Hoezo dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ironisch dat het een vrouw is die de moslim naar buiten trapt.
Ja, maar vrouwen stemmen eerder pro-immigratie dan mannen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Europa is immers vernoemd naar een vrouw
Onder anderen, maar ook het gebrek aan een exotisch klimaat zorgt daar voor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat die verscheidenheid in flora en fauna betreft heb je gewoon een probleem met de grootte van het land, net zoals de meeste Europese landen. In Colombia heb je meer variatie, maar dat land is 28 keer zo groot als Nederland.
Enig idee waar je zou willen wonen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef BlueMage het volgende:
Mooie natuur ook hier vlak in de buurt. (de Peel bijvoorbeeld) Nederland is zeker niet slecht om te wonen/leven maar ik wil toch ook wel eens voor 'n paar jaar ergens anders wonen.
Dat heb je overal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef niels0 het volgende:
Jammer van het volk. Te brallerig, PVVers en tokkies. Onbeschaamd.
Waar nederlanders zitten ja. Ik mis ze als kiespijn.quote:
Ik ben in 2008 in Vermont geweest, vond ik erg relaxed daar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Enig idee waar je zou willen wonen?
Laten we de uitkeringen gelijk trekken met het bedrag uit 1996quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dat was wel een bazennummer en een tijd, 1996, toen Nederland nog echt tof was.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waar nederlanders zitten ja. Ik mis ze als kiespijn.
Een klachtwaardig teringvolkje is het over het algemeen.
Ze hebben daar echter wel koude winters, sneeuw is voor hun zeker niet onbekend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in Tehran, Iran woont en daar vieren ze helemaal geen Kerst.
Helemaal mee eens, al woon ik niet in de omgeving van de Peel. Qua klimaat schijnt dat trouwens een van de droogste plekken in Nederland te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef BlueMage het volgende:
Mooie natuur ook hier vlak in de buurt. (de Peel bijvoorbeeld) Nederland is zeker niet slecht om te wonen/leven maar ik wil toch ook wel eens voor 'n paar jaar ergens anders wonen.
Maar kerst vieren ze niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ze hebben daar echter wel koude winters, sneeuw is voor hun zeker niet onbekend.
nou ik weet niet met wat voor mensen je om gaat en uit wat voor'n gezin je komt, maar dat valt echt wel meequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waar nederlanders zitten ja. Ik mis ze als kiespijn.
Een klachtwaardig teringvolkje is het over het algemeen.
weet je wat exotisch betekend? Voor ons is exotisch palmbomen en papagaaien etc. Maar voor een braziliaan is exotisch dennebomen, hertjes etc. Geen een gebied zo groot als Nederland, heeft voor dat gebied exotische flora en fauna, want dat gaat gelijk dood.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onder anderen, maar ook het gebrek aan een exotisch klimaat zorgt daar voor.
Jup, maar ik bekijk het vanuit mijn perspectief.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
weet je wat exotisch betekend? Voor ons is exotisch palmbomen en papagaaien etc. Maar voor een braziliaan is exotisch dennebomen, hertjes etc. Geen een gebied zo groot als Nederland, heeft voor dat gebied exotische flora en fauna, want dat gaat gelijk dood.
je mag van mij een palmboom in je tuin zetten, maar die begeeft het snel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jup, maar ik bekijk het vanuit mijn perspectief.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
je mag van mij een palmboom in je tuin zetten, maar die begeeft het snel.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef BlueMage het volgende:
Ziet de Peel er zo uit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:11 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al woon ik niet in de omgeving van de Peel. Qua klimaat schijnt dat trouwens een van de droogste plekken in Nederland te zijn.
Ik weet niet, ik had het toch ergens in de statistieken gelezen. Of althans dat de provinciegrens tussen Brabant en Limburg tot de droogste in NL behoorde, en de Peel loopt daar dwars doorheen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
Is dit de Peel:
[ afbeelding ]
Ziet er niet droog uit.
Nog één week, ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:56 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had het toch ergens in de statistieken gelezen. Of althans dat de provinciegrens tussen Brabant en Limburg tot de droogste in NL behoorde, en de Peel loopt daar dwars doorheen.
Woon jij trouwens nog steeds in Tsjechië?
En waar ga je dan naartoe?quote:
Zeker, vrouwen uit Midden-Europa zijn erg mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
En waar ga je dan naartoe?
Maar Tsjechie, heb je daar niet erg veel leuke meisjes?
Ah ok, want er was ook sprake dat je naar Zuid-Amerika zou gaan ofzo maar toch vanaf gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zeker, vrouwen uit Midden-Europa zijn erg mooi.![]()
Ik ga terug naar Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |