Of een doosje anabole steroïden achterlaten. Het is net een afgekluifd kippenpootje dat over het veld raast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen ze Andersen meteen meepikken
Met Nigel word je geen kampioen, zonder Nigel ook niet. Hij is niet beter dan wat er nu loopt. Achterin hebben ze vooral versterkingen nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nigel is een prima aankoop man
Maar wie, Hummels kan niet, Vermealen ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met Nigel word je geen kampioen, zonder Nigel ook niet. Hij is niet beter dan wat er nu loopt. Achterin hebben ze vooral versterkingen nodig.
nee man, hij is erg duur en de vraag is of hij weer de oude wordt, gewoon teveel risicoquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht Fellaini wonderbaarlijk vertrekken dan de volgende dag al
Hij had beter wielrenner kunnen worden. Zij aan zij met Froome de alpe opvliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:21 schreef Albanus het volgende:
[..]
Of een doosje anabole steroïden achterlaten. Het is net een afgekluifd kippenpootje dat over het veld raast.
Hij is zeker wel beter dan wat er nu loopt, past ook in het systeem wat Van Gaal wil spelenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met Nigel word je geen kampioen, zonder Nigel ook niet. Hij is niet beter dan wat er nu loopt. Achterin hebben ze vooral versterkingen nodig.
De stylist onder de zakelijke renners.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had beter wielrenner kunnen worden. Zij aan zij met Froome de alpe opvliegen.
ik denk dat het niet zoveel uitmaakt als je in die vijver vist, het niet spelen van CL is een grotere factorquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:24 schreef Albanus het volgende:
Eigenlijk een beetje dom van Man United om openlijk te zeggen dat Louis zoveel geld mag uitgeven als hij wil. Maakt de onderhandelingen met potentiële aankopen en haar werkgever toch wat lastiger. Vidal is ook al een en al gehannes met Juventus.
Denk dat Southampton pas gaat bieden op Clasie als Schneiderlin alsnog naar de Spurs vertrekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
'Southampton mengt zich in de strijd om Jordy Clasie'. Kan hij beter naar Porto.
Verwacht niet dat Schneiderlin blijft. Southampton is toch een beetje het Feyenoord van Engeland.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Denk dat Southampton pas gaat bieden op Clasie als Schneiderlin alsnog naar de Spurs vertrekt.
Wat was Alberg weer goed he. Ik vraag mij af of hij direct de stap naar de Europese subtop gaat zetten in plaats van een tussenstap in Nederland.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
'Southampton mengt zich in de strijd om Jordy Clasie'. Kan hij beter naar Porto.
Hallo LR.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was Alberg weer goed he. Ik vraag mij af of hij direct de stap naar de Europese subtop gaat zetten in plaats van een tussenstap in Nederland.
Jammer dat Alberg een jaar stil heeft gestaan in Turkije, toen wilde ADO hem al. Alberg is wel een fijne voetballer, scoort regelmatig, goede techniek en inzet. Kan zo naar rechterrijtje in Duitsland ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was Alberg weer goed he. Ik vraag mij af of hij direct de stap naar de Europese subtop gaat zetten in plaats van een tussenstap in Nederland.
Hoi Knutquote:
Hij combineert dat inzicht alleen ook met inzet. Toch een bijzondere combinatie. Volgens mij kan hij wel hoger aan en hij moet sowieso in een beetje vrije rol komen. Gister gewoon weer 2 assists inclusief één met het buitenkantje gegevenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat Alberg een jaar stil heeft gestaan in Turkije, toen wilde ADO hem al. Alberg is wel een fijne voetballer, scoort regelmatig, goede techniek en inzet. Kan zo naar rechterrijtje in Duitsland ofzo.
Volgens het "Plan Cruijff" gaat het ook om de jeugd die doorstroomt, blijkbaar komen er weer goede lichtingen aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens het "Plan Cruijff" boeit dat niet en gaat het om de prestaties van het eerste.
Commercieel gezien toch de interessantste club ter wereldquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat baggerteam van United is echt 1 grote grap als je bedankt dat ze net 1 miljard euro van adidas hebben ontvangen.
Wat doen we dan met Gehrt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Knut
[ afbeelding ]
[..]
Hij combineert dat inzicht alleen ook met inzet. Toch een bijzondere combinatie. Volgens mij kan hij wel hoger aan en hij moet sowieso in een beetje vrije rol komen. Gister gewoon weer 2 assists inclusief één met het buitenkantje gegeven
Niet forceren en rustig terugbrengen. Hij begon geweldig maar het zwakte al iets af voor zijn blessure.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doen we dan met Gehrt?
LR check ook mijn post over Hansen in het ADO topic.
Schijnt dat het internet wel flink gecensureerd gaat worden met de komst van de Chinezen. Kunnen ze alleen nog maar Chinezen scouten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet forceren en rustig terugbrengen. Hij begon geweldig maar het zwakte al iets af voor zijn blessure.
En wat fijn dat het internet ook eindelijk in Den Haag zijn intrede heeft gedaan.
Ik ben benieuwd of Ado ook een naamswijziging krijgt. The Hague Flying dragons ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schijnt dat het internet wel flink gecensureerd gaat worden met de komst van de Chinezen. Kunnen ze alleen nog maar Chinezen scouten.
Naam, logo, standplaats en clubkleuren liggen vast in de statuten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Ado ook een naamswijziging krijgt. The Hague Flying dragons ofzo.
Jammerquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naam, logo, standplaats en clubkleuren liggen vast in de statuten.
Heeft die Chinees al betaald?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naam, logo, standplaats en clubkleuren liggen vast in de statuten.
Nee het geld komt op 30 augustus, daarom neemt de RvC vanavond een besluit over Derijck en Fontein.quote:
Wat is dat voor achterlijks om 1 dag voor de transferdeadline pas te betalen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee het geld komt op 30 augustus, daarom neemt de RvC vanavond een besluit over Derijck en Fontein.
http://www.vi.nl/radio/fc(...)-gedaan-bij-ado-.htmquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee het geld komt op 30 augustus, daarom neemt de RvC vanavond een besluit over Derijck en Fontein.
Heeft te maken met Chinese regelgevingquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijks om 1 dag voor de transferdeadline pas te betalen?
als er al betaald wordtquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nicki is uit haar jurk gescheurdquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/radio/fc(...)-gedaan-bij-ado-.htm
Wtf lult deze debiel allemaal. Alsof Den Haag geen kansen miste
Hele procedure duurt nu eenmaal zo lang. Fraser heeft zijn verlanglijstje echt wel klaar liggen, dus neem aan dat we op de 31ste met een blitzkrieg 3 versterkingen binnen halen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://time.com/3170623/v(...)e-malfunction-dress/quote:
Groningen kwam met 3-0 nog goed weg. Zeker de tweede helft was een schiettent. Die keeper van Groningen was helemaal van het Padtje af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/radio/fc(...)-gedaan-bij-ado-.htm
Wtf lult deze debiel allemaal. Alsof Den Haag geen kansen miste
[..]
Heeft te maken met Chinese regelgeving
Immers, Toornstra, ??quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele procedure duurt nu eenmaal zo lang. Fraser heeft zijn verlanglijstje echt wel klaar liggen, dus neem aan dat we op de 31ste met een blitzkrieg 3 versterkingen binnen halen.
Zal die Meric of zo nog leven? Die Turkse flankspeler die ineens weg was na paar redelijke actiesquote:
One trick pony speelt nog ergens in Turkije.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal die Meric of zo nog leven? Die Turkse flankspeler die ineens weg was na paar redelijke acties
haha dat was echt een slechtere uitvoering van Kramer zover mogelijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
One trick pony speelt nog ergens in Turkije.
Liever zie ik een boomlange spits als Bogdan Milic komen.
Lange spits die kan koppen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kwam voor 6 ton en streek als niet EU burger ook een flink salaris op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha dat was echt een slechtere uitvoering van Kramer zover mogelijk
Dat was het leuke. Milic was langer dan 2 meter maar kon totaal niet koppenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lange spits die kan koppen.
Minstens 25 goals in deze knotsgekke micky mouse liek.
Die gozer kan echt in de top 3 van groen gele miskopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was het leuke. Milic was langer dan 2 meter maar kon totaal niet koppen
Robert Mührenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien was het te makkelijk in de jeugd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was het leuke. Milic was langer dan 2 meter maar kon totaal niet koppen
Cvitanich is gewoon een hele goede speler waar je hartstikke blij mee zou moeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god, fredje gaat nog voor een nieuwe charisteas ook.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cvitanich is gewoon een hele goede speler waar je hartstikke blij mee zou moeten zijn.
Nee dat doe je niet. Ik ben moderator en ik bepaal de regels!!quote:
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Ik ben moderator en ik bepaal de regels!!
Volgende week weer het stoeltje in de bezemkast flikkeren als FC Twente de zege pakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch staat Feyenoord nog steeds keurig op +4 vergeleken met vorig seizoen
#stoeltjestaatklaar
zal wel een gelijkspelletje wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Volgende week weer het stoeltje in de bezemkast flikkeren als FC Twente de zege pakt.
Wel een leuk affiche aangezien beide ploegen de punten hard nodig hebben. FC Twente valt me ook nog flink tegen. Wel gisteren een indrukwekkende eerste helft van hen maar na de rode kaart raakte Schreuder in paniek.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel een gelijkspelletje worden
Ik heb het niet gezien, sowieso nog wat weinig animo om wedstrijden te kijken, gisteren nog wel een stukje Barca gekekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef Albanus het volgende:
[..]
Wel een leuk affiche aangezien beide ploegen de punten hard nodig hebben. FC Twente valt me ook nog flink tegen. Wel gisteren een indrukwekkende eerste helft van hen maar na de rode kaart raakte Schreuder in paniek.
KNJB dat we 2 internationale wedstrijden in 1 week moeten afwerkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Volgende week weer het stoeltje in de bezemkast flikkeren als FC Twente de zege pakt.
Gisteren alleen van het buitenlandse voetbal even Match of the Day gekeken. Leuk spel (ja, in de samenvatting) van de Spurs. Mooie goals van Chadli o.a.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, sowieso nog wat weinig animo om wedstrijden te kijken, gisteren nog wel een stukje Barca gekeken
Willem II verlegt de interesse naar Verhoek.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeefuik niet door de medische keuring bij Willem II. Zou hij dan toch paar kilo te zwaar zijn?
Nu moet je oppassen he. Verhoek zijn management wordt erg boos als je dit soort 'leugens' de wereld inbrengt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willem II verlegt de interesse naar Verhoek.
Ik zeg cannabis in zn bloed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeefuik niet door de medische keuring bij Willem II. Zou hij dan toch paar kilo te zwaar zijn?
Ik ben heel dik met het management van Wingman Wes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen he. Verhoek zijn management wordt erg boos als je dit soort 'leugens' de wereld inbrengt.
Slaat die keeper de bal nou zijn eigen doel in?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:31 schreef Albanus het volgende:
[ afbeelding ]
Eibar is terug op het hoogste niveau met een 1-0 overwinning op Real Sociedad. Koekoek.
Hoe speelde oud ADO "speler" Garry Mendes Rodrigues?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, sowieso nog wat weinig animo om wedstrijden te kijken, gisteren nog wel een stukje Barca gekeken
Verhoek zijn management is al een boze brief aan het opstellen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef Albanus het volgende:
Ik verspreid leugens, Eibar keerde niet terug op het hoogste niveau maar ze debuteerden.
Lucky koolquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:31 schreef Albanus het volgende:
[ afbeelding ]
Eibar is terug op het hoogste niveau met een 1-0 overwinning op Real Sociedad. Koekoek.
Schet is onze enige zwakke plek in de basis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef Albanus het volgende:
Wesley moet lekker terug naar ADO Den Haag.
Als ze 'm daar tenminste willen. Van Duinen en Schet op de vleugels is wel een wonderkoppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |