abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143774286
James Foley een CIA gelinkt persoon die ontvoerd was in Libye en 1 van de redenen van het massa bombardement van NAVO op Libye met honderd duizend doden als gevolg.
Wederom ontvoerd in Syrie, eerst werd ons verteld dat hij ontvoerd was door Assad hemzelf, waar later werd verteld dat hij door al-qaida(isis, isil, haqqanis, al nusra of wat voor nieuwe naam om on te verwarren het blijft gewoon al-qaida.) ontvoerd was.

Aangezien ik al genoeg onthoofdings filmpjes heb gezien ern ze niet erg prettig meer vind nooit de video bekeken. Nu blijkt echter dat het o zo schuwelijke filmpje van de meest wrede terroristische organisatie door henzelf gecensord is..... en er helemaal geen onthoofding te zien is.
Blijkt bij nader onderzoek dat het niet eens dezelfde vent is in de video en James foly zelf.

Lookalikes

Sandy Hoax template

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 25-08-2014 13:46:33 ]
pi_143774924
Wat boeit het? Ook al is het vrij erg wat er gebeurt is, het is misschie voor vele een eyeopener geweest naar wat daar gebeurt in die landen.
pi_143775039
Ja maar.... als mensen doorhebben dat het helemaal niet is gebeurd en slechts een opgezet fabeltje is door 1 of meerdere overheden dan is het wellicht een eye-opener over hoe overheden werkelijk opereren en dat het misschien helemaal niet zo slim is om de overheid alles maar te bepalen.
pi_143775142
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Ja maar.... als mensen doorhebben dat het helemaal niet is gebeurd en slechts een opgezet fabeltje is door 1 of meerdere overheden dan is het wellicht een eye-opener over hoe overheden werkelijk opereren en dat het misschien helemaal niet zo slim is om de overheid alles maar te bepalen.
Dat was sowieso wel duidelijk, toch? :)
pi_143775275
ver gezocht
pi_143776948
Maar z'n ouders durven te lachen! Dan moet het wel een hoax zijn!!1

:')
Conscience do cost.
pi_143777129
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef ems. het volgende:
Maar z'n ouders durven te lachen! Dan moet het wel een hoax zijn!!1

:')
Walgelijke suggestieve filmpjes.
Men is weer helemaal losgegaan . Schaamteloos.
pi_143777266
Walgelijk om dit te suggereren.
pi_143779596
Filmpjes uit OP niet gekeken.

Toch is er iets vreemds aan die hele video van de onthoofding. Ik bedoel... IS past ineens censuur toe terwijl het normaliter de meest gruwelijke slachtpartijen in vol ornaat laat zien. Nee, deze keer even niet en editen ze het werkelijke onthoofden er uit.

Er is ook nog geen raw footage van de onthoofding terug te vinden.

De beul ragt met zijn mes een keer of 7 flink langs de keel van Foley, maar geen druppel bloed te zien. Ik heb zelf (helaas) toch wel aardig wat ranzige onthoofdingen gezien, maar dit lijkt me onmogelijk.

Foley is er erg rustig onder.

Het geheel komt een beetje als geacteerd op me over. De beul wil wat mij betreft ook wat te dramatisch overkomen waardoor het juist een beetje Hollywoodesque oogt.
pi_143779955
Waarom alle vingers naar Amerika wijzen wat betreft het faken van de beelden ontgaat me compleet. We zijn op BNW dames, wat nou als het een complot is van Isis om de onthoofding niet te laten zien omdat ze heel goed weten dat de simpele westerse man dan meteen gaat roepen dat het hollywood is en zich dus niet tegen isis schaart?

Genoeg mensen die zo keihard geplayed kunnen worden, en die denken meteen allemaal dat ze slim zijn enzo dus die blijven dat ook geloven 8-)
Conscience do cost.
pi_143781274
Als je dit echt denkt heb je hulp nodig.
Edensnator over 'n out
pi_143781322
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef ems. het volgende:
Waarom alle vingers naar Amerika wijzen wat betreft het faken van de beelden ontgaat me compleet. We zijn op BNW dames, wat nou als het een complot is van Isis om de onthoofding niet te laten zien omdat ze heel goed weten dat de simpele westerse man dan meteen gaat roepen dat het hollywood is en zich dus niet tegen isis schaart?

Genoeg mensen die zo keihard geplayed kunnen worden, en die denken meteen allemaal dat ze slim zijn enzo dus die blijven dat ook geloven 8-)
We zullen het binnenkort weten want ze hebben de waarschijnlijke moordenaar ontmaskerd:

'Moordenaar James Foley ontmaskerd'

De vermoedelijke moordenaar van de Amerikaanse journalist James Foley zou zijn herkend en ontmaskerd. Het zou gaan om de Brit Abdel-Majed Abdel Bary, zo meldt Sunday Times. 'Jihadi John' is inmiddels zijn beruchte bijnaam.

Bary is een 23-jarige Londenaar die ook wel bekendstaat als Lyricist Jinn, een rapper wiens muziek meerdere keren gedraaid werd op de BBC Radio. De knaap verkocht in 2013 zijn huis voor 1 miljoen pond om 'Allah te dienen' in Syrië. Recentelijk twitterde de koppensneller zichzelf met een afgehakt hoofd van een ander slachtoffer.

Eerder deze week werd al bekend dat de dader die Foley onthoofde waarschijnlijk een Brit zou zijn vanwege zijn accent. Ondertussen zit zowat de halve wereld van de geheime diensten achter Bary aan. De Britse geheime dienst SAS, Delta Force van de Verenigde Staten willen Bary maar wat graag in de kraag vatten.

bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)mes-foley-ontmaskerd
pi_143783316
Artikel uit de Volkskrant:

Reconstructie: James Foley was de zondebok van zijn gijzelnemers

Aan de onthoofding van de Amerikaanse fotojournalist James Foley, waarvan gisteren een video verscheen, ging een gevangenschap van twee jaar vooraf. Tijdens zijn gevangenschap was Foley volgens medegevangenen de zondebok: hij had namelijk de Amerikaanse nationaliteit en zijn broer was piloot voor de Amerikaanse luchtmacht. Een reconstructie van zijn ontvoering, vanaf begin tot het noodlottige einde van Foley.

http://www.volkskrant.nl/(...)n-gijzelnemers.dhtml
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:21:22 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143807887
Foley murder video 'may have been staged'
quote:
But a study of the four-minute 40-second clip, carried out by an international forensic science company which has worked for police forces across Britain, suggested camera trickery and slick post-production techniques appear to have been used.

A forensic analyst told The Times that no blood can be seen, even though the knife is drawn across the neck area at least six times.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_143808164
Wag the Dog
pi_143808169
quote:
'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” '
pi_143808645
quote:
En hier is MSM wel geloofwaardig?
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:03:48 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143810551
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” '
Dat zegt niks over of het wel is gebeurd , het zegt wel iets over de betrouwbaarheid van de bron die met het filmpjel komt . Ik vond het al zo'n vaag nietszeggend nieuwsbericht " De V.s heeft bevestigt dat het filmpje echt is " dat is ook al geen betrouwbare bron .
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:04:54 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143810595
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hier is MSM wel geloofwaardig?
Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .
pi_143810900
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .
Het gaat mij om de wispelturigheid bij de complotdenker, je kunt niet in 1 discussie de msm ongeloofwaardig noemen en in een andere het als bron gebruiken voor je complot omdat het toevallig in je straatje past.

Juist omdat het nu wel past in wat jij denkt dat er speelt geeft aan dat de msm, weliswaar niet foutloos is, zeker wel te vertrouwen is en geen deel uit maakt van het "grote enge complot".
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:34:22 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143811528
http://www.telegraph.co.u(...)ing-James-Foley.html
niet het filmpje, maar alleen de speech!

Nou lijkt me duidelijk, britse Jihadist moet zijn strepen verdienen door iemand te onthoofden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143831141
Ik doe ook ff mee in BNW :P

Wat denken jullie, is de linker vrouw hieronder ook degene aan de rechter kant? Of zijn het zussen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 22:51:36 ]
pi_143831196
Ik zie 4x dezelfde rotkop. Dus ik zet mn geld op ja.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143831516
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
Ik zie 4x dezelfde rotkop. Dus ik zet mn geld op ja.
Ik denk ook dat het één de dezelfde is.
pi_143831811
Als Amerika meer dan 3000 burgers offert (911) voor olie, waarom dan nu niet één man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')