Belachelijkquote:
Dat bedoel ik dan ook......quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet bij F1 passen, voor wie dan ook
Bij Schumacher na z'n actie in Jerez of 89/90 Suzuka had het wmb gemogenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet bij F1 passen, voor wie dan ook
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg uitgejoeld! Hehe. Terecht.
Weet niet of iemand er een gifje van heeft maar ik zag ROS wel naar HAM insturen op het moment.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.
mijn sportgeheugen is niet zo enormquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Schumacher na z'n actie in Jerez of 89/90 Suzuka had het wmb gemogen
Die drie kampioenschapbeslissende crashes zeg maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn sportgeheugen is niet zo enorm
we zullen het een deze uren wel horen hoe het gaat in de motorhome van mercedesquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat zo? Hamilton doet vaak hetzelfde, maar komt daar (met al dan niet met wat geluk) ook vaak mee weg.
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinkenquote:
heeft die dit gehad danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel valt wel van zijn voetstuk dit jaar he...
Flesje rozenwater dan maar zoals in die zandbaklanden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinken
Die krijgt een chocomel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max mag er volgend jaar helemaal nog niet aan drinken
Zijn prestaties waren wel goed, tot nu danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
heeft die dit gehad danpopulair was hij al niet met zijn Vinger en huilen
met een rietje , of was dan Ranjaquote:
hij maakte 2 grote fouten, dan is 2e nog een topresultaatquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kan het wel begrijpen want Rosberg rijdt Hamilton uit de race, maar hoort hier eigenlijk niet thuis.
Maar goed dat Rosberg niet gewonnen heeft. Dan was het nog erger geweest.
Precies, het is bij hem altijd aan de kant of we rijden allebei schade. Nu trekt hij eens een keertje aan het kortste eind.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
zekerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef twiFight het volgende:
Toch sympathiek van Jordan (die ik een beetje een kwal vind) dat hij het niet eens is met boegeroep in de F1, ondanks dat hij voor Hamilton is.
ja goed , geef mij een snelle auto en ik doe het ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn prestaties waren wel goed, tot nu dan
Nee hij verkwiste een setje bandenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe heeft Rosberg dit nou eigenlijk verloren? Alleen die 7 seconden voor een nieuwe neus?
Ik vond de strategie van Mercedes ook niet echt briljant. Ze zetten hem meteen op de harde band. Daardoor kon hij Vettel en zo niet voorbij na zijn eerste stop.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe heeft Rosberg dit nou eigenlijk verloren? Alleen die 7 seconden voor een nieuwe neus?
Hij moet corrigeren vanwege een overstuur vlak daarvoor... Ik geloof al helemaal niet dat het bewust wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weet niet of iemand er een gifje van heeft maar ik zag ROS wel naar HAM insturen op het moment.
Dat kwam hij uiteindelijk tekort, maar ook het niet kunnen inhalen van andere coureurs, anders had hij er wel dichter op gezetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
nee was gewoon pechquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij moet corrigeren vanwege een overstuur vlak daarvoor... Ik geloof al helemaal niet dat het bewust was
Ow wacht, dat is helemaal niet zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij moet corrigeren vanwege een overstuur vlak daarvoor... Ik geloof al helemaal niet dat het bewust was
dat is wel terecht, het was zeker Hamilton's schuld nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
Mercedes geeft Rosberg de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |