Vaak wel, maar er zijn zat bands die analoogfetishisten zijn. Het vorige album van de Foo Fighters was volledig analoog opgenomen. Bij de eerste exemplaren van het album zat er een klein stukje analoge mastertape in de hoes. Die hadden ze verknipt na het persen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:55 schreef Inodder het volgende:
Hoe zit dat dan eigenlijk met de geluiidsopnamen... Zijn de opnamen tegenwoordig niet al praktisch geheel digitaal?
En het verlies dan bij persen naar vinyl?
Is zon plaat niet juist weer analoog "gemaakt"?
Dat is wel zo handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb reserve rotzooi meestal
Ik kan/mag mijn RL fans niet teleurstellen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat hoeft niet. Ik dacht al dat je bleef en je fans hier zou vermaken vanavond.
Dan word ik misselijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dat moeten we nu niet hebben. Want je moet draaien voor ons.
ok webhead now eat my pumpkin bombsquote:
Tssss verkies maar weer rl boven ons.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik kan/mag mijn RL fans niet teleurstellen...
Muziek bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok webhead now eat my pumpkin bombs
I distribute evenlyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tssss verkies maar weer rl boven ons.
Kerst??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
Was aan de foon.
Maar het thema is dus ballen aan bomen en mooie muziekjes.
Gessellig.
Ballen aan bomen, heb ik wat gemist dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
Was aan de foon.
Maar het thema is dus ballen aan bomen en mooie muziekjes.
Gessellig.
quote:
Ik scrollde heel snelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ballen aan bomen, heb ik wat gemist dan.
Toch op prinsengrachtconcert. Oekraïense violiste..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het niet een beetje laat voor de Matthäuspassion?
Je brengt me op een idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik dacht dat jij ook aa het drinken was.
Ze pijpen iig wel beter...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja. Geef nou maar toe dat echte mensen veel leuker zijn dan de virtuele mensen.
Oh, haha das vanavond, dat wist ik niet. Is het daar nog een beetje droog?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch op prinsengrachtconcert. Oekraïense violiste..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze pijpen iig wel beter...
* Inodder is weg!
Zo te zien welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, haha das vanavond, dat wist ik niet. Is het daar nog een beetje droog?
Volgens mij verschilt dat toch wel een beetje van persoon tot persoon ......quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja. Geef nou maar toe dat echte mensen veel leuker zijn dan de virtuele mensen.
Lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nu min volgende pisang met sju en een beetje wodka pakken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Muziek man, geen bert en ernie.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Muziek man, geen bert en ernie.
![]()
Ja ja, wat had ik nou hgezeg, alcohol en neem mij niet te serieus, doe je normaal ook niet dus nu helameal niet graag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat toch wel een beetje van persoon tot persoon ......
Wat ga jij nu nemen dan, heb je wat in huis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lekker.Scheut blue curacao erin en je krijgt een prachtige kleur drank.
Nog lekker ook btw.
Ik heb een glas mead gepakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ga jij nu nemen dan, heb je wat in huis?
Die wou ik gister kijken maar was in coma gevallenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Net The Prince binnen met Bruce Willis, iemand al gezien?
Jep, ontzettende kutfilmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Nee, nog niet. Laat even weten hoe die is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb een glas mead gepakt.
Eigenlijk geen idee wat ik verder nog in huis heb.
Echt, of komt dat gewoon omdat jij nu eenmaal meer van een diepzinnig Zweeds drama houdt .....quote:
Aha. Dank je voor de uitleg,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Honingwijn. Heb ik op de steampunk convention gekocht.
Erg lekker, maar lastig te verkrijgen.
super simpel zelf te makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
ik roep zomaar wat ja je hebt me doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]dat kan niet, je was gewoon bezopen
Steampunk? Waar? en was jij ook een van de punks?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb tijd noch geduld om films te kijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn er dan nog wel films die jullie goed vinden want ik hoor alleen maar geklaag de laatste tijd hier.
king geedorah is complete controlled through magnetic wavesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra het woord Godzilla genoemd word, moet deze geluisterd worden.
Dansen chocoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn er dan nog wel films die jullie goed vinden want ik hoor alleen maar geklaag de laatste tijd hier.
jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat zo? Want het is wel heel erg lekker.
Heb je iets van een linkje ofzo?
Arme jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb tijd noch geduld om films te kijken
http://fantasiafest.nl/quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Steampunk? Waar? en was jij ook een van de punks?
Ik zal er eens voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
Heel flauw maak google mead maken
Cast leek wel aardig, maar simpele actie B film.. Maar hou er ook niet meer zo van inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, of komt dat gewoon omdat jij nu eenmaal meer van een diepzinnig Zweeds drama houdt .....
Nou ja, erg lastig valt ook wel mee, de Mead & More staat op praktisch iedere fantasy beurs en op dingen zoals Castlefest of Keltfest. Het staat niet in de supermarkt, maar er is prima aan te komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Al die festivals zijn voor mij erg ver weg. Dat maakt het lastig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, erg lastig valt ook wel mee, de Mead & More staat op praktisch iedere fantasy beurs en op dingen zoals Castlefest of Keltfest. Het staat niet in de supermarkt, maar er is prima aan te komen.
Ik heb niks anders op het moment, van die kutapenfilm heb ik nog steeds geen goeie versie gezienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cast leek wel aardig, maar simpele actie B film.. Maar hou er ook niet meer zo van inderdaad.
Hard Eight gezien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niks anders op het moment, van die kutapenfilm heb ik nog steeds geen goeie versie gezien
Ik doe ook niet aan camshit.. x-men ook nog geen goede versie van, of was die ook weer bagger?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niks anders op het moment, van die kutapenfilm heb ik nog steeds geen goeie versie gezien
Met die quotes kan je al een betere godzilla film in elkaar zetten dan met het gecombineerde script vam de laatste twee hollywood probeerselsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
king geedorah is complete controlled through magnetic waves
Hier nietquote:
arms coming out of the sidequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die quotes kan je al een betere godzilla film in elkaar zetten dan met het gecombineerde script vam de laatste twee hollywood probeersels
Wij hadden er eendje, naar dat is nu een kipsnackbarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hier nietMaja, is ook best een duf stadje hier.
We hebben niet eens een Surinaams restaurant.
X-men is een R5 van die heb ik van de week gezien, mwah, wel het aankijken waard vond ik, stukken beter dan Godzilla in elk geval.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan camshit.. x-men ook nog geen goede versie van, of was die ook weer bagger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |