abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144862331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nederland wordt steeds bekrompener, terug in de 19e eeuw, nog erger dan Amerika en het Vaticaan bij elkaar....
Voor een kusje en wat aanhaligheid, wordt je als vrouw betitelt als slet en nog meer...Vroeger zei men ook tegen verkrachte vrouwen, dat ze dan maar geen aanleiding moesten geven.

Wat mij opvalt...de hypocritie en vooral, dat de grootste schreeuwers waarschijnlijk stiekemerds zijn, die in het geniep de katjes in het donker knijpen.

In de loods: Lot, Billy, Joey, Vanessa die van geen kant deugen Iemand betichten, terwijl ze zelf niet brandschoon zijn.
In de COS, kansloze nepperds...Wat is er in vredesnaam gebeurd? Niks..Maar die boter op het hoofd hebben.....zijn heiliger dan de paus..
Wie heeft er nou boter op haar hoofd
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144863133
Op mij maak je geen indruk, nooit gedaan ook. Verspilde moeite dus..
pi_144865689
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nederland wordt steeds bekrompener, terug in de 19e eeuw, nog erger dan Amerika en het Vaticaan bij elkaar....
Voor een kusje en wat aanhaligheid, wordt je als vrouw betitelt als slet en nog meer...Vroeger zei men ook tegen verkrachte vrouwen, dat ze dan maar geen aanleiding moesten geven.

Wat mij opvalt...de hypocritie en vooral, dat de grootste schreeuwers waarschijnlijk stiekemerds zijn, die in het geniep de katjes in het donker knijpen.

In de loods: Lot, Billy, Joey, Vanessa die van geen kant deugen Iemand betichten, terwijl ze zelf niet brandschoon zijn.
In de COS, kansloze nepperds...Wat is er in vredesnaam gebeurd? Niks..Maar die boter op het hoofd hebben.....zijn heiliger dan de paus..
Een kusje en aanhaligheid? Inmiddels heeft ze toegegeven dat ze m gepijpt heeft in de douche.. Die jongen is nog een puber en amper 20 en heeft een serieuze jeugdliefde thuis..

Toen Giorgio zo met Robin flirtte waren Isa en Emil daar woest over.. Bij Marije, Billy en Joey was het ook grootse schande in da cos.. Die kwamen er nog openlijk voor uit hoe ze zijn. Isabella gaat nog het verst en dan moeten we het maar goed praten omdat ze popi jopi is.

Isabella doet zich juist roomser voor dan de paus, dat maakt het zo hypocriet en walgelijk. Geen seks in Utopia, nee zoiets zou ik echt noooit doen.. :r Ladderzat kotsend in een zwembad, met tig camera's op je kop.
pi_144866466
quote:
13s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:

[..]

Een kusje en aanhaligheid? Inmiddels heeft ze toegegeven dat ze m gepijpt heeft in de douche.. Die jongen is nog een puber en amper 20 en heeft een serieuze jeugdliefde thuis..

Toen Giorgio zo met Robin flirtte waren Isa en Emil daar woest over.. Bij Marije, Billy en Joey was het ook grootse schande in da cos.. Die kwamen er nog openlijk voor uit hoe ze zijn. Isabella gaat nog het verst en dan moeten we het maar goed praten omdat ze popi jopi is.

Isabella doet zich juist roomser voor dan de paus, dat maakt het zo hypocriet en walgelijk. Geen seks in Utopia, nee zoiets zou ik echt noooit doen.. :r Ladderzat kotsend in een zwembad, met tig camera's op je kop.
Goed verhaal. Dat wist ik niet, dat ze hem gepijpt zou hebben.
Wat ik er mee wil zeggen is: niemand is feilloos en ik ben niet zo een grote Isa fan, na het akkefietje met Ivan, toen viel ze al door de mand...
Maar de grootste blerkousen in Utopia, zijn zelf niet smetteloos. dan heb ik het niet over in het openbaar seksen, kan mij het schelen...Maar Joey had ook een vriendin, daar trok Lot zich niks van aan. Billy was meteen in het begin al los en ging zoenen met Paul, terwijl ze nog een vriend dacht te hebben. Om van Vanessa haar capriolen maar te zwijgen, die pikte de man van haar beste vriendin af. En gaat er prat op.
Het is apart om te zien, hoe ook de moraal verschuift, als je maanden met elkaar opgesloten zit. Niet om het goed te praten. Maar in deze is Giorgio net zo schuldig, het is ook niet de eerste keer. Leren doet hij er niet van.
Isa is altijd al wat hypocriet geweest, maar ik vind dit toch een opgeklopt verhaal en zeker om haar dan een slet te noemen. Er zitten er wel erger in Utopia....
  zaterdag 27 september 2014 @ 00:41:26 #80
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_144945886
Voor de liefhebbers ...... *O* *O* *O* *O*

.
  zondag 28 september 2014 @ 03:02:24 #81
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
  zondag 28 september 2014 @ 23:55:24 #82
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
  maandag 29 september 2014 @ 00:23:22 #83
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145006548
Ze gaat hem weer overtuigend winnen, voor de vijftiende keer op rij ....... *O* *O* *O*

.
pi_145009629
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze gaat hem weer overtuigend winnen, voor de vijftiende keer op rij ....... *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Ik doe niks meer op die Utopiasite, dus dank voor de info. Ben niet zo ingevoerd, maar lijkt me, samen met Joey en Gio logisch, want ze zijn de enige enigszins 'normale' types daar. Maar ik kan het mis hebben
pi_145023404
quote:
13s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:

[..]

Een kusje en aanhaligheid? Inmiddels heeft ze toegegeven dat ze m gepijpt heeft in de douche.. Die jongen is nog een puber en amper 20 en heeft een serieuze jeugdliefde thuis..

Toen Giorgio zo met Robin flirtte waren Isa en Emil daar woest over.. Bij Marije, Billy en Joey was het ook grootse schande in da cos.. Die kwamen er nog openlijk voor uit hoe ze zijn. Isabella gaat nog het verst en dan moeten we het maar goed praten omdat ze popi jopi is.

Isabella doet zich juist roomser voor dan de paus, dat maakt het zo hypocriet en walgelijk. Geen seks in Utopia, nee zoiets zou ik echt noooit doen.. :r Ladderzat kotsend in een zwembad, met tig camera's op je kop.
Dat gaat Vader Sjarrel vast leuk vinden.

en verder, 2 kwaden maken nog geen goeie. Gio moet z'n pik niet zo achterna lopen, maar Isa is net zo goed 'schuldig' omdat ze weet dat hij een vriendin heeft...

Maar kots wel een beetje van haar gedrag daarover. Mevrouw de Vermoorde Onschuld :r
Never try, never know
pi_145076702
Pff, zo moeilijk is het volgens mij niet; die mensen zitten daar bijna tien maanden zonder seks. Ze zitten de hele dag op elkaars lip, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Ook als er camera's bovenop staan.
pi_145160824
Kwam deze tegen op nedermeme, wel een grappige
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:20:34 #88
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145204285
Isa heeft het behoorlijk moeilijk. Ivan is duidelijk gecharmeerd van haar en kan daar niet mee omgaan. Vooral omdat Isa in dat opzicht geen interesse in hem heeft.
Meisjes plagen, kusjes vragen, maar dat gaat bij Ivan tot in het extreme. Wat hij niet kan krijgen, nekt hij. Het feit, dat ze gewoon verder gaat met haar Utopia, maakt hem woest. En dan Giorgio nog, dat zij hem leuk vindt, is olie op het vuur van Ivan..
Bah nare vent...
pi_145206076
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Isa heeft het behoorlijk moeilijk. Ivan is duidelijk gecharmeerd van haar en kan daar niet mee omgaan. Vooral omdat Isa in dat opzicht geen interesse in hem heeft.
Meisjes plagen, kusjes vragen, maar dat gaat bij Ivan tot in het extreme. Wat hij niet kan krijgen, nekt hij. Het feit, dat ze gewoon verder gaat met haar Utopia, maakt hem woest. En dan Giorgio nog, dat zij hem leuk vindt, is olie op het vuur van Ivan..
Bah nare vent...
Arme Isa en klootzak van een Ivan ook.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_145208836
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 04:43 schreef marsan het volgende:

[..]

Arme Isa en klootzak van een Ivan ook.
Ivan is dangerous, hij heeft nu de Fles aan zijn kant en haar geroddel kan weleens de genadeklap voor Isa worden. Maar Isa kan beter lekker naar huis, dit houdt geen hond uit. Als Ivan Isa een beurt had kunnen geven, had het allemaal anders geweest. Ivan verbeeld zich heel wat. Zo een enge man, ik snap Isa wel. Maar voorlopig is Ivan op kruistocht tegen Isa en hij is van plan haar totaal te breken, ergens misschien in de hoop, dat ze dan voor hem zal kruipen. Rare principes houdt die gast er op na..
pi_145284895
Wederom Favoriet maandag 5 okt

  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:50:56 #93
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_145305495
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ivan is dangerous, hij heeft nu de Fles aan zijn kant en haar geroddel kan weleens de genadeklap voor Isa worden. Maar Isa kan beter lekker naar huis, dit houdt geen hond uit. Als Ivan Isa een beurt had kunnen geven, had het allemaal anders geweest. Ivan verbeeld zich heel wat. Zo een enge man, ik snap Isa wel. Maar voorlopig is Ivan op kruistocht tegen Isa en hij is van plan haar totaal te breken, ergens misschien in de hoop, dat ze dan voor hem zal kruipen. Rare principes houdt die gast er op na..
Dit. Overduidelijk. Gekrenkte trots enzovoorts :Y
pi_145312056
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:14 schreef Britan het volgende:
Wederom Favoriet maandag 5 okt

[ afbeelding ]
Top!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:44:27 #95
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145314317
Als je hier meeleest Joyce, Isa wil echt dat je meekomt aanstaande donderdag, en wij ook .... :Y

.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:44:57 #96
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145317076
Isa for the win, en niemand anders in die graftakkenloods ....

Voor de zestiende keer op rij de meest populaire inwoner, en met wat een meerderheid ... *O* *O* *O*



En die filmpjes van gisteravond:




.
pi_145384355
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:20:39 #98
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:47:56 #99
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:35:47 #100
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_145480546
Voor de zeventiende keer op rij gaat Isabella hem weer winnen met een grote overmacht .... *O*

.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')