Vaak wel, maar er zijn zat bands die analoogfetishisten zijn. Het vorige album van de Foo Fighters was volledig analoog opgenomen. Bij de eerste exemplaren van het album zat er een klein stukje analoge mastertape in de hoes. Die hadden ze verknipt na het persen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:55 schreef Inodder het volgende:
Hoe zit dat dan eigenlijk met de geluiidsopnamen... Zijn de opnamen tegenwoordig niet al praktisch geheel digitaal?
En het verlies dan bij persen naar vinyl?
Is zon plaat niet juist weer analoog "gemaakt"?
Dat is wel zo handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb reserve rotzooi meestal
Ik kan/mag mijn RL fans niet teleurstellen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat hoeft niet. Ik dacht al dat je bleef en je fans hier zou vermaken vanavond.
Dan word ik misselijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dat moeten we nu niet hebben. Want je moet draaien voor ons.
ok webhead now eat my pumpkin bombsquote:
Tssss verkies maar weer rl boven ons.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik kan/mag mijn RL fans niet teleurstellen...
Muziek bedoel ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok webhead now eat my pumpkin bombs
I distribute evenlyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tssss verkies maar weer rl boven ons.
Kerst??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
Was aan de foon.
Maar het thema is dus ballen aan bomen en mooie muziekjes.
Gessellig.
Ballen aan bomen, heb ik wat gemist dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
Was aan de foon.
Maar het thema is dus ballen aan bomen en mooie muziekjes.
Gessellig.
quote:
Ik scrollde heel snelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ballen aan bomen, heb ik wat gemist dan.
Toch op prinsengrachtconcert. Oekraïense violiste..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het niet een beetje laat voor de Matthäuspassion?
Je brengt me op een idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik dacht dat jij ook aa het drinken was.
Ze pijpen iig wel beter...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja. Geef nou maar toe dat echte mensen veel leuker zijn dan de virtuele mensen.
Oh, haha das vanavond, dat wist ik niet. Is het daar nog een beetje droog?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toch op prinsengrachtconcert. Oekraïense violiste..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze pijpen iig wel beter...
* Inodder is weg!
Zo te zien welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, haha das vanavond, dat wist ik niet. Is het daar nog een beetje droog?
Volgens mij verschilt dat toch wel een beetje van persoon tot persoon ......quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja. Geef nou maar toe dat echte mensen veel leuker zijn dan de virtuele mensen.
Lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nu min volgende pisang met sju en een beetje wodka pakken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Muziek man, geen bert en ernie.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Muziek man, geen bert en ernie.
![]()
Ja ja, wat had ik nou hgezeg, alcohol en neem mij niet te serieus, doe je normaal ook niet dus nu helameal niet graag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat toch wel een beetje van persoon tot persoon ......
Wat ga jij nu nemen dan, heb je wat in huis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lekker.Scheut blue curacao erin en je krijgt een prachtige kleur drank.
Nog lekker ook btw.
Ik heb een glas mead gepakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ga jij nu nemen dan, heb je wat in huis?
Die wou ik gister kijken maar was in coma gevallenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Net The Prince binnen met Bruce Willis, iemand al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |