abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143807531
In ieder geval heeft F zelf een 4*4, je kan het terugvinden in deze tekst, alleen de kleur ervan wordt niet genoemd:

http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
pi_143807692
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:49 schreef jackie12 het volgende: Het is mijn inziens heel simpel en zijn de 3 belangrijkste vragen: 1-Wat voor water zat er in het flesje dat gevonden is. Rivierwater of het water dat er in hoorde
Goede vraag Jackie. Dit is inderdaad heel relevant om te weten want bij een verdwaling/ongeluk was dat water opgedronken. Jammer dat daar nog steeds geen duidelijkheid om komt.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:49 schreef jackie12 het volgende: Het is mijn inziens heel simpel en zijn de 3 belangrijkste vragen: 3-Hebben ze op hun telefoons of camera nog iets achter gelaten voor de nabestaanden
Het antwoord is allang bekend, nee. De vader had dit al zelf besproken en vond een verdwaling raar want dan hadden ze wel een laatste boodschap erop aangetroffen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 02:14 schreef Poekje01 het volgende: Mijn contact in Panama [...]
Met alle respect Poekje maar dan moet je wel vermelden wie jou 'contact' uit Boquete is. Meerdere mensen hebben het steeds over 'hun' contact in Panama als hun mening weer eens niet gelooft word, dan halen ze dat contact uit Panama erbij want tja als een local het zegt dán is het waar. Ik vind het gewoon opmerkelijk iedereen 'opeens' contacten in Panama heeft. Als een misdrijf was gebeurd in Mexico had iedereen opeens contacten in Mexico. Ik had me daar al eens eerder over uitgelaten dat ik het verdacht vind mensen hun contact in Boquete geheim willen houden, bestaat die dan wel dacht ik dan soms? Want de persoon/bron wilde ze niet melden.

Ik zeg trouwens niet dat je dus ook liegt, voor hetzelfde geldt klopt het, het is juist interessant om te onderzoeken als het klopt, alleen om je verhaal te kunnen toetsen hebben we wel meer gegevens nodig. Mensen/Panamese locals kennen via internet/forums in Panama betekent nog niet altijd dat ze betrouwbaar zijn.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:19:33 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143807848
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Een aantal punten die poekje01 opnoemt zijn op ws de laatste dagen ook al voorzichtig naar voren gebracht.
waarom voorzichtig, is men bang?
pi_143807931
Wat ik veel interessanter vind zijn die 3 Panamese mannen waarover Baru meldde op Websleutels (dat is een locale gids, moet ergens nog de link hebben staan, zal hem zo zoeken) dar meerdere mannen zich kwamen meldde voor het tipgeld, Colombianen die in Panama City woonde. Toen ik dat las schrok ik me echt helemaal kapot, ik droom namelijk al maanden over meerdere mannen, Colombia en Panama City (ja verklaar me voor gek, m'n dromen kunnen inderdaad een illusie zijn maar wel erg bizar die 3 dingen overeen kwamen) ik wist niet wat ik las, precies wat ik droomde stond daar.

Wat ik ook veel interessanter vind (wat ik echt ronduit bizar vind dat men daar geen onderzoek naar doet) is dat Franse touristen 3 mannen hebben gezien (bron: http://etsionpartait-be.b(...)-du-volcan-baru.html) en geschreew hoorde van meiden:

"Op bewaker, een man die, op de dag voor, hoorde geschreeuw bang van twee meisjes en een geweldig geluid van een val, en toen zag drie jongens op het spoor die we ontmoeten. " (Google Translate)
pi_143808048
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

waarom voorzichtig, is men bang?
Het gaat telkens om informatie die gelekt zou zijn door een of meer direct betrokkene(n) bij het onderzoek. Kan me voorstellen dat je die niet in gevaar wil brengen. Maar uit frustratie toch wat naar buiten brengt. Het zou dan gaan om een jeugdbende met zoons van Panamese welgestelde ouders.
Zij rijden in dure auto's rond en voelen zich onaantastbaar. De plaatselijke politie kan wrs weinig tegen ze beginnen, plus dat lokaal allerlei familiebanden het ingewikkeld maken.
pi_143808088
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:23 schreef Jezus9 het volgende:
Wat ik ook veel interessanter vind (wat ik echt ronduit bizar vind dat men daar geen onderzoek naar doet) is dat Franse touristen 3 mannen hebben gezien (bron: http://etsionpartait-be.b(...)-du-volcan-baru.html) en geschreew hoorde van meiden:"Op bewaker, een man die, op de dag voor, hoorde geschreeuw bang van twee meisjes en een geweldig geluid van een val, en toen zag drie jongens op het spoor die we ontmoeten. " (Google Translate)
Ik heb het vaker gevraagd.. maar hoe plaats jij de foto's achter de Mirador bij een gegil aan de andere kant van Boquete op een trail mijlen ver daar vandaan?
Het is ook niet zo dat je via een pad of door te verdwalen op die andere trail uitkomt. Dan moet je eerst door Boquete of de weg oversteken.
pi_143808208
Het zijn inderdaad raadselachtige stukjes... waar waren die Franse touristen aan het lopen toen ze dat gegil hoorde?
pi_143808250
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb het vaker gevraagd.. maar hoe plaats jij de foto's achter de Mirador bij een gegil aan de andere kant van Boquete op een trail mijlen ver daar vandaan?
Het is ook niet zo dat je via een pad of door te verdwalen op die andere trail uitkomt. Dan moet je eerst door Boquete of de weg oversteken.
In dat geval zouden K&L meegenomen zijn (vrijwillig of gedwongen) door meerdere jongemannen. En na een paar dagen hebben ze het op een ongeluk doen lijken. Waarom daar? Op het El Pianista pad waren toen al veel plaatselijke expats met zoekacties bezig. Zowel te voet als te paard.
pi_143808254
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef Jezus9 het volgende:
Het zijn inderdaad raadselachtige stukjes... waar waren die Franse touristen aan het lopen toen ze dat gegil hoorde?
Bij die vulkaan.. aan de andere kant van Boquete dus. Mijlen ver van waar de meiden het laatst traceerbaar waren. Boquete en de weger tussen.
pi_143808294
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

In dat geval zouden K&L meegenomen zijn (vrijwillig of gedwongen) door meerdere jongemannen. En na een paar dagen hebben ze het op een ongeluk doen lijken. Waarom daar? Op het El Pianista pad waren toen al veel plaatselijke expats met zoekacties bezig. Zowel te voet als te paard.
Dan ga je toch niet met tegenstribbelende meiden een pad op waar veel toeristen op lopen? Je neemt dan een waanzinnig groot risico om gezien/ontdekt te worden.
pi_143808396
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet met tegenstribbelende meiden een pad op waar veel toeristen op lopen? Je neemt dan een waanzinnig groot risico om gezien/ontdekt te worden.
Het is de Kalverstraat niet. Er zijn genoeg verslagen van mensen die zo'n trail lopen en niemand tegen komen. En als je het op een ongeluk wil laten lijken moet je toch wat. Er kwam al vrij snel heel veel media aandacht op gang en dat kan eventuele daders overrompelt hebben.
pi_143808412
Dat was inderdaad een ontoegangbaar gebied, aan de andere kant althans. En misschien waren ze toen omgelegd hé (na een paar dagen) er is geen zekerheid dat die 90 foto's op de 8ste dag van de meiden zelf kwamen. Misschien wilde de daders zelf de flitser gebruiken ter verlichting (maar dan zouden ze wel zelf een zaklamp hebben, lijkt me) of was het bewust zodat het lijkt op een ongeluk.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:44:30 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143808433
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het gaat telkens om informatie die gelekt zou zijn door een of meer direct betrokkene(n) bij het onderzoek. Kan me voorstellen dat je die niet in gevaar wil brengen. Maar uit frustratie toch wat naar buiten brengt. Het zou dan gaan om een jeugdbende met zoons van Panamese welgestelde ouders.
Zij rijden in dure auto's rond en voelen zich onaantastbaar. De plaatselijke politie kan wrs weinig tegen ze beginnen, plus dat lokaal allerlei familiebanden het ingewikkeld maken.
als dat echt hooggeplaatst is zit je met omkoping etc
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:46:02 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143808479
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef Jezus9 het volgende:
hoe laat was dat gegil
pi_143808484
Mijn bron (in WS, daar doe ik al heel lang mee) zijn naam heeft 4 letters en komt vaker voor, ook hier. Het zijn emails en teksten die van hem komen, ik heb ze bewaard onder mijn PM account.
pi_143808517
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Poekje01 het volgende: Mijn bron (in WS, daar doe ik al heel lang mee) zijn naam heeft 4 letters en komt vaker voor, ook hier.
Baru dus. Ik vind het trouwens toevallig dat Stacey het ook altijd had over 'een contact uit Boquete'

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Poekje01 het volgende: Het zijn emails en teksten die van hem komen, ik heb ze bewaard onder mijn PM account.
Eerst screenshot.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:49:13 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143808563
Mag niet.