Dat klopt niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
je mag van mij een palmboom in je tuin zetten, maar die begeeft het snel.
Op de link staat iets van www.uitopdeheuvelrug.nl/ toerisme utrecht enz. Dus Utrechtse Heuvelrug, een gebied wat ik eigenlijk totaal niet ken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:08 schreef quinoahipster het volgende:
Eensch met TS!
Weet iemand waar deze picca exact genomen is trouwens?
[ afbeelding ]
Dat het op de Heuvelrug zou moeten zijn had ik al gezien, maar ik vroeg me af waar exact.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:50 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Op de link staat iets van www.uitopdeheuvelrug.nl/ toerisme utrecht enz. Dus Utrechtse Heuvelrug, een gebied wat ik eigenlijk totaal niet ken.
Kwintelooijen!quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:26 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat het op de Heuvelrug zou moeten zijn had ik al gezien, maar ik vroeg me af waar exact.
Drinken ze in Tjechie fernetquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef Igen het volgende:
En ze hebben er dingen als Kofola, Fernet, slivovice enz.enz.
Inderdaad gevonden door op "Utrechtse Heuvelrug" te zoeken. Ik ken de omgeving van Rhenen goed (een gebied dat ik erg mooi vind), maar ik weet niet zeker waar deze foto genomen is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:08 schreef quinoahipster het volgende:
Eensch met TS!
Weet iemand waar deze picca exact genomen is trouwens?
[ afbeelding ]
Dat is echt het smerigste drankje ter wereldquote:Op maandag 25 augustus 2014 02:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Drinken ze in Tjechie fernetNet als hiet gemixed met cola?
[ afbeelding ]
Het smaakt gewoon naar kruidenmedicijn, best lekker toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt het smerigste drankje ter wereld.
Het was bij ons de ultieme straf bij drankspelletjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon naar kruidenmedicijn, best lekker toch?
Met cola lust ik het wel, maar het is inderdaad geen smaak die veel mensen erg waarderen. Je wordt er gemengd met cola wel lekker vrolijk dronken van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was bij ons de ultieme straf bij drankspelletjes.
Ze drinken het als shotjes. De gewone Fernet is wel heftig, maar de Tsjechische fabrikant maakt ook een variant met citroensmaak. Die is wel lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Drinken ze in Tjechie fernetNet als hiet gemixed met cola?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |