Jep, ontzettende kutfilmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Net The Prince binnen met Bruce Willis, iemand al gezien?
Nee, nog niet. Laat even weten hoe die is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Net The Prince binnen met Bruce Willis, iemand al gezien?
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb een glas mead gepakt.
Eigenlijk geen idee wat ik verder nog in huis heb.
Echt, of komt dat gewoon omdat jij nu eenmaal meer van een diepzinnig Zweeds drama houdt .....quote:
Aha. Dank je voor de uitleg,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Honingwijn. Heb ik op de steampunk convention gekocht.
Erg lekker, maar lastig te verkrijgen.
super simpel zelf te makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
ik roep zomaar wat ja je hebt me doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]dat kan niet, je was gewoon bezopen
Steampunk? Waar? en was jij ook een van de punks?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb tijd noch geduld om films te kijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn er dan nog wel films die jullie goed vinden want ik hoor alleen maar geklaag de laatste tijd hier.
king geedorah is complete controlled through magnetic wavesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra het woord Godzilla genoemd word, moet deze geluisterd worden.
Dansen chocoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn er dan nog wel films die jullie goed vinden want ik hoor alleen maar geklaag de laatste tijd hier.
jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat zo? Want het is wel heel erg lekker.
Heb je iets van een linkje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |