenden, vorige week ging er wat mis...
Waarom Fred altijd typt alsof hij zes is, weet ik ook niet.twitter:FredSiebelink twitterde op zondag 31-08-2014 om 23:04:19Ehm er is morgen geen KUT het is weer maandag @kxradio vanwege kluswerkzaamheden te katwijk a/d zee te holland......en ene verkansie reageer retweet
kutquote:Op maandag 1 september 2014 12:40 schreef broer het volgende:
[..]
Nee.Waarom Fred altijd typt alsof hij zes is, weet ik ook niet.twitter:FredSiebelink twitterde op zondag 31-08-2014 om 23:04:19Ehm er is morgen geen KUT het is weer maandag @kxradio vanwege kluswerkzaamheden te katwijk a/d zee te holland......en ene verkansie reageer retweet
quote:Arjan Snijders presenteert: 50 jaar 3FM: De Radioreeks
In oktober bestaat 3FM 50 jaar. Voor KX-collega Arjan Snijders een goed excuus om daar een boek over te schrijven. Naast dat boek komt er ook een tv docu en een tentoonstelling in Beeld & Geluid. Maar op de radio gebeurt er vooralsnog niet veel. Dat terwijl zo’n uniek radio jubileum natuurlijk ook juist op de radio worden gevierd! Waarom dan niet op één van de satellietjes van 3FM? Te weten ons eigen KX Radio!?
Arjan Snijders maakt met 5 enthousiastelingen de 50(!)-delige radioserie. In elke aflevering staat er 1 jaar centraal (of misschien nog beter: 1 seizoen. Dat is vaak van september t/m september).
In elke aflevering komt er 1 of komen er 2 gasten die in het te behandelen seizoen een hoofdrol hebben gespeeld. We bespreken met deze hoofdgasten ook andere facetten van hun 3FM tijd. Daarvan hoor je unieke fragmenten uit nooit eerder gedeelde archieven! Dus: historische en hysterische fragmenten, 1 of 2 gasten, muziek uit het bewuste jaar (wat ook op 3 werd gedraaid als het ff kan!).
De serie wordt uitgezonden op woensdagavond 19-21 uur. Live als het kan, opgenomen als het moet (vanwege de gast). De volledige naam van de show wordt: 50 jaar 3FM, de RadioReeks.
De serie verloopt niet chronologisch maar staat op shuffle. Dus bijvoorbeeld: 1966, 1989, 1976, 2004, 1993, 1965, 2011 enz. Elke week maken we voor de week daarna bekend welk jaar en welke gast(en) langskomt
De serie wordt ook als podcast aangeboden, via KX Radio maar ook 3fm.nl en de site van Beeld & Geluid. 50 jaar 3FM, de RadioReeks start op woensdag 1 juli 19-21 uur.
Idem.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Idd broer. Die ga ik zeker wekelijks (terug) luisteren
Die OP van dit topic mag ook wel een nieuw jasje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:20 schreef Againzender het volgende:
Een kick, omdat het kan.
Vandaag veel 555 op de Nederlandse radio, zo ook op KX waar Rob en Caroline vanuit Almere plaatjes draaien voor geld.
En nu is Edwin Evers aangeschoven!
En zoals altijd gewoon goede muziek
De Zwart ging niet goed met 3FM/de publieke omroep. Maar sinds de overname van Veronica door de Mol zie je de Zwart opvallend vaak opduiken bij de publieke. Zo was ie ook bij vinyl friday bij Van der Goes thuis 2 weken geleden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:40 schreef Againzender het volgende:
Zelfs Erik de Zwart doet mee, dacht dat hij en Stenders niet echt goed samen gingen. Maar goed, dit was een telefoontje natuurlijk. Goede plaat ook!
De Zwart blijft wel altijd bij z'n standpunt dat de publieke omroep oneerlijke concurrentie is voor de commercieelen, Rob liet dat ook nog even merken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Zwart ging niet goed met 3FM/de publieke omroep. Maar sinds de overname van Veronica door de Mol zie je de Zwart opvallend vaak opduiken bij de publieke. Zo was ie ook bij vinyl friday bij Van der Goes thuis 2 weken geleden.
Bron.quote:Ik moet per oktober helaas stoppen met mijn dierbare hobby bij mijn geliefde Kx Radio... Er gaat het 1 en ander (NPO) veranderen bij Kx en er gaan meerdere DJ's verdwijnen. Over hoe, wie en waarom vind ik dat ik als simpele DJ met discretie maar ff moet laten. Zaterdag doe ik het nog en zal ik m'n dierbare luisteraars wel wat vertellen. Ik ben er nog tot oktober.... 4 The LOVE of music. Kom luisteren, drop je favoriete tracks, nu kan het nog. Ik ben er echt al wat dagen echt heel verdrietig om. Ook als luisteraar van andere favoriete programma's trouwens. Ik wilde ooit bij Kx voor het muzikale avontuur. En het werd ook een persoonlijke uitlaatklep. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het zal stoppen. Ben er trots op dat ik sinds 2009 deel heb kunnen nemen. De tofste muzikale mix heb kunnen draaien. Ik zal dat nooit ergens anders kunnen doen.. :-( Zaterdag heb ik het er heel even over. Heel even. En dan draai ik weer Prince, en Dusty, en Fountains of Wayne, en The Saints en Ramones. En nog een miljoenmiljard mogelijke combinaties. Het was mooi. Had misschien het soms anders moeten doen. Misschien heb ik het te veel gehad over mijn nare depressieve periode. It happened. Zaterdag nog rocken en praten. 4 The LOVE of Music, 4 the love of zoveel meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |