abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:24:26 #276
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_144103686
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer...
Ik lees de OP's :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:33:20 #277
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144103989
quote:

[..]

Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer...
ik heb ook een aantal jaar het gevoel gehad dat ik het voor niets deed, en op het moment dat ik eens een weekend oversloeg kwam er een stortvloed met vragen waarom er geen nieuwe OP was :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 september 2014 @ 16:36:03 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144104098
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik heb ook een aantal jaar het gevoel gehad dat ik het voor niets deed, en op het moment dat ik eens een weekend oversloeg kwam er een stortvloed met vragen waarom er geen nieuwe OP was :')
Omdat streams :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144104886
quote:

[..]

Ik waardeer het wel hoor. Zelf lees ik het gewoon niet altijd even goed. Ik kijk vooral naar de uitzendtijden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_144145480
quote:
Lotterer heeft bedankt omdat hij geen FP1 mag rijden. Caterham wil deze laten rijden door Roberto Mehri zodat hij ervaring kan opdoen, omdat hij nog geen superlicentie heeft. Dus waarschijnlijk rijdt Kobayashi weer in Monza.

Ik dacht dat je ook een superlicentie nodig hebt om FP1 te rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 3 september 2014 @ 21:45:49 #281
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144150921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]
....

dat dacht ik ook :? Maar is dat misschien recentelijk gewijzigd omdat er sowieso weinig tracktime is voor rookies en testcoureurs?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 september 2014 @ 21:53:32 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144151349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Lotterer heeft bedankt omdat hij geen FP1 mag rijden. Caterham wil deze laten rijden door Roberto Mehri zodat hij ervaring kan opdoen, omdat hij nog geen superlicentie heeft. Dus waarschijnlijk rijdt Kobayashi weer in Monza.

Dag Frijns :W :{ :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144151587
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Echt absurd dit inderdaad. Van alle Nederlanders die ooit in de buurt van de F1 hebben rondgelopen moet Frijns toch wel de persoon zijn die de meeste teleurstellingen te verwerken heeft gehad.
pi_144152374
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tja, Frijns heeft geen 300.000 euro die Caterham vraagt om een wedstrijd te mogen rijden. Dus als niemand anders met dat bedrag over de brug komt dan mag Kobayashi gewoon weer omdat hij wel voor dit seizoen betaald heeft.

Edit: En je mag maar met 4 rijders per team per seizoen rijden, dus als ze Frijns laten rijden kunnen ze er geen ander (lees: Mehri) meer in zetten.

[ Bericht 7% gewijzigd door sasquatsch op 03-09-2014 23:41:18 ]
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 3 september 2014 @ 22:24:43 #285
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_144152792
sport1 is nu nog 3 maand voor 5 euro. kan je mooi de rest van het seizoen uitzingen daarmee :P :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 september 2014 @ 22:32:04 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144153072
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:24 schreef WEST het volgende:
sport1 is nu nog 3 maand voor 5 euro. kan je mooi de rest van het seizoen uitzingen daarmee :P :P
Als je niet al een abo hebt of met de vorige actie hebt meegedaan :')

Ergo: Niemand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 september 2014 @ 22:33:41 #287
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_144153134
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je niet al een abo hebt of met de vorige actie hebt meegedaan :')

Ergo: Niemand.
ik wel :P

ik heb 2 pasjes..., 1tje op m'n eigen naam en die ander op m'n ouders. Op die van m'n ouders heb de eerste 5 euro per maand gedaan en op tijd opgezegd. en deze gaat op mijn naam.
pi_144154704
Ik heb begin dit jaar een Stop1 & Go abbo gewonnen via Radio Veronica. Volgend jaar weer een poging wagen :D

Tablet aan tv hangen met mini-hdmi kabeltje en ik heb gewoon F1 op tv ^O^

*wel wat schokkerig af en toe, maar wel gratis en dan went het wat sneller.. O-)
  woensdag 3 september 2014 @ 23:28:55 #289
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_144155273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb begin dit jaar een Stop1 & Go abbo gewonnen via Radio Veronica. Volgend jaar weer een poging wagen :D

Tablet aan tv hangen met mini-hdmi kabeltje en ik heb gewoon F1 op tv ^O^

*wel wat schokkerig af en toe, maar wel gratis en dan went het wat sneller.. O-)
Dat doe ik met de voetbal ook O-) alleen jammer dat ziggo nog geen betrouwbare wifi verbinding in stand kan houden. :{
pi_144159665
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Echt absurd dit inderdaad. Van alle Nederlanders die ooit in de buurt van de F1 hebben rondgelopen moet Frijns toch wel de persoon zijn die de meeste teleurstellingen te verwerken heeft gehad.
Dat is zijn eigen schuld :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 4 september 2014 @ 09:15:21 #291
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144160823
Roberto Merhi rijdt een FP in de Caterham as weekend
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144163010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef Fiorano het volgende:
Roberto Merhi rijdt een FP in de Caterham as weekend
yep, de eerste oefensessie....daarna stapt Kobyashi weer achter het stuur:

Caterham heeft bevestigd dat Kamui Kobayashi dit weekend, tijdens de Grand Prix van Italië in Monza, terugkeert op de grid. De Japanner werd twee weken geleden in België eenmalig vervangen door de Duitser André Lotterer, omdat de Brits-Maleisische renstal graag de mening van een andere coureur over de auto wilde horen.

Kobayashi zal wel tot de tweede vrije training moeten wachten, voordat hij weer achter het stuur van de Caterham CT05 mag kruipen. In de eerste oefensessie wordt de wagen bestuurd door Roberto Merhi, die momenteel tweede staat in het Formule Renault 3.5-kampioenschap. Voor de 23-jarige Spanjaard wordt het zijn eerste optreden tijdens een Formule 1-weekend.

Dat Kobayashi op Spa-Francorchamps plaats moest maken voor Lotterer, lijkt hij niet erg te vinden. "Ik ben werknemer van het Caterham F1 Team en ik zal de beslissingen van het team altijd respecteren. Maar ik ben terug in de auto en ik kijk ernaar uit om weer te kunnen racen", reageert de Japanner, die zijn rentree maakt naast Marcus Ericsson.

Bron: gpupdate.nl
pi_144163284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Sjarkiee het volgende:

[..]

yep, de eerste oefensessie....daarna stapt Kobyashi weer achter het stuur:

Caterham heeft bevestigd dat Kamui Kobayashi dit weekend, tijdens de Grand Prix van Italië in Monza, terugkeert op de grid. De Japanner werd twee weken geleden in België eenmalig vervangen door de Duitser André Lotterer, omdat de Brits-Maleisische renstal graag de mening van een andere coureur over de auto wilde horen.

Kobayashi zal wel tot de tweede vrije training moeten wachten, voordat hij weer achter het stuur van de Caterham CT05 mag kruipen. In de eerste oefensessie wordt de wagen bestuurd door Roberto Merhi, die momenteel tweede staat in het Formule Renault 3.5-kampioenschap. Voor de 23-jarige Spanjaard wordt het zijn eerste optreden tijdens een Formule 1-weekend.

Dat Kobayashi op Spa-Francorchamps plaats moest maken voor Lotterer, lijkt hij niet erg te vinden. "Ik ben werknemer van het Caterham F1 Team en ik zal de beslissingen van het team altijd respecteren. Maar ik ben terug in de auto en ik kijk ernaar uit om weer te kunnen racen", reageert de Japanner, die zijn rentree maakt naast Marcus Ericsson.

Bron: gpupdate.nl
Zoals hierboven al werd aangegeven.

Ga er maar vanuit dat als Mehri zijn superlicentie krijgt hij Kobayashi gaat vervangen. Probleem voor Caterham is dat je maar 4 coureurs per team per seizoen mag inzetten en ze er nu al drie gebruikt hebben. Als ze Mehri willen laten rijden in de rest van het seizoen moeten ze Kobayashi wel laten rijden nu Lotterer heeft bedankt omdat hij niet in FP1 mag rijden.
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:39:04 #294
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_144193979
Grappig trouwens. Monza heeft ook Google Street View. Je zou verwachten dat een racebaan ook door een Street View-auto is gedaan, maar blijkbaar hebben ze het met de hand gefotografeerd. Of de chauffeur heeft een kiekje voor thuis gemaakt, dat kan natuurlijk ook...

http://goo.gl/maps/vxTNi
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_144194652
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:24 schreef WEST het volgende:
Ik hou gewoon vast aan mijn abonnement wat ik al jaren heb en tevreden over ben.
Voor die paar euries moeite gaan doen... :N

Daarnaast wordt het autoracen zelfs live op de BBC soms uitgezonden!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2014 10:11:07 ]
  vrijdag 5 september 2014 @ 10:16:04 #296
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_144194787
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig trouwens. Monza heeft ook Google Street View. Je zou verwachten dat een racebaan ook door een Street View-auto is gedaan, maar blijkbaar hebben ze het met de hand gefotografeerd. Of de chauffeur heeft een kiekje voor thuis gemaakt, dat kan natuurlijk ook...

[ afbeelding ]

http://goo.gl/maps/vxTNi
leeft die nog wel dan..., hij zit helemaal onder het asfalt :+
pi_144194867
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef WEST het volgende:

[..]

leeft die nog wel dan..., hij zit helemaal onder het asfalt :+
Tsja, land van de maffia hè..... voor je het weet slaap je met de vissen of lig je onder een laagje asfalt >:)
pi_144194945
Hoe werkt dat met de startnummers? Ik dacht dat ze persoonlijk waren, maar na Rossi en Lotterer rijdt nu ook Merhi met nummer 45?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 september 2014 @ 10:23:19 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144194980
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:19 schreef Sjarkiee het volgende:

[..]

Tsja, land van de maffia hè..... voor je het weet slaap je met de vissen of lig je onder een laagje asfalt >:)
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')