SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het me echt niet voorstellen gewoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar niet al te zeker van zijn, met een beetje pech verliest Ajax punten morgen. Gras is groen, bal is rond enzo.
Die willen ze nog niet hebben bij Helmond Sportquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef alors het volgende:
Wildschut echt, weg ermee nu het nog kan.
Doe niet zo gemeen. Hij heeft ook gewoon een hypotheek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef alors het volgende:
Wie keept nu bij Excelsior dan, nu Deckers weg is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
Als die keeper eens normaal zou doen was Exelsior nog ongeslagen.
Nee dat vrees ik ook. Misschien kunnen ze er bij Spakenburg met wat doping nog iets van maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die willen ze nog niet hebben bij Helmond Sport
Vermeulenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie keept nu bij Excelsior dan, nu Deckers weg is?
Wie wil hem hebben ? Top Oss hooguit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef alors het volgende:
Autisten zijn toch best goed met cijfers?quote:
Is dat een veldspeler?quote:
Jan De Jonge welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie wil hem hebben ? Top Oss hooguit.
Gewoon een videobandje opsturen naar Glasgow, daar houden ze wel van slechte voetballers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat vrees ik ook. Misschien kunnen ze er bij Spakenburg met wat doping nog iets van maken.
Hij gaat ze alleen niet tellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Autisten zijn toch best goed met cijfers?
-10/10quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Kolder dacht "Wat een Kolder zo'n diepe bal" het leverde een kolderieke situatie tussen hem en De Sa op.
hahaha. Ik ben echt een goede moderator.
Slecht voor je manager?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mezelf in een hoekje in slaap huilen om het slot van Heerenveen v Excelsior.
Krijgen we Roda en NEC weer terug met hun vreemdelingenlegioenen. Topshow.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef Pedroso het volgende:
Nu Dordrecht nog even verliezen.
Het beste voor de Eredivisie is als Excelsior en Dordrecht er direct weer uitvliegen. Komt geen hond kijken en spelen op een veredelde amateurcomplex.
Daar moet je om lachen Stijn. Niet om huilen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar met name die Deckers. Zelden zo´n randdebiel zien keepen.
Het mag van mij ook wel even regenen en onweren hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:36 schreef Pedroso het volgende:
Regen en onweer zijn van Leiden naar Gouda overgewaaid
Ik wilde eigenlijk mijn Den Haag team laten staan en stoppen met de manager. Al twijfel ik nu best wel aangezien ze het best goed hebben gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar met name die Deckers. Zelden zo´n randdebiel zien keepen.
Deze logica is nogal tegendraadsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn Den Haag team laten staan en stoppen met de manager. Al twijfel ik nu best wel aangezien ze het best goed hebben gedaan
Mijn ranking was sowieso al verloren omdat ik de eerste speelronde niet mee kon doen vanwege vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn Den Haag team laten staan en stoppen met de manager. Al twijfel ik nu best wel aangezien ze het best goed hebben gedaan
Jij bent raar vandaag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De selectie van Den Haag is extreem smal. Die zijn na paar wedstrijden te uitgeput om 90 minuten druk te zetten.quote:
moe, heel moequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent raar vandaag.
Ben je sober ofzo?
Knuffel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De selectie van Den Haag is extreem smal. Die zijn na paar wedstrijden te uitgeput om 90 minuten druk te zetten.
[..]
moe, heel moe
Dit ja... Waar blijft Gram?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic mist een type Gramulanion. Mijn afstandsbediening is kapot en geen zin om op te staan voor Heerenveen.
Arias is nog geblesseerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie ik daar de slechtste rechtsback van de Eredivisie rondwandelen?
morgen topdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een niveau weer in onze knotsgekke Eredivisie.
Heb er wel zin in ja. Veel toffe potjes. Alleen Feyenoord v Utrecht vind ik niet een leuk affiche.quote:
Ajax v PSV ja, maar voor de rest niet veel tochquote:
Welke potjes dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee supersundays want die van volgende week belooft ook veel
PEC - Vitesse heeft wel potentie. Volgende week Twente - Feyenoord en PSV - Vitesse. Na EL-genot 2 pittige potjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax v PSV ja, maar voor de rest niet veel toch
[..]
Welke potjes dan?
Morgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax v PSV ja, maar voor de rest niet veel toch
[..]
Welke potjes dan?
PEC-Vitesse is wel aardig ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC - Vitesse heeft wel potentie. Volgende week Twente - Feyenoord en PSV - Vitesse. Na EL-genot 2 pittige potjes.
Lekker programmaatje hoor. Hopelijk niet teveel buitenlands genot dan wat synchroon looptquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen
12:30 PEC Zwolle v Vitesse
14:30 Feyenoord v FC Utrecht
14:30 NAC Breda v FC Twente
14:30 ADO Den Haag v FC Groningen
16:45 Ajax v PSV
Volgende week zondag
12:30 PSV v Vitesse
14:30 NAC Breda v PEC Zwolle
14:30 FC Groningen v Ajax
16:45 FC Twente v Feyenoord
Dordt*quote:
Eerste puntenverlies van Ajax dit seizoen denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen v Ajax wordt ook een kaskraker. Ajax op bezoek bij subtoppers is altijd spektakel. Twee aanvallend goeie teams.
mogelijk weer het duel tussen de nummer 1 en 2.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen v Ajax wordt ook een kaskraker. Ajax op bezoek bij subtoppers is altijd spektakel. Twee aanvallend goeie teams.
NACquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda v Twente heeft ook potentie.
Everton v Arsenal was beduidend boeiender dan Willem II v AZ.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buitenlands voetbal over de E-re-di-vi-sie verkiezen
Is Toornstra deed nog niet mee ook toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb er wel zin in ja. Veel toffe potjes. Alleen Feyenoord v Utrecht vind ik niet een leuk affiche.
Nee joh, Twente loopt daar gemakkelijk overheen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda v Twente heeft ook potentie.
Toornstra heeft nog een rugblessure inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Toornstra deed nog niet mee ook toch?
De concurrentie is ongenadig hard. GAE, Heracles en NAC zijn voor mij tot nu toe de minpuntjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
NAC gaat degraderen dit seizoen.
gelukkig wel de WEEK OF FOOTBALL tegenwoordig, dus elke dag een schijtpotquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
daarna overigens alweer zo'n tyfus interlandweek waar niemand op zit te wachten. In speelronde 5 geen super sunday, maar wel de sterke ploegen op zaterdag.
18.30 Ajax - Heracles
18.30 Twente - Go Ahead
19.45 AZ - SC Heerenveen
19.45 Feyenoord - Willem II
20.40 PEC - PSV
En die zondag is wel klachtwaardig. Maar die zaterdag is wel genot ja. PEC v PSV wordt een boeiend duel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
daarna overigens alweer zo'n tyfus interlandweek waar niemand op zit te wachten. In speelronde 5 geen super sunday, maar wel de sterke ploegen op zaterdag.
18.30 Ajax - Heracles
18.30 Twente - Go Ahead
19.45 AZ - SC Heerenveen
20.40 PEC - PSV
Ik vind ze alledrie wel sympathieke clubjes, maar het niveau is echt bedroevend daar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De concurrentie is ongenadig hard. GAE, Heracles en NAC zijn voor mij tot nu toe de minpuntjes.
Ajax wint dat met 7-0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
18.30 Ajax - Heracles
18.30 Twente - Go Ahead
19.45 AZ - SC Heerenveen
20.40 PEC - PSV
Oohja is dat tegenwoordig al ingevoerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig wel de WEEK OF FOOTBALL tegenwoordig, dus elke dag een schijtpot
Om het weekend nog meer te verneuken *quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland moet op donderdag 4 september al aantreden tegen Italië. Gelukkig is er dat weekend nog Vuelta om het weekend te redden.
Mwah, tis beter dan 2 dagen interlandvoetbal en verder helemaaaal niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja is dat tegenwoordig al ingevoerdWat een onzin is dat
[..]
Om het weekend nog meer te verneuken *
Niks mis mee joh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja is dat tegenwoordig al ingevoerdWat een onzin is dat
Dat redt hooguit de zondag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland moet op donderdag 4 september al aantreden tegen Italië. Gelukkig is er dat weekend nog Vuelta om het weekend te redden.
Komt het allemaal op TV dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, tis beter dan 2 dagen interlandvoetbal en verder helemaaaal niks
Wel op FOX lijkt mequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt het allemaal op TV dan?
dat bedoelt hij niet, malle piet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwalificatie is nu toch bij de NOS?
Ja van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwalificatie is nu toch bij de NOS?
Uh, okéquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat bedoelt hij niet, malle piet.
Ook samenvattingen van de andere kwalificatiepotjes volgens mij, zat in het nieuwe pakket.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja van het Nederlands elftal.
Das wel chill, maar liverechten van buitenlandse potjes zullen wel bij FOX zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook samenvattingen van de andere kwalificatiepotjes volgens mij, zat in het nieuwe pakket.
Dat word weer genieten van Jan Lulquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das wel chill, maar liverechten van buitenlandse potjes zullen wel bij FOX zitten
nog nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:33 schreef alors het volgende:
hier verder VBL / NOS Eredivisie #136 El Ghazi
Dit is een gewichtige uitspraak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeefuik gaat shinen bij Willem II dit seizoen.
Dadelijk genot met the footballshow , vooral het latere werkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een heerlijk tyfusniveau.
Dit maakt me gelukkig.
Ah, de zevenkamp.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De virtuele stand
Virtuele stand
Ajax 77
-------------------------
Feyenoord 68
PSV 62
FC Twente 61
SC Heerenveen 57
FC Groningen 53
Vitesse 50
AZ 46
SC Cambuur 45
PEC Zwolle 42
FC Utrecht 42
Ado den Haag 40
NAC Breda 35
Heracles Almelo 33
Go Ahead Eagles 32
Excelsior 4
Dordrecht 4
Willem II 3
Maakt dat iets uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, de zevenkamp.
Vind het niet fair dat je Excelsior, Dord en Willem II geen gemiddelde forecast geeft op basis van de resultaten van vorig jaar van de degradanten
nu zien ze er wel heel kneuzig uit.quote:
Virtuele standquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu zien ze er wel heel kneuzig uit.
Je zou ze ook kunnen weglaten, of iets kunnen proberen om ze gelijk te trekken met de rest.
En volgende week ook want PSV - Vitesse 2-6quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan morgen dus enkel winnen op de forecast![]()
Feestweken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En volgende week ook want PSV - Vitesse 2-6
Kom jij eigenlijk wel eens in die graftombe?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef alors het volgende:
Dat zit er dik in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeefuik gaat shinen bij Willem II dit seizoen.
Als je met graftombe het stadion bedoeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk wel eens in die graftombe?
Juist. Een échte fan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Als je met graftombe het stadion bedoeltIk kom er wel eens, maar per seizoen is het meestal wel op 1 hand te tellen.
Jammer dat je nu haar bezoekjes aan Arsenal en Feyenoord negeert. Anders had ze wekelijks met Rens op Nieuw Noord gestaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Juist. Een échte fan.
En met graftombe bedoel ik inderdaad dat ding daar langs de snelweg.
Waar pretendeer ik dan een echte diehard supporter te zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Juist. Een échte fan.
En met graftombe bedoel ik inderdaad dat ding daar langs de snelweg.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat je nu haar bezoekjes aan Arsenal en Feyenoord negeert. Anders had ze wekelijks met Rens op Nieuw Noord gestaan.
Leuke post.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat je nu haar bezoekjes aan Arsenal en Feyenoord negeert. Anders had ze wekelijks met Rens op Nieuw Noord gestaan.
Soufian Moro, die kent u niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Thomas start morgen niet in de basis bij PEC. In plaats daarvan Soufian Moro
Van Hintum is geschorstquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle: Boer, Lam, Van der Werff, Broerse, Van Polen, Rienstra, Saymak, Lukoki, Drost, Moro, Necid.
Thomas heeft pijntjes.
Van Hintum is geblesseerd
Vitesse - Room; Diks, Kashia, Van der Heijden, Kruiswijk; Vejinovic, Leerdam, Pröpper; Labyad, Vako, Traore
Piet Velthuizen heeft privéproblemen
Wallace is geblesseerd.
Thomas ook niet op de bank?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle: Boer, Lam, Van der Werff, Broerse, Van Polen, Rienstra, Saymak, Lukoki, Drost, Moro, Necid.
Thomas heeft pijntjes.
Van Hintum is geschorst
Vitesse - Room; Diks, Kashia, Van der Heijden, Kruiswijk; Vejinovic, Leerdam, Pröpper; Labyad, Vako, Traore
Wallace is geblesseerd.
Vako, ook nieuw?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Thomas heeft pijntjes.
Van Hintum is geschorst
Wallace is geblesseerd.
Dat wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thomas ook niet op de bank?
quote:
Kenneth heeft hem even geanalyseerd aan de hand van 2 beelden hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Joepie. Even Guardado hypen.
Dat vindt Lambiek wel leuk.
En hij is middenvelder die ook linksback kan spelenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kenneth heeft hem even geanalyseerd aan de hand van 2 beelden hoor.
Prima steekpass en een balfschot.
Duarte had (zover ik weet) nog nooit linksback gespeeld. Guardado zo vaak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij is middenvelder die ook linksback kan spelen.
Middenvelders als linksback laten spelen is natuurlijk een briljant idee. Kuch duarte kuch.
Een soort Gerard Joling? Die kan ook heel hoog zingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
(ex?)vriendin is hoogzanger dus ik gok er op dat z'n dochtertje er aan komt
ik denk dat Vitesse wint, dat Europacup voetbal is toch wel nieuw voor Zwolle, die zullen dus wat scherpte missen, 1-2quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie voorspellingen van PEC Zwolle tegen Vitesse.
Ik voorspel 2-1 voor PEC Zwolle met een treurige aftocht voor Peter Bosz.
sopraan of mezzosopraan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
(ex?)vriendin is hoogzanger dus ik gok er op dat z'n dochtertje er aan komt
Vind het nog steeds dom dat Bosz niet met een spits speelt die kansen erin kan leggen. Dat is het enige wat Vitesse mist. Denk dat ze daar vandaag weer tegenop zullen lopen. Verder vind ik het ontbreken van Wallace wel een aderlating. Die heeft de eerste twee wedstrijden een sterke indruk op mij gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat Vitesse wint, dat Europacup voetbal is toch wel nieuw voor Zwolle, die zullen dus wat scherpte missen, 1-2
was helemaal niet zo'n gek idee op dat moment (hij verwachte daar geen aanvaller), alleen als je na 5 minuten ziet dat het toch niet zo'n goed plan was het niet wijzigen is wat anders.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij is middenvelder die ook linksback kan spelen.
Middenvelders als linksback laten spelen is natuurlijk een briljant idee. Kuch duarte kuch.
Ik ook. Altijd leuk als Bosz mad is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe groot de druk op Bosz wordt als hij vandaag weer verliest. Dan wordt volgende week bij PSV wel een heel belangrijke wedstrijd.
nee hoor...ik zeg je: koploper na ronde 3 door gelijk spel Ajax-psv en verlies Groningenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Fokker101 het volgende:
Nou mag PEC wel weer verliezen hoor.
Hup ADOquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor de wedstrijd van de dag ADO - Groningen, oftewel Littlerabbit tegen mij.
Uiteraard hebben we een weddenschap afgesloten.
Dat ado maar met vlag en wimpel mag winnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor de wedstrijd van de dag ADO - Groningen, oftewel Littlerabbit tegen mij.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goedzo Johannes steunen he. En wat krijg je? En wat voor een weddenschap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
De winnaar krijgt de eer om een Nickgod UI te hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Goedzo Johannes steunen he. En wat krijg je? En wat voor een weddenschap.
Wat is een UI ben noob weetjequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de eer om een Nickgod UI te hebben.
o okequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Usericon. Wat jij hebt van de godfather.
Zoiets
[ afbeelding ]
Wat voor een broodjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, even nog broodjes gemaakt. We kunnen er tegenaan.
ik voel mij dan zo vies dik als ik die reclame ziequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutreclame van basicfit
Vind jij het niet jammer dat Wallace geblesseerd is? Maakte een goeie indruk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eigen jeugd, speelde ook prima tegen Chelsea.
ah, een chelsea-huurling dusquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eigen jeugd, speelde ook prima tegen Chelsea.
quote:
2 keerquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak gaat Room vandaag geklopt worden?
Ja, had opbouwend vaak ook nog wat in te brengen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het niet jammer dat Wallace geblesseerd is? Maakte een goeie indruk.
HAHA neequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, een chelsea-huurling dus
Velthuizen is ook vaak zenuwachtig qua reddingen, maakt vrij weinig verschil.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens, Room in de goal. Dat worden weer een hoop zenuwachtige reddingen en dan één topredding waardoor iedereen hem meteen in de basis wil.
dat noemen jullie eigen jeugd toch? net als die ajacieden met hun 18-jarige denenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, had opbouwend vaak ook nog wat in te brengen.
[..]
HAHA nee
Mad/jelly/diep?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat noemen jullie eigen jeugd toch? net als die ajacieden met hun 18-jarige denen
Deze man zit al ruim 10 jaar bij Vitesse.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat noemen jullie eigen jeugd toch? net als die ajacieden met hun 18-jarige denen
Ja en de jaren daarvoor bij Chelsea.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deze man zit al ruim 10 jaar bij Vitesse.
Misschien, als FC Vaassen een samenwerking heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja en de jaren daarvoor bij Chelsea.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Leerdam gelijk weer naar de scheidsrechter wijzen om een 'handsbal'.
Daar kan ik slecht tegen. Die scheids fluit vanzelf wel.
De scheidsrechter wordt daar wel degelijk door beïnvloed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Leerdam gelijk weer naar de scheidsrechter wijzen om een 'handsbal'.
Daar kan ik slecht tegen. Die scheids fluit vanzelf wel.
eeeen topreddingquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens, Room in de goal. Dat worden weer een hoop zenuwachtige reddingen en dan één topredding waardoor iedereen hem meteen in de basis wil.
In mijn FIFA niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Graafschap speelt Jupiler League....
zit best tempo in anders?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is vooralsnog een wedstrijd waarbij beide ploegen op stoom moeten komen.
Geen strijd en passie, helemaal niks meer dit PEC Zwolle.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 12:30 wedstrijden zijn altijd zo dood in het stadion. Vaak beleving 0,0.
De vorige keer dat PEC Zwolle thuisspeelde om 12:30, hadden ze een anti-foxspandoek, fuck 12:30 etc. Is te verwachten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geen strijd en passie, helemaal niks meer dit PEC Zwolle.
Hoezo? Is gewoon een kut tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:43 schreef Vermecelli het volgende:
Waarom, 12:30 is een lekkere tijd voor een potje voetbal imo. Tenzij het halve publiek nog een kater heeft
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nog iets stiller en het is net de kuip.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nog iets stiller en het is net de kuip.
Dit ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:54 schreef JanCees het volgende:
Mijn stream loopt echt een minuut achter blijkbaar
oh kon ik niet zien op mijn pauperstreamquote:
na europees he, daar hebben jullie straks ook mazzel meequote:
Kan die Dauda er wat van?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar goed, dit soort kansen laat Vitesse het hele seizoen al liggen.
Lambiek is kaal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de piero van Kenneth en Lambiek. Waarom staat hun favoriete club PEC achter?
De rechtsback voetbalt te weinig mee in de rug van de 2de man op de 2de lijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de piero van Kenneth en Lambiek. Waarom staat hun favoriete club PEC achter?
Dat zal het zijn ja. Ajax is er ondertussen al aan gewend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
na europees he, daar hebben jullie straks ook mazzel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |