quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
ik had het al eens ergens gelezen idd.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://www.fitness750.nl/
opent medio september.
Lekker nog even paar dagen vrij dus
Met de Libelle op de fiets dus.quote:Sport- en fitnessclub750 staat bekend om zijn drie K’s: Kwaliteit, Kennis, Knus.
De drie G's bedoelen ze: Geen inspanning, Geen zweet, Gezelligheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Met de Libelle op de fiets dus.
within tt Daar heb ik een dvd van. Toen kwam ik er achter dat ik maar 1 nr goed vond van ze LOL.quote:
sauna lijkt ook alleen voor vrouwen te zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Met de Libelle op de fiets dus.
Thnx 4 nominate but i dont trow cold water i just don money grtzquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
thanks fathank for the nomination of the icebucket challenge
i nomitnate awesome ethanolic & jackiebrown (in white tshirt)
okay you ahve 24 hours good luck!!!!
ik vind het zo dom overkomen ook he. Het zijn altijd van die zelfde simpele figuren die er aan mee doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:26 schreef VMSDKR het volgende:
Echt niet, ik doe niet mee aan die onzin, ik doneer we ook niet. Net als 90% van de mensen die zeggen dat ze wel doneren.
Aandacht hè, aandacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind het zo dom overkomen ook he. Het zijn altijd van die zelfde figuren die er aan mee doen
hey montellyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aandacht hè, aandacht.
Ik cringe sowieso al hard bij die standaardzinnetjes. "Bedankt voor de nominatie", "Jullie hebben 24 uur.".... En dan nog even doen alsof het water wat je net uit je kraan getrokken hebt (13-18 graden) echt superkoud is!!!!!
kkkkkkkk
/Saprant
Gewoon doen vriend of je moet me een krat bier geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aandacht hè, aandacht.
Ik cringe sowieso al hard bij die standaardzinnetjes. "Bedankt voor de nominatie", "Jullie hebben 24 uur.".... En dan nog even doen alsof het water wat je net uit je kraan getrokken hebt (13-18 graden) echt superkoud is!!!!!
kkkkkkkk
/Saprant
Zou unfrienden als ik genomineerd zou worden, srs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
Jullie zijn gewoon boos omdat jullie niet genomineerd zijn. Ik snap het wel.
Ben jij dat op die plaatje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://www.fitness750.nl/
opent medio september.
Lekker nog even paar dagen vrij dus
Da's jouw jeugd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
ik had het al eens ergens gelezen idd.
quote:
Ja doe het dan gewoon goed met je kutkopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Idd het is ice bucket challenge, als ik geen stukken ijs eruit zie vallen zijn het pussies met kraanwater.
Lol zo hoort het idd, iig echt ijswater en een grote emmer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja doe het dan gewoon goed met je kutkop
Ah ja... een hoop duidelijk nu. Termen als PUA, jouw hosselopmerkingen in fobo's, het gymtopic waar je altijd zit...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=neg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |