Een charmeoffensief van asielzoekers voor JanKorteachternaam.quote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Van wie zijn die meiden, en wat komen ze eigenlijk doen?
Graagquote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef japie1971 het volgende:
[..]
een huisjesmelker met een slechter commerciële inslag ?
quote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef japie1971 het volgende:
[..]
gaat hij zijn kontje beschikbaar stellen
Hmm.. Abu trok geen kijkers dan maar een paar meiskes huren met een accentje?quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Een charmeoffensief van asielzoekers voor JanKorteachternaam.
Vuchtelingen uit Iran met hun begeleider in Utopia voor een discountshoot met Naomi.quote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Van wie zijn die meiden, en wat komen ze eigenlijk doen?
quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef japie1971 het volgende:
[..]
getting visions![]()
![]()
![]()
iets met collie en een voorbind........
We mogen Vanessa niet meer zien in de keuken, vanwege alle filmpjesquote:
En een laagje gestolen kaas.quote:
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis isquote:
Zo gaat de lol er wel vanaf hoorquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We mogen Vanessa niet meer zien in de keuken, vanwege alle filmpjes
Dat zeg jij bij alle mooie meisjes U is vast nog erg jongquote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat meisje is wel een leuke afwisseling van de gebruikelijke debielen.
serieusquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag op de markt in Krommenie en zag Isa ik stond achter haar en zei , Isa als ik zeg HEM ...... ze draait zich om en zegt al lachende hem is een loeder , en het is echt Isa die reageerde op de fansite . ik kreeg 3 dikke kussen van haar en heeft om alles lol en zegt blij te zijn dat ze met Kerst thuis is
Kan het nergens vinden wat ze daar schreef over De Flesquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
[..]
te laattttttttttttttttttttttttttttttquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
We mogen Vanessa niet meer zien in de keuken, vanwege alle filmpjes
[..]
Ja echt waar en ik sta op de foto met Isa , maar die hou ik lekker voor me zelf !!!quote:
Hetzelfde. Ik zie vanalles wat Isabella zou schrijven, maar kan het op geen enkele FB vindenquote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden wat ze daar schreef over De Fles
Klopt, ouderen zijn blind voor schoonheid, weet iedereen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Freule het volgende:
[..]
Dat zeg jij bij alle mooie meisjes U is vast nog erg jong
[..]
waarvan er eentje er meer op een Svetlana leek dan een dame uit die contreien ....quote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. Abu trok geen kijkers dan maar een paar meiskes huren met een accentje?
Ik heb een stukje bij de filmpjes gezet .quote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hetzelfde. Ik zie vanalles wat Isabella zou schrijven, maar kan het op geen enkele FB vinden
dankzij Noompje is het dan toch allemaal goed gekomenquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
paar topics terug is dit na te lezen... laatste van gisteren of eerste van vandaag volgens mijquote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden wat ze daar schreef over De Fles
Ze kent Fok! niet?quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef PTLe het volgende:
Maar Isa zei ook dat ze niet doorlopent zal reageren , maar ze leest alles , ik heb haar ook hier naar toe verwezen
quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef PTLe het volgende:
Maar Isa zei ook dat ze niet doorlopent zal reageren , maar ze leest alles , ik heb haar ook hier naar toe verwezen
Jullie?quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk word ik erg vrolijk van jullie posts over bewoners behalve dat jullie zo 'hard' zijn over Colinda.
Ma goe
Okequote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
paar topics terug is dit na te lezen... laatste van gisteren of eerste van vandaag volgens mij
Klopt, iedereen moet liever zijn voor Colinda.quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef sararaats het volgende:
Eigenlijk word ik erg vrolijk van jullie posts over bewoners behalve dat jullie zo 'hard' zijn over Colinda.
Ma goe
leuk dat ze het heeft onthoudenquote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Hem is een loeder gaat viraal![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Hem is een loeder gaat viraal![]()
![]()
Tsja ze mogen niet teveel zeggen want contract natuurlijk maar leuk dat ze haar mening toch geeft.quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef PTLe het volgende:
nah wat jammerquote:Op zondag 14 december 2014 16:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja echt waar en ik sta op de foto met Isa , maar die hou ik lekker voor me zelf !!!
Ze heeft er lol om , en het filmpje wat ze gister op Wapp door gestuurd kreeg van dronken Vanessa heeft ze samen met Aike gekeken verbijsterd waren zequote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
leuk dat ze het heeft onthouden
diezelfde Colinda die afgelopen week op haar kinderen zwoor dat het duidelijk op beeld was dat Marije aan het 'langlaufen' was met de heren?quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef sararaats het volgende:
Ma goe
quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze heeft er lol om , en het filmpje wat ze gister op Wapp door gestuurd kreeg van dronken Vanessa heeft ze samen met Aike gekeken verbijsterd waren ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |