gvd niet meer normaal die kkbankiers alleen maar zakkevulle en verder overal scheit aan hebbe zie hier het beweis egt kkvolk daar bah ik moet er van kotsequote:
hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:06 schreef JaqenHghar het volgende:
En ik dacht dat ik veel posttegvd zeg
Gelukkig is dit ONZ, waar je postcount alleen zegt dat je te veel tijd hebtquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
dat dacht ik ook wel eens zo van "zal nu maar stoppen want zal wel irritant worden" (kan uiteindelijk nog wel natuurlijk dat irritant) maar idd. man sommige hebben nog 3x zoveel posts LOL
Even corrigeren hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
dat dacht ik ook wel eens zo van "zal nu maar stoppen want zal wel irritant worden" (kan uiteindelijk nog wel natuurlijk dat irritant) maar idd. man sommige hebben nog 3x zoveel posts LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dit icoontje: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/img/info.gif bevat een referer logquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar ik nieuwsgierig naar ben; Hoe ben je in dit topic terechtgekomen, om vervolgens te kunnen reageren op de posts over je script?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit icoontje: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/img/info.gif bevat een referer logIk kan op die manier achterhalen in welke topics stats uit mijn script worden gepost.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Even corrigeren hoor.haha trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Gelukkig is dit ONZ, waar je postcount alleen zegt dat je te veel tijd hebt
Sommige users irriteren al 1 post, andere users irriteren nooit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
hey cakemanquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sommige users irriteren al 1 post, andere users irriteren nooit.
Ms Messy afvullen.quote:
Boven zee m'n reet LOL Als jij dat bij Mariahoeve zo hard hoorde, dan was dat vlak boven je tokoquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:25 schreef no1uknow het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)am-blijkt-F-16.dhtml
Dit was de knal waarvan ik dacht dat het een lawinepijl was dus
lol ja maar Mariahoeve ligt niet zo heel ver van zee vandaan hequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Boven zee m'n reet LOL Als jij dat bij Mariahoeve zo hard hoorde, dan was dat vlak boven je toko
Lekker lulpraatje van die luchtmacht "boven zee" in dat stuk LOL
nee, maar wil je over zo een groot gebied overal de ramen laten ratelen vanaf zee, dan heb je echt een gigantisch vermogen nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol ja maar Mariahoeve ligt niet zo heel ver van zee vandaan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |