Jouw zwart/wit foto is ook nice ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is mijn dateprofielinstelling op de camera
Dat betekent dat niet dat alles aantrekkelijk wordt met een zwartwitfoto.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat betekent dat niet dat alles aantrekkelijk wordt met een zwartwitfoto.
Terecht ookquote:
Je zusje heeft er geen verstand vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje zegt dat het een kutfilm is. Dus eigenlijk moet ik 'm gewoon wel kijken omdat het niet anders dan een briljante film kan zijn.
Ik wou net zeggen, sinds wanneer volg jij de adviezen van je zusje op?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje zegt dat het een kutfilm is. Dus eigenlijk moet ik 'm gewoon wel kijken omdat het niet anders dan een briljante film kan zijn.
Dat zegt ze ook geloof ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zusje heeft er geen verstand van
Ik ben trouwens nog aan het werk met een ander geheim wapen voor de ultieme aantrekkelijkheid.quote:
Verstandige keuze.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen pak... Ik betwijfel of ik er goed uit zou zien in een pak. Ik houd het wel bij jurken.
En hoe jong ben jij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Suikerig het volgende:
[..]
Het is ook leuk werk. En het levert veel op
En dat is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog aan het werk met een ander geheim wapen voor de ultieme aantrekkelijkheid.
Niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, sinds wanneer volg jij de adviezen van je zusje op?
Wel doorvertellen aan mij dan, want jij bent al getrouwd!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog aan het werk met een ander geheim wapen voor de ultieme aantrekkelijkheid.
Dat ziet er wel gelikt uit, denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verstandige keuze.
En dan de man in pak.
The Wire?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:17 schreef STING het volgende:
Goh, Littlefinger is in de serie die ik nu kijk ook een gladde politicus
Denk het ook welquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gelikt uit, denk ik.
Da's ook onderdeel van de strategie. Een aantrekkelijke, intelligente vrouw aan je zijde telt ook mee in de beoordeling.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Wel doorvertellen aan mij dan, want jij bent al getrouwd!
Eerder als Barney Stinsonquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Dus met alle mannen hier verzamelen en dan zegt er één zoals Captain America: 'suit up'
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Dus met alle mannen hier verzamelen en dan zegt er één zoals Captain America Barney Stinson: 'suit up'
Roy!quote:
Which isquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jou wil ik ook wel een bromance.quote:
Zwart/wit, hipsterfilters en overbelichting doen het altijd goed voor selfies. En anders uploaden naar je lap- of desktop en photoshoppen als een malle.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw zwart/wit foto is ook nice ja.
Nee, zoals Barney Stinson het zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Dus met alle mannen hier verzamelen en dan zegt er één zoals Captain America: 'suit up'
Kijk, het werkt nu al.quote:
Topserie dat!quote:
Hmm thnx voor de tip, enige editing aan mijn foto's wat ik ooit heb gedaan is bijsnijdenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zwart/wit, hipsterfilters en overbelichting doen het altijd goed voor selfies. En anders uploaden naar je lap- of desktop en photoshoppen als een malle.
Die heb je nog nooit gezien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker, het kijkt ook lekker weg
Hierna is The Sopranos aan de beurt.
Ook dat kan een positief effect hebben op de kwaliteit van een foto.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:22 schreef Gh0stface het volgende:
Hmm thnx voor de tip, enige editing aan mijn foto's wat ik ooit heb gedaan is bijsnijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Een of twee afleveringen. Hiervoor ook pas recentelijk Oz gekekenquote:
* bro fistquote:
Brohugquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jou wil ik ook wel een bromance.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat kan een positief effect hebben op de kwaliteit van een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn dude, aren't you in for a nice ridequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Een of twee afleveringen. Hiervoor ook pas recentelijk Oz gekekenNa Orange is the new black gekeken te hebben.
Ga eens heel snel the Sopranos kijken Sting.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Een of twee afleveringen. Hiervoor ook pas recentelijk Oz gekekenNa Orange is the new black gekeken te hebben.
Even een beetje prioriteiten stellen, eerst The Wirequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga eens heel snel the Sopranos kijken Sting.
Eerst The Wire afkijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga eens heel snel the Sopranos kijken Sting.
Ja, en als ze me eenmaal zien is het schrikken voor de vrouwtjes, maar dan pak ik ze snel in met mijn charme.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:22 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hmm thnx voor de tip, enige editing aan mijn foto's wat ik ooit heb gedaan is bijsnijden
Klopt. Al heb jij ook foto's waarop je geel lijkt (filtertje?), die vind ik persoonlijk wat minder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zwart/wit, hipsterfilters en overbelichting doen het altijd goed voor selfies. En anders uploaden naar je lap- of desktop en photoshoppen als een malle.
Ok, gelukkig is dat dan bij mij dan wel weer andersomquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, en als ze me eenmaal zien is het schrikken voor de vrouwtjes, maar dan pak ik ze snel in met mijn charme.
Jij weet ze alleen niet in te pakken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ok, gelukkig is dat eerste bij mij dan wel weer andersom
Ha, dat bedoelde ik niet te zeggen. Bij die zin laat ik het ook voor nu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet ze alleen niet in te pakken?
Jij hebt een lesje bij AirwiN gevolgd? Gewoon wat hints droppen tot ze zelf nieuwsgierig worden en ernaar blijven vragen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:32 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ha, dat bedoelde ik niet te zeggen. Bij die zin laat ik het ook voor nu.
Niks lesje gevolgd. Gewoon ordinair gejat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij hebt een lesje bij AirwiN gevolgd? Gewoon wat hints droppen tot ze zelf nieuwsgierig worden en ernaar blijven vragen?
Ook voor jou dan, ga eens heel snel The Sporanos kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
The Sopranos heb ik nooit gezien.
En die Bolle drijft me tot waanzin. Stond ie net nog gezellig met twee andere paarden te eten, net trapt ie ze de hele weide door. Dat wordt 's avonds niet meer samen buiten.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
Maar laatst gingen de geruchten dat de volgende meet voor de heren in pak zou zijn?
Is dat dan al de picknick meet?
Ik weet niet of het spanken daarbij gaat helpenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook voor jou dan, ga eens heel snel The Sporanos kijken
Nee, ik kijk nu, heel toepasselijk, Suits.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook voor jou dan, ga eens heel snel The Sporanos kijken
Nee! Haha, is dat subtiel voor dat je echt graag een reply daarover wilt, zo ja, all u have to do is ask againquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt een lesje bij AirwiN gevolgd? Gewoon wat hints droppen tot ze zelf nieuwsgierig worden en ernaar blijven vragen?
A man can tryquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of het spanken daarbij gaat helpen
Suits is ook erg nice, op dit moment seizoen 4 aan het opsparenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu, heel toepasselijk, Suits.
Make her beg!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef Gh0stface het volgende:
Nee! Haha, is dat subtiel voor dat je echt graag een reply daarover wilt, zo ja, all u have to do is ask again
Die heb ik dan weer nooit gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu, heel toepasselijk, Suits.
Well, it's working.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
I take good pride in maintaining my mysteriousness
Geen schande. Suits is leuk, maar niet briljant of zo. Heeft, naar mijn mening, een hoog Boston Legal gehalte. Gelukkig zonder een Danny Crane.quote:
Ik zie haar nog niet face-down-ass-up voor je staan anders.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Gh0stface het volgende:
I take good pride in maintaining my mysteriousness
Boston legal ken ik ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen schande. Suits is leuk, maar niet briljant of zo. Heeft, naar mijn mening, een hoog Boston Legal gehalte. Gelukkig zonder een Danny Crane.
Maar dat heb ik al eens gezegd, geloof ik.
Would be nicequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen problemen met een meet in pak hoor.
Dat is mijn doel ook niet. Dan ren ik wel naar een discotheekquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie haar nog niet face-down-ass-up voor je staan anders.
Die meet hebben wij al twee jaar op de plank liggen; de whiskey-en-sigaren meet.quote:
Sinds wanneer zijn die overladen met onderdanige vrouwen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:45 schreef Gh0stface het volgende:
Dat is mijn doel ook niet. Dan ren ik wel naar een discotheek
Ho ho, sinds wanneer worden er aan de dames ook eisen gesteld?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Suit up!
Maar dan de dames uiteraard ook in jurkjes he.
Anders staat het zo raar he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho, sinds wanneer worden er aan de dames ook eisen gesteld?
Sinds sommigen van de aanwezige mannen alhier het zich kunnen veroorloven om eisen te stellen aan dames.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Euh, sinds dat sowieso het idee was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat wel.. mja niet te kieskeurig worden nu.
Wie had het over 'overladen' ? Dat type beschrijving die jij gaf past bij dat scenario.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die overladen met onderdanige vrouwen?
Ja, maar niet qua kleding toch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, sinds dat sowieso het idee was.
Ik denk dat je het wel een leuke serie vindt. Dus mocht je eens niks te kijken hebbenquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel een leuke serie vindt. Dus mocht je eens niks te kijken hebben.
Welke serie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel een leuke serie vindt. Dus mocht je eens niks te kijken hebben.
Wie dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds sommigen van de aanwezige mannen alhier het zich kunnen veroorloven om eisen te stellen aan dames.
Kunnen of denken te kunnen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds sommigen van de aanwezige mannen alhier het zich kunnen veroorloven om eisen te stellen aan dames.
Barbusse in elk geval.quote:
Ik wil ook best een pak aantrekken hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
Waarom heb ik zo het bange vermoeden dat ik dadelijk de enige in pak ga zijn?
Aangezien Barb in Malta zit.
Hangt er vanaf of ik ook komquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
WAAR GAAN JULLIE IN PAK MEETEN DAN!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
Geen idee nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WAAR GAAN JULLIE IN PAK MEETEN DAN!!
Dat eerste natuurlijk. In het andere geval had het voor alle aanwezige mannen opgegaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen of denken te kunnen?
Subtiel maar o zo belangrijk verschil
Zeikwijf.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:53 schreef STING het volgende:
Even wat Rachel tussendoor, ter compensatie voor al die Barney's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens in Rotterdam. Ws De Kuip.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
WAAR GAAN JULLIE IN PAK MEETEN DAN!!
Alle? Dus ook voor jou?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijk. In het andere geval had het voor alle aanwezige mannen opgegaan.
Mag ik dan ook komen? Doe ik mijn zakelijke maar toch sexy jurkje en net iets te hoge pumps aanquote:
Goed om te weten.quote:
Sterf!! Langzaam en pijnlijkquote:
Van mij welquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle? Dus ook voor jou?
[..]
Mag ik dan ook komen? Doe ik mijn zakelijke maar toch sexy jurkje en net iets te hoge pumps aan
Uiteraard stem jij voor!! Dat zal het enige feestje bij de kuip zijn dit seizoenquote:
Ik hoor zeker bij de mannen die denken eisen te kunnen stellen. En ik hoor ook bij de mannen die eisen kunnen stellen.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard stem jij voor!! Dat zal het enige feestje bij de kuip zijn dit seizoen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard stem jij voor!! Dat zal het enige feestje bij de kuip zijn dit seizoen
I hate it when you're rightquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor zeker bij de mannen die denken eisen te kunnen stellen. En ik hoor ook bij de mannen die eisen kunnen stellen.
Zodat je mij in pak in mijn kist kan zien liggen?quote:
Hoe dan ook! Ik ga NIET naakt de fontein op hofplein inquote:
Toch denk ik dat ik je levend leuker zal vindenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodat je mij in pak in mijn kist kan zien liggen?
Het mag ook in je jurkje hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook! Ik ga NIET naakt de fontein op hofplein in
Dan je van binnen nog niet verteerd bent van de haat dan.quote:
Deze man!!quote:
Ik ga denk ik maar vast solliciteren voor als Fredje net voor de winterstop ontslagen word.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook! Ik ga NIET naakt de fontein op hofplein in
Dan doen wekelijks duizenden mensen.quote:
Dat vind ik niet ergquote:
*wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar vast solliciteren voor als Fredje net voor de winterstop ontslagen word.
Kakkerlakken in pak?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doen wekelijks duizenden mensen.
En ik maar denken dat die gegarandeerde stijfheid in mijn voordeel zou werken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch denk ik dat ik je levend leuker zal vinden
Je kunt eisen tot je een ons weegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor zeker bij de mannen die denken eisen te kunnen stellen. En ik hoor ook bij de mannen die eisen kunnen stellen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan je van binnen nog niet verteerd bent van de haat dan.
Ik vind een hartslag best fijn op sommige momentenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die gegarandeerde stijfheid in mijn voordeel zou werken.
Ik meng me daar niet tussen, sorryquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doen wekelijks duizenden mensen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze man!!
Moet gewoon in pak naar Gorinchem, alleen, zonder jullie
quote:
Ik denk dat ik het allicht net zo goed als Fredje kan en misschien wel beter ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg
[..]
*wordt
En jij denkt een frank de boertje te kunnen doen?
Minimeetquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik meng me daar niet tussen, sorry
[..]![]()
Maar mogen we het dan nog wel een meet noemen?
Ik heb toch een heel ander beeld van een man in pakquote:
mooi pak wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minimeet
[..]
Ik heb toch een heel ander beeld van een man in pak
Schat, met jouw accent is er geen rotterdammer die jouw gescheld serieus neemtquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het allicht net zo goed als Fredje kan en misschien wel beter ja.
Ik kan in ieder geval harder schreeuwen en schelden langs de lijn,
Als het in brand staat misschienquote:
SPOILERS voor deze vuiligheid graagquote:
?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb toch een heel ander beeld van een man in pak
Mijn heldquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILERS voor deze vuiligheid graag
Wat?quote:
Fred heeft ook geen rotterdams accent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, met jouw accent is er geen rotterdammer die jouw gescheld serieus neemt![]()
Ik kan je wel een lesje rotterdams schelden geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |