Mooie tas! Heb zelf deze:quote:
Nice! Dat staat inderdaad niet nee, maar waarom draag je niet gewoon een spijkerbroek? Doe ik wel altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Mooie tas! Heb zelf deze: [ afbeelding ]
Gebruik hem voor colleges, en soms voor het hiken als ik een laptop meeneem. Alleen vind ik een rugtas niet zo staan bij een pantalon en een overhemd.
Dat lijkt bij EW wel een strafbaar feit gezien de herhaaldelijke berichtgeving steeds. Wel jammer, want met spijkerbroek heb ik er geen problemen mee met zo'n rugtas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Nice! Dat staat inderdaad niet nee, maar waarom draag je niet gewoon een spijkerbroek? Doe ik wel altijd.
Je zit bij EW? Ik dacht AR.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dat lijkt bij EW wel een strafbaar feit gezien de herhaaldelijke berichtgeving steeds. Wel jammer, want met spijkerbroek heb ik er geen problemen mee met zo'n rugtas.
Zo, fijne autos iig, ben wel benieuwd hoe de i3/i8 rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef Schaapje96 het volgende:
Jaa morgen werk!
Amstelveen - Meerkerk in een Kia sportage
Meerkerk - Houten met kentekenpapieren
Gouda - Rijswijk in een BMW I3
Snap het nut van die tweede niet helemaal, maar in ieder geval een flink dagje bezig
XC90 inderdaad definitief. i3 staat ook enorm hoog op mijn verlanglijst!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zo, fijne autos iig, ben wel benieuwd hoe de i3/i8 rijden
En die nieuwe XC90, is dat definitief of concept-art nog?
Het dashboard vind ik minder maar ik zou zo graag hierin willen rijden. Zitten wel mooie technieken in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:54 schreef Wave103 het volgende:
Blijft hier iets te lang stil![]()
Overigens, de nieuwe XC90
Same here. Laatste twee weken is 't nog erg rusting in Groningenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef Sarasi het volgende:
Geen werk voor morgen. Dan maar hopen op een spoedje.
Wij van AR hebben geen eens een tas gekregenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef CruisinDen het volgende:
Valt me wel zwaar tegen dat jullie je EW tas niet gebruiken hoor!
Ik denk dat er heel weinig EW'ers die tas dragen, al kom ik er soms wel nog 1 tegen. Heb hem m'n eerste 2 werkdagen wel gedragen maar daarna snel gewoon m'n normale rugzak gepakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij van AR hebben geen eens een tas gekregen
Mijn EW tas valt bijna uit mekaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef CruisinDen het volgende:
Valt me wel zwaar tegen dat jullie je EW tas niet gebruiken hoor!
Misschien vooraf even een belletje doen, kunnen ze de koffie vast klaarzetten hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Zou je zomaar bij hun het kantoor binnen kunnen lopen? Lijkt mij wel leuk dat als ik een keer in Breda moet wachten, dat ik dan even bij hun koffie kom drinken. ^^
Serieus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:49 schreef Amoeba het volgende:
Verder gebruik ik nog steeds de kekke pen die we kregen bij de inschrijfsessie bij AR. Ik heb al 2x die vulling moeten vervangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |