Nopequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef GekkePoes het volgende:
Zou dit boek verkopen?
[ afbeelding ]
de top 40 loopt een week achter. Mega top 50 is actueler en representatiever. Die wordt morgen bekend gemaakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
De echte top-40, nergens te bekennen dat zeiknummer![]()
[ afbeelding ]
Mooie post, ik gierde. Maar hoezo werd Isabella gepest?quote:
Och helemaal niks. Er wordt soms wat achter haar rug gepraat over haar irritante karaktereigenschappen. Maar dat gebeurt bij iedereen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mooie post, ik gierde. Maar hoezo werd Isabella gepest?
Prachtig mooie meid is hetquote:
Heerlijke streams gisterenavond/nachtquote:Op woensdag 10 september 2014 03:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tussen 0030 en 0200 uur heeft Isabella samen met Nico zitten oefenen in het kantoor.
Versies van Be Strong en Make me Feel.
Hier aan de kust - Bløf, Alicia Keys-Girl on Fire.
Ruth Jacott-Vrede.
Eros Ramazzotti & Anastacia-I Belong to You.
Als het goed is, zal ze de komende dagen steeds vanaf 2200 uur gaan oefenen voor haar concert
volgende week, nu even verzoeknummers mailen die ze tegen betaling kan zingen ...![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 07:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog 1 dagje en dan zien we Isa schitteren.
Nog 1 dagje en dan zien we die jaloerse koppen van Lotte en Ruud en Ivan en en en....... op onweer staan.![]()
Schokkend hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2014 02:40 schreef Joezi het volgende:
Wat is Isabella door het ijs gezakt, walgelijk!
Inderdaad, niet normaal meer toch? Dat de febo ook niet heeft ingegrepen. In de USA zou dit zwaar strafbaar zijn en terecht!quote:
Houd toch op.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad, niet normaal meer toch? Dat de febo ook niet heeft ingegrepen. In de USA zou dit zwaar strafbaar zijn en terecht!
Zij had op moeten houden, nee is nee! Stel je voor dat ene René dit in omgekeerde rol bij Isa had geflikt.quote:
Zoals ik het filmpje interpreteer heeft ze niet eens door dat Giorgo bijna moet kotsen en zodra ze het door heeft houdt ze op en zwemt ze weg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zij had op moeten houden, nee is nee! Stel je voor dat ene René dit in omgekeerde rol bij Isa had geflikt.
Hij is totaal van de wereld, daar moet je geen misbruik van maken. Zoals ik al zei als een oude vent dit met een jong grietje zou doen? Dat het een vrouw is en dat Isafan bent, maakt de misdaad niet minder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zoals ik het filmpje interpreteer heeft ze niet eens door dat Giorgo bijna moet kotsen en zodra ze het door heeft houdt ze op en zwemt ze weg.
Isafan? Ik heb een schijthekel aan dat mens!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij is totaal van de wereld, daar moet je geen misbruik van maken. Zoals ik al zei als een oude vent dit met een jong grietje zou doen? Dat het een vrouw is en dat Isafan bent, maakt de misdaad niet minder.
Ik bedoel als het ander betrof was de algemene reactie hierop veel erger geweest. Omdat het nu Isa betreft moet het allemaal maar kunnen. Herinner Marije die wel gelijk voor hoer werd uitgemaakt, terwijl dat met meer wederzijdse toestemming gebeurde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Isafan? Ik heb een schijthekel aan dat mens!
Lekker boeiend, dan was ik het er waarschijnlijk ook niet mee eens geweest. Truttige gedoe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik bedoel als het ander betrof was de algemene reactie hierop veel erger geweest. Omdat het nu Isa betreft moet het allemaal maar kunnen. Herinner Marije die wel gelijk voor hoer werd uitgemaakt, terwijl dat met meer wederzijdse toestemming gebeurde.
Beschouw het niet op jezelf. Verplaats jezelf eens in Giorgio, dat arme kind is getekend voor het leven, hij zal zich zijn hele leven vies en gebruikt voelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dan was ik het er waarschijnlijk ook niet mee eens geweest. Truttige gedoe.
Je bent een walgelijke trol. Ga eens streams kijken, ik ga je weer een ban aansmerenquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:40 schreef Joezi het volgende:
Wat is Isabella door het ijs gezakt, walgelijk!
Ach praat alles wat krom is maar weer rechtquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je bent een walgelijke trol. Ga eens streams kijken, ik ga je weer een ban aansmeren
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
Ach praat alles wat krom is maar weer recht
Interpunctie, maar dat is vet moeilijk voor je ...quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
Ach praat alles wat krom is maar weer recht
Slechte dissquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Interpunctie, maar dat is vet moeilijk voor je ...
Wie heeft er nou boter op haar hoofdquote:Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nederland wordt steeds bekrompener, terug in de 19e eeuw, nog erger dan Amerika en het Vaticaan bij elkaar....
Voor een kusje en wat aanhaligheid, wordt je als vrouw betitelt als slet en nog meer...Vroeger zei men ook tegen verkrachte vrouwen, dat ze dan maar geen aanleiding moesten geven.
Wat mij opvalt...de hypocritie en vooral, dat de grootste schreeuwers waarschijnlijk stiekemerds zijn, die in het geniep de katjes in het donker knijpen.
In de loods: Lot, Billy, Joey, Vanessa die van geen kant deugen Iemand betichten, terwijl ze zelf niet brandschoon zijn.
In de COS, kansloze nepperds...Wat is er in vredesnaam gebeurd? Niks..Maar die boter op het hoofd hebben.....zijn heiliger dan de paus..
Een kusje en aanhaligheid? Inmiddels heeft ze toegegeven dat ze m gepijpt heeft in de douche.. Die jongen is nog een puber en amper 20 en heeft een serieuze jeugdliefde thuis..quote:Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nederland wordt steeds bekrompener, terug in de 19e eeuw, nog erger dan Amerika en het Vaticaan bij elkaar....
Voor een kusje en wat aanhaligheid, wordt je als vrouw betitelt als slet en nog meer...Vroeger zei men ook tegen verkrachte vrouwen, dat ze dan maar geen aanleiding moesten geven.
Wat mij opvalt...de hypocritie en vooral, dat de grootste schreeuwers waarschijnlijk stiekemerds zijn, die in het geniep de katjes in het donker knijpen.
In de loods: Lot, Billy, Joey, Vanessa die van geen kant deugen Iemand betichten, terwijl ze zelf niet brandschoon zijn.
In de COS, kansloze nepperds...Wat is er in vredesnaam gebeurd? Niks..Maar die boter op het hoofd hebben.....zijn heiliger dan de paus..
Goed verhaal. Dat wist ik niet, dat ze hem gepijpt zou hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een kusje en aanhaligheid? Inmiddels heeft ze toegegeven dat ze m gepijpt heeft in de douche.. Die jongen is nog een puber en amper 20 en heeft een serieuze jeugdliefde thuis..
Toen Giorgio zo met Robin flirtte waren Isa en Emil daar woest over.. Bij Marije, Billy en Joey was het ook grootse schande in da cos.. Die kwamen er nog openlijk voor uit hoe ze zijn. Isabella gaat nog het verst en dan moeten we het maar goed praten omdat ze popi jopi is.
Isabella doet zich juist roomser voor dan de paus, dat maakt het zo hypocriet en walgelijk. Geen seks in Utopia, nee zoiets zou ik echt noooit doen..Ladderzat kotsend in een zwembad, met tig camera's op je kop.
Ik doe niks meer op die Utopiasite, dus dank voor de info. Ben niet zo ingevoerd, maar lijkt me, samen met Joey en Gio logisch, want ze zijn de enige enigszins 'normale' types daar. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op maandag 29 september 2014 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze gaat hem weer overtuigend winnen, voor de vijftiende keer op rij .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat gaat Vader Sjarrel vast leuk vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een kusje en aanhaligheid? Inmiddels heeft ze toegegeven dat ze m gepijpt heeft in de douche.. Die jongen is nog een puber en amper 20 en heeft een serieuze jeugdliefde thuis..
Toen Giorgio zo met Robin flirtte waren Isa en Emil daar woest over.. Bij Marije, Billy en Joey was het ook grootse schande in da cos.. Die kwamen er nog openlijk voor uit hoe ze zijn. Isabella gaat nog het verst en dan moeten we het maar goed praten omdat ze popi jopi is.
Isabella doet zich juist roomser voor dan de paus, dat maakt het zo hypocriet en walgelijk. Geen seks in Utopia, nee zoiets zou ik echt noooit doen..Ladderzat kotsend in een zwembad, met tig camera's op je kop.
Arme Isa en klootzak van een Ivan ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Isa heeft het behoorlijk moeilijk. Ivan is duidelijk gecharmeerd van haar en kan daar niet mee omgaan. Vooral omdat Isa in dat opzicht geen interesse in hem heeft.
Meisjes plagen, kusjes vragen, maar dat gaat bij Ivan tot in het extreme. Wat hij niet kan krijgen, nekt hij. Het feit, dat ze gewoon verder gaat met haar Utopia, maakt hem woest. En dan Giorgio nog, dat zij hem leuk vindt, is olie op het vuur van Ivan..
Bah nare vent...
Ivan is dangerous, hij heeft nu de Fles aan zijn kant en haar geroddel kan weleens de genadeklap voor Isa worden. Maar Isa kan beter lekker naar huis, dit houdt geen hond uit. Als Ivan Isa een beurt had kunnen geven, had het allemaal anders geweest. Ivan verbeeld zich heel wat. Zo een enge man, ik snap Isa wel. Maar voorlopig is Ivan op kruistocht tegen Isa en hij is van plan haar totaal te breken, ergens misschien in de hoop, dat ze dan voor hem zal kruipen. Rare principes houdt die gast er op na..quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Arme Isa en klootzak van een Ivan ook.
Dit. Overduidelijk. Gekrenkte trots enzovoortsquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ivan is dangerous, hij heeft nu de Fles aan zijn kant en haar geroddel kan weleens de genadeklap voor Isa worden. Maar Isa kan beter lekker naar huis, dit houdt geen hond uit. Als Ivan Isa een beurt had kunnen geven, had het allemaal anders geweest. Ivan verbeeld zich heel wat. Zo een enge man, ik snap Isa wel. Maar voorlopig is Ivan op kruistocht tegen Isa en hij is van plan haar totaal te breken, ergens misschien in de hoop, dat ze dan voor hem zal kruipen. Rare principes houdt die gast er op na..
Top!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:14 schreef Britan het volgende:
Wederom Favoriet maandag 5 okt
[ afbeelding ]
Tamelijk acuraat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:23 schreef Jian het volgende:
Isabella is een egocentrische retard, niet in staat om naar anderen te luisteren en alleen maar met ik, ik, ik, bezig. Daarnaast is het een intrigante wat onder meer bleek uit de manier waarop ze handelde tijdens "Playboy-gate" en ook weer tijdens "Multi-cul-gate" , zaken verdraaien, manipuleren en dreigen wanneer ze haar zin niet krijgt. Een koud, harteloos kreng eigenlijk en mensen in haar buurt voelen dat, daarom krijgt ze ook zo moeilijk aansluiting. Alleen Nico, maar die zou in haar naïviteit nog vriendschap sluiten met een cobra.
Ik ben niet zo weg van Gioquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige winnaars van Utopia 2014 .......![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:15 schreef spapaars het volgende:
Giorgio Isabella sexx and bj (CAM 1 - November 12th 2014, 3am - Audio maxed out)
Unfortunately they removed their mics so we can barely hear anything even though I maxed out the audio at 3000% (but you can hear the sound of Gio's thighs smacking against Isa's ass at 10min20 in the first video yess:). Also all the sex is undercover. Be warned e3
Round 1 (3.20am) : Spooning
Format : 140MB, 15min (872x488, AVI, x264 @1.2Mbs)
http://www51.zippyshare.com/v/8675833/file.html
Round 2 (3.35am) : BJ + Riding (interrupted)
Format : 112MB, 12min (872x488, AVI, x264 @1.2Mbs)
http://www51.zippyshare.com/v/49108973/file.html
Round 3 (3.53am) : Sex from behind (Gio on top) + BJ + Gio jerks off
Format : 245MB, 26min (872x488, AVI, x264 @1.2Mbs)
Uptobox : http://uptobox.com/hygx9yj8e8pn
Solidfiles : http://www.solidfiles.com(...)ehind-jerked-off.avi (click on "Direct Download Link", do NOT click on the green "Download" button)
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:24 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
De slettenbak...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Isabella huilt om haar post en Wilco troost haar. Isabella mist thuis heel erg. Isabella's moeder waarschuwt dat ze moet oppassen voor Vanessa, Charlotte en Mark. Isabella wil de eindstreep halen. Moeder wil zien dat ze die haalt met Nicoline en Giorgio.
[ afbeelding ]
Tekst en cap door Pannenkoekenmix
[/q[quote]Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Isabella huilt om haar post en Wilco troost haar. Isabella mist thuis heel erg. Isabella's moeder waarschuwt dat ze moet oppassen voor Vanessa, Charlotte en Mark. Isabella wil de eindstreep halen. Moeder wil zien dat ze die haalt met Nicoline en Giorgio.
[ afbeelding ]
Eens met Isa's moederquote:Op woensdag 19 november 2014 19:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
"Joh, die is zwanger!", zei Gilda gisteren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa gisteravond. Aan het oefenen voor de Musical Night. Ze ziet er slecht uit.![]()
Cap: Chanel5
http://i.gyazo.com/a152d4d5fff28a49db82ac84cd352105.png
Ik zie nu je reactie pasquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:43 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
"Joh, die is zwanger!", zei Gilda gisteren.![]()
Mee eens. Ze is net zo erg als Lot, alleen zij doet het stiekem.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:33 schreef Bananenbennie het volgende:
Waarom is zij favoriet? Ze is bloedirritant met haar gelul over haar zelf.. ik ik ik ik kkke ikke ik ikke ikke ik ik ik.![]()
Bij de eerste video krijg ik de melding dat deze niet af te spelen is. Ik weet niet of dat alleen bij mij is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is maar één winnaar van Utopia 2014![]()
![]()
![]()
The lion king wasquote:Op zondag 30 november 2014 02:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat was dit mooi vanavond, kippevel ....![]()
Dat was het moment dat in de COS ineens alle trollen onder hun steen vandaan kwamen kruipen. Heel "spontaan", allemaal tegelijkquote:
Idd beetje voorspelbaar altijd.quote:Op zondag 30 november 2014 07:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was het moment dat in de COS ineens alle trollen onder hun steen vandaan kwamen kruipen. Heel "spontaan", allemaal tegelijk
Het heeft de pret in ieder geval niet kunnen drukken.
Even de tijd genomen om rustig te kijken, maar was een heel mooi afscheid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 03:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige winnaar van Utopia, wat zal Talpa spijt gaan krijgen .......![]()
Dank je wel,quote:Op woensdag 3 december 2014 00:10 schreef Zeyina het volgende:
Voor mensen die de muziek van de musical avond mooi vonden en willen downloaden als Mp3 is hier een link
Hij staat daar niet oneindig, dus als je wilt niet te lang wachten met downloaden
Ja ik vind deze ook wel erg mooiquote:
Ik heb inmiddels ook opgezegd. Ik kan nu nog een maand kijken. Isa was voor mij het leukst. Nu nico nog, maar no way dat ik naar de rest van dat soepzooitje ga kijken na 1 januari. Ze verdienen elkaar allemaal daarbinnen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:48 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
De opzeggingen gaan nog steeds door
Hetzelfde hier. Ik heb ook opgezegdquote:Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook opgezegd. Ik kan nu nog een maand kijken. Isa was voor mij het leukst. Nu nico nog, maar no way dat ik naar de rest van dat soepzooitje ga kijken na 1 januari. Ze verdienen elkaar allemaal daarbinnen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef IsitHeaven het volgende:
Isa heeft bij shownieuws verteld het land in te gaan om haar singles te promoten![]()
dit is nog maar het begin
Mooi jij hebt de clip welquote:
Inderdaad het bewijs dat ze er op stream veel dikker uitzien. Haar hoofd is in het echt veel smallerquote:
Wat leuk voor isa! Goed nieuwsquote:Op donderdag 4 december 2014 01:55 schreef jeempie het volgende:
Wil je een optreden van Isabella tijdens je feestje, dat kan, ze is te boeken voor ¤1775 bij 8ball music, een platenlabel van Talpa.
http://www.8ballbookings.nl/boeken/isabella-utopia
Ze ziet er zeker goed uit! Vond het alleen geen diepte interview, had toch wel gehoopt dat ze naar Charlotte zouden vragen. Zag Isa namelijk wel een beetje verbeten kijken toen je beelden van Charlotte zag. Had ook wel willen weten of ze al oud-bewoners gezien heeft.quote:
Oppervlakkig interview met een hoop restricties was het.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze ziet er zeker goed uit! Vond het alleen geen diepte interview, had toch wel gehoopt dat ze naar Charlotte zouden vragen. Zag Isa namelijk wel een beetje verbeten kijken toen je beelden van Charlotte zag. Had ook wel willen weten of ze al oud-bewoners gezien heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella blijft wachten op GiorgioTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nee Aike en Isa zijn echt goede vriendinnen, vandaar dat ze Aike nog niet heeft kunnen bereikenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:15 schreef Poezewoes het volgende:
"En afgelopen week heb ik een bespreking gehad met platenmaatschappij 8Ball en Talpa Music. Er komen namelijk zoveel boekingen voor optredens binnen, dat ik een kans zie om van mijn hobby mijn werk te maken. Dus dat ik niet meer ga werken als verpleegkundige."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella blijft wachten op Giorgio
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel een FB-pagina, maar is daar AFAIK (nog) niet actief op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef nibbit123 het volgende:
Is Isabella trouwens al ergens gespot op facebook ofzo? Ik zie alleen een algemene fanpagina, maar verder nog niets.
Misschien dat Pearlbitch dit weet (aangezien je ook een foto plaatste een paar berichten geleden)?
Leuke foto's allemaalquote:Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Iesje woensdag bij Café Bolle Jan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iesje en Marijequote:Op maandag 8 december 2014 15:44 schreef IsitHeaven het volgende:
![]()
1e dag thuis.
[ afbeelding ]
En met Marije.
[ afbeelding ]
Van isabella-smit.com
Iesje ziet er altijd goed uit.quote:
Isabella kijkt geen streams en heeft dus ook niet door dat Gio binnenkort met Naomi het bed in duikt.quote:
Hoe kom je daar nou bij? Bovendien denk ik dat ze niet eens hoeft te kijken..als er wat gebeurt tussen die twee weet ze het in een vingerknip.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Isabella kijkt geen streams en heeft dus ook niet door dat Gio binnenkort met Naomi het bed in duikt.
Isabella is op de hoogte van de verhaallijn en is daar zelfs onderdeel van. Ze komt namelijk binnenkort terug in Utopia.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Isabella kijkt geen streams en heeft dus ook niet door dat Gio binnenkort met Naomi het bed in duikt.
Tuurlijk, net zoals Isa niet weg zou gaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 06:47 schreef Sprechhund het volgende:
[..]
Isabella is op de hoogte van de verhaallijn en is daar zelfs onderdeel van. Ze komt namelijk binnenkort terug in Utopia.
Wat zoek ik precies? Het berichtje dat Isa en Wolter ook komen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Powervrouw het volgende:
Oke...ik zet het hier maar even neer voordat ik iedereen over me heen krijg.
blz. 12.
http://www.megapiratenfestijn.nl/gastenboek.php#content
Ja.....er waren er die het niet geloofden...maar het staat er echt....een kennisje van mij werkt in het Gelre Dome en die had het gestuurd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:11 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Wat zoek ik precies? Het berichtje dat Isa en Wolter ook komen?
Mooi tochquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:12 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Ja.....er waren er die het niet geloofden...maar het staat er echt....een kennisje van mij werkt in het Gelre Dome en die had het gestuurd.
Ik ook hoor wens haar alle succes toe, ze verdiend het na elf maanden werkenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef Powervrouw het volgende:
Gaat zeker lekker...ik gun het haar.
Bedankt voor je posts, Pearlbitch....quote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ons Iesje op de kerstmarkt in Krommenie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er kwam ook nog een oude bekende langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 14:26 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Bedankt voor je posts, Pearlbitch....
Geloven misschien niet, maar hopen kan wel. Ze is duidelijk hartstikke gek op hem en tot dusver lijkt dat wederzijds te zijn. Het is wel duidelijk geworden dat in ieder geval Isa toch wel echt verliefd is op Gio.quote:Op zondag 14 december 2014 15:26 schreef PrinsesVampi het volgende:
Dat artikel in de Party…..
Ik hoop echt dat de roddelpers elk woord verdraait heeft, want Ies kan toch echt niet serieus geloven dat er toekomst met Gio is? Dat heeft ze zelf meerdere malen gezegd.
Haar omgeving , vrienden en bekenden kijken natuurlijk ook niet . Neeh ze is nu echt van de buitenwereld afgesloten , duhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef lorrie03 het volgende:
isa is duidelijk klaar met vanessa![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
1 minuut later typte ze dat het geen 7500 maar 75000 was
quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
quote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]![]()
![]()
Hem is en blijft..
Voor de rest geen woorden meer aan vuilmaken.
Geweldige fotos! Wat leuk dat Wolter langskwam. En de 27e samen optreden
Weet niet of Wolter al plannen heeft voor komend seizoen maar ze hebben veel mogelijkheden als ze gaan samenwerken.
Er zijn zoveel prachtige duetten, kun je zo een hele theatervoorstelling mee vullen. Wolter en Isabella in duet.
De tijd zal het moeten leren. Pas als ze allebei weer een beetje aangepast en geacclimatiseerd zijn in de echte wereld kunnen ze hun leven weer oppakken en kijken wat hun relatie buiten Utopia voorstelt.quote:Op zondag 14 december 2014 15:26 schreef PrinsesVampi het volgende:
Dat artikel in de Party…..
Ik hoop echt dat de roddelpers elk woord verdraait heeft, want Ies kan toch echt niet serieus geloven dat er toekomst met Gio is? Dat heeft ze zelf meerdere malen gezegd.
Zo dan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:14 schreef lorrie03 het volgende:
isa is duidelijk klaar met vanessa![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
1 minuut later typte ze dat het geen 7500 maar 75000 was
Ze is er vanaf 10.00 uur. Samen met Marije.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef IsitHeaven het volgende:
Weet iemand ook hoe laat Isabelle ten tonele verschijnt zondag in het glazen huis?
Leuke foto's weer PBgezellig boekjes uitwisselen.
Oh mooi dan werk ik nog nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is er vanaf 10.00 uur. Samen met Marije.
Is het zo druk dan daar? Dat kind met de panterjas kan toch zo bij Isa zijn?quote:Op zondag 21 december 2014 11:26 schreef spapaars het volgende:
Meer mensen aanwezig binnen Utopia dan daar in Emmen
[ afbeelding ]
Heej PB is er ook met haar pittige kapselquote:Op zondag 21 december 2014 11:26 schreef spapaars het volgende:
Meer mensen aanwezig binnen Utopia dan daar in Emmen
[ afbeelding ]
Varkenspest bestrijden in Utopia. Werd dat pestvarken maar eens bestreden. Dat zou veel beter zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 12:18 schreef spapaars het volgende:
isabella smit @smit_isabella · 18 nov. 2013
Ik ben Bijna verpleegkundige en kan niet wachten om zelf naar rampgebieden te mogen gaan om te helpen! Ik heb gedoneerd #giro555
Rampengebied Utopia is het geworden.
Topquote:Op zondag 21 december 2014 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot nu toe heeft Isa twee stukjes a capella gezongen......
Ja, beetje kinderachtig, dat kunnen ze heel goed .... maar users die users bashen mag gewoon ....quote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef rico80 het volgende:
Toch goed om te zien dat er 1 mod is die enkel en alleen Isa-referenties uit de COS haalt.
Gewoon doorscrollen dusquote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, beetje kinderachtig, dat kunnen ze heel goed .... maar users die users bashen mag gewoon ....
Kapoentje1980, ik ga het vragen aan Dotteke en sjampoeh, ik zag het in de COS,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef kapoentje1980 het volgende:
Tuinfluitert, welke fb account heb je dit gevonden?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Reactie van Isa op het gebeuren Gio en NaomiUTO / [COS #5832] Gas op die lollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UTO / [COS #5847] Patat van Ratquote:
Pullup heb je voor kapoentje1980 een linkje FB Isabella?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef kapoentje1980 het volgende:
Tuinfluitert, welke fb account heb je dit gevonden?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef pullup het volgende:
72 reacties al overigensIk ben benieuwd naar de teksten
Hier staat hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Pullup heb je voor kapoentje1980 een linkje FB Isabella?
Eventueel onder een spoiler.
[..]
Heeft iemand hier een linkje van ? thnxquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Isabella Smit op Facebook.
Gi en ik hebben wel dingen besproken maar ik wist natuurlijk niet dat hij zo close zou worden met het meisje die mij eruit heeft gestemd. Heb een mega lieve brief gehad en daar zal ik op gaan antwoorden. Ik dacht echt dat hij eruit zou komen. Nu is dat niet zo. Helaas! Ik ga hem een brief schrijven en ga om duidelijkheid vragen want ook ik weet niet meer hoe het zit. Wat ik wel weet is dat ik het moeilijk vind om te zien en lezen hoe fanatiek mensen reageren! Jongens relax! Naomi heeft gelijk! Gio is ook leuk! Geef haar geen ongelijk. Gio denkt dat ik zou wachten tot 1 jan. Meer weet hij niet. Besef heel goed dat alle mensen daar binnen geen enkel benul hebben wat er zich hier allemaal afspeelt! Social media etc hebben ze niet!
We weten het nog niet, maar nu wel een linkje FB.quote:
Het zal wel op zo'n afgeschermde fanpagina staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bedankt Pullup en sampoeh.
[..]
We weten het nog niet, maar nu wel een linkje FB.
Het berichtje staat niet op FB Isabella Smit, misschien er weer vanaf.
Schrijven van "Isabella Smit" was gequote door Dotteke, misschien weet zij meer.
Zou inderdaad kunnen pullup, ik zit zelf niet op FB, ik pluk het allemaal uit de COS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal wel op zo'n afgeschermde fanpagina staan.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Reactie van Isa op het gebeuren Gio en NaomiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Anita & Ed!quote:
Zo zijn haar antwoorden beter zichtbaar tijdens een 'Vraag Maar Raak'. Die zouden in onderkast maar verzanden tussen 200+ chatters.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Copycat het volgende:
Was ze weer bezopen, met dat geschreeuw?
Ik wil duidelijk antwoord!!!11!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |