Word niet gecheckt waarschijnlijk nee je kunt je op je 16e alleen uitschrijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat ik me gisteren opeens afvroeg: hoe kan jij je op je 17e hebben laten overschrijven naar Schotland? Dat moeten dan je ouders toch goed gevonden hebben? Rare ouders heb je dan. En hoe kon je je eigenlijk inschrijven op een willekeurig adres daar?
Ja en dan flink wat pilsjes zuipenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan kan je het bookmarken natuurlijk. Dan heb je die altijd bij de hand wanneer nodig.
Ik bedoelde dit topicquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Word niet gecheckt waarschijnlijk nee je kunt je op je 16e alleen uitschrijven.
[..]
Ja en dan flink wat pilsjes zuipen![]()
Uiteraard heb het gebookmarkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit topic![]()
En bookmark ook uiteraard die crossrun link
Hmmm, gooi het dan in je bookmarksbar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard heb het gebookmarkt.
Al denk ik dat dit dan bij mijn andere 500 bookmarks komt te liggen en ik er niks aan doe dit topic.
Ben je al een beetje er klaar mee doctor knokkels?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm, gooi het dan in je bookmarksbar.
En ja, jij bent de enige die de macht heeft iets te doen aan je eigen situatie. Alle adviezen ten spijt.
Tip: Jij leeft teveel in je hoofd. Niet teveel nadenken.Overanalyseren. Tot het goede idee nog maar verworden is tot droge, saaie, niet interessante, niet haalbare stof. Ook gewoon spontaan wat gaan doen.
Ahh, kom je weer langs om je constructieve gedachtes te spuien ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ben je al een beetje er klaar mee doctor knokkels?
Ja ik ben niet spontaan dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm, gooi het dan in je bookmarksbar.
En ja, jij bent de enige die de macht heeft iets te doen aan je eigen situatie. Alle adviezen ten spijt.
Tip: Jij leeft teveel in je hoofd. Niet teveel nadenken.Overanalyseren. Tot het goede idee nog maar verworden is tot droge, saaie, niet interessante, niet haalbare stof. Ook gewoon spontaan wat gaan doen.
Daar word je ook niet vrolijker van, wel iets willen maar je er niet toe kunnen zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ik ben niet spontaan dat kun je wel zeggen.
Ik denk er niet veel over na ik doe gewoon niet veel.
Ik heb vaker wat aan mijn situatie willen doen maar nooit zoveel eraan gedaan als de laatste maand doe.
Dat naar buiten gaan is al een erg grote stap voor mij in 1 maand tijd.
Ik ga binnenkort naar de huisarts dus ik kan dan wel vragen of hij iets weet voor me en me naar een psycholoog kan sturen moet dan wel nog een beetje online kijken welke.
Er was al aangeraden dat psyq wel goed zou zijn.
Jawel alleen gaat het niet zo snel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijker van, wel iets willen maar je er niet toe kunnen zetten.
On your feet man
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitstelgedragquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel alleen gaat het niet zo snel.
Ja daar heb ik al langer last van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitstelgedrag
Niet teveel zwaaien hoor, anders krijg je lamme polsen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, kom je weer langs om je constructieve gedachtes te spuien ?
Hoi Deckard
Ik vind het fijn dat hij me probeert te helpen en de rest ook dat is ook de reden dat ik het topic openhoud ik wil er wat aan doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Niet teveel zwaaien hoor, anders krijg je lamme polsen.
Dat je gewoon de arrogantie hebt dat jij nog wel iets aan de OP kan doen terwijl 4 topics lang dat al geprobeerd is. Het komt zielig over.
Dat is jouw mening. Jij mag me daarom arrogant vinden. Heb je nog iets zinnigs te melden, verder? On Topic enzo? Of heb je meer zin om users te bashen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Niet teveel zwaaien hoor, anders krijg je lamme polsen.
Dat je gewoon de arrogantie hebt dat jij nog wel iets aan de OP kan doen terwijl 4 topics lang dat al geprobeerd is. Het komt zielig over.
Jij mist gewoon zelfverzekerdheid. Die komt alleen niet echt van de grond als je thuis blijft zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat hij me probeert te helpen en de rest ook dat is ook de reden dat ik het topic openhoud ik wil er wat aan doen.
Ik merk toch dat ik wat vooruitgang heb geboekt al is het eventjes naar buiten gaan in de tuin zitten het is voor mij een ontzettend grote stap die ik nu toch genomen heb.
Ik heb ook buren hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Dat je bang bent om op straat te lopen.. oké. Maar wat is er eng aan als je in je eigen tuin zit? Die snap ik echt niet
Nou ik kan er op vele manieren aan werken wat meer naar buiten gaan wat aan sporten en wat aan mijn uiterlijk doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij mist gewoon zelfverzekerdheid. Die komt alleen niet echt van de grond als je thuis blijft zitten.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook buren hoor.
[..]
Nou ik kan er op vele manieren aan werken wat meer naar buiten gaan wat aan sporten en wat aan mijn uiterlijk doen en wat meer mijzelf accepteren.
Stel jezelf dan een doel: Ga morgen, of vandaag een stuk lopen, en let niet op andere mensen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik begin mijzelf al wat meer te accepteren.
Ben ik ook van plan om te doen gewoon een stukje lopen morgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stel jezelf dan een doel: Ga morgen, of vandaag een stuk lopen, en let niet op andere mensen.
Beter nog vandaag hequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan om te doen gewoon een stukje lopen morgen.
Ik heb al behoorlijk wat gedronken dus vandaag word het niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beter nog vandaag he![]()
Uitstel, afstel dit dat alles
Vandaag wel dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb al behoorlijk wat gedronken dus vandaag word het niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |