Dat is al gebeurd, niet zo'n succes als dat wij gedacht hadden. Maar ze zijn er ondertussen al aan gewend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Dat wordt leuk als ze terugkomen.
Anders even wisselen van wipkip.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd, niet zo'n succes als dat wij gedacht hadden. Maar ze zijn er ondertussen al aan gewend.
Soms is d'r lach wel eens een beetje hetzelfde als die van d'r zus (vriendin van huisgenoot), dat is soms wel eng.quote:
Jazeker wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
Cor, mag jij er nog wel eens op eigenlijk?
Oude foto. Ben aan het afbouwen en aan het werken aan mijn Signiture supplementenlijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Klokov het volgende:
Heb je gezien hoe gespierd Cor is, wat denk je zelf man?
[ afbeelding ]
grote knoppen en een grof display dusquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef Eleiko het volgende:
Vergelijkbaar met een 20 jaar oude multimeter (van Fluke dan).
Je kunt er elektriciteit gerelateerde dingen mee meten. Spanning, stroomsterkte, weerstand.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:02 schreef Klokov het volgende:
Ik moest even zoeken wat het was, wat doet het?
[ afbeelding ]
yupquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je kunt er elektriciteit gerelateerde dingen mee meten. Spanning, stroomsterkte, weerstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er afgetrapt uit maar doet zn werk nog?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef Eleiko het volgende:
Vergelijkbaar met een 20 jaar oude multimeter (van Fluke dan).
Elke dag kip met rijstquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het ziet er afgetrapt uit maar doet zn werk nog?
Krijg beetje 'elke dag friet'-feels bij zulke lange relaties. Ben je nog wel eens verliefd op Corry of zo?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup
alleen Cor doet het hier mee.
[ afbeelding ]Ziet er gewoon solide uit. Beter dan die goedkope meuk uit China die na een weekje kapot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dank je. Ik heb gisteren voor twee dagen aan vet gegeten, dus vandaag houd ik het bij magere bronnen van eiwitten.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb gisteren voor twee dagen aan vet gegeten, dus vandaag houd ik het bij magere bronnen van eiwitten.
Dusquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
grote knoppen en een grof display dus
![]()
![]()
Lees de symbolen bij de grote draaiknop en trek je conclusies.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:02 schreef Klokov het volgende:
Ik moest even zoeken wat het was, wat doet het?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup
alleen Cor doet het hier mee.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |