Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien dacht Yvie anders? En no offense en al dat Yvquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Zou het? Gewoon interesse lijkt me logischer.
Nou ja, het kan ook polsen zijn. Maar daar ga ik eigenlijk nooit van uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien dacht Yvie anders? En no offense en al dat Yv
Suit up, dan is het altijd goed hequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een bad hair day. Zie er gewoon niet zo lekker uit vandaag. Hoop dat er nog iets te redden valt voor vanavond.
En ik maar denken dat alleen mannen hints niet begrijpen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook polsen zijn. Maar daar ga ik eigenlijk nooit van uit. En ik zie het verschil ook niet.
Ik heb daar soms wel eens moeite mee ja. Af en toe is die plank zo dik dat er niks doorkomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen mannen hints niet begrijpen.
Pantalon past niet meer, colbert kan niet meer dichtgeknoopt wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Suit up, dan is het altijd goed he
Pantalon vervangen voor nette broek en colbert open laten hangen. Ready to go!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pantalon past niet meer, colbert kan niet meer dichtgeknoopt wordenFML
Ik heb voor wat betreft dat soort hints echt een bord voor m'n kop ten dikte van 't IJsselmeer...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen mannen hints niet begrijpen.
Lastig welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor wat betreft dat soort hints echt een bord voor m'n kop ten dikte van 't IJsselmeer...
have funquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik heb hard gewerkt vandaag. Morgen mag ik weer, dus ik ga lekker een serie kijken onder het genot van een boterham pindapasta.
Tot morgen!
You and me both girl.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor wat betreft dat soort hints echt een bord voor m'n kop ten dikte van 't IJsselmeer...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik heb hard gewerkt vandaag. Morgen mag ik weer, dus ik ga lekker een serie kijken onder het genot van een boterham pindapasta.
Tot morgen!
Jup.quote:
quote:
Dank jequote:
Misschien?quote:
Wat wil je dlen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
Download schiet niet op
#firstworldproblems
Same here, en ik ben hier echt niet goed inquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik vraag maar. Bord en zo.
Leuk (al ben ik daar nog lang niet).quote:
Whedon fan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk (al ben ik daar nog lang niet).
Ik kwam van de week een oude hdd tegen met daarop firefly en dollhouse,
dus ben nu af en toe weer Dollhouse aan het kijken. Super grappig die oudere series af en toe terugkijken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Kan iemand dat niet zijn dan?!
Raar volk.
Alleen sinds The Avengers...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Raar volk.
Hoe hard kan jij trouwens schreeuwen?quote:
Niet alles van Whedon is goed, het moet maar net in je straatje passen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Raar volk.
Vrij hard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe hard kan jij trouwens schreeuwen?
Ik heb het idee dat mijn geschreeuw tegen het beeldscherm richting Exelcior nog niet helemaal werkt, jij zit wat dichterbij, misschien dat jij even kan schreeuwen dat ze nu toch wel moeten scoren hoor.
Ze zijn slim geweest om te zorgen dat Toornstra niet bij Utrecht nog mag spelen,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrij hard.
Even Fox Sports aanzetten.
Morgen tegen Utrecht, ik hou mijn hart vast.
Mic helpt ook niks zeker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe hard kan jij trouwens schreeuwen?
Ik heb het idee dat mijn geschreeuw tegen het beeldscherm richting Exelcior nog niet helemaal werkt, jij zit wat dichterbij, misschien dat jij even kan schreeuwen dat ze nu toch wel moeten scoren hoor.
Persoonlijk had ik er niet veel mee.quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze zijn slim geweest om te zorgen dat Toornstra niet bij Utrecht nog mag spelen,
nu maken ze zowaar een kans
Schelden die ik niet echt, maar het is dan meer echt zuchten van treurigheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar dan moet het toch echt een stuk beter dan afgelopen weken.
Anders moet ik weer 90 minuten schreeuwen en schelden.
Ik leef nogal fanatiek meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schelden die ik niet echt, maar het is dan meer echt zuchten van treurigheid.
Zeker als die Immers en TeVrede elkaar in de weg lopen, lopen mijn frustraties ook op.
Preaching to the choir...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik leef nogal fanatiek mee
Inclusief meecoachen.
En ja ik weet dat ze dat niet horen maar ik kan er niks aan doen.
En immers moet of er helemaal uit of in ieder geval van de 10 af.
Whut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik Fredje anders gewoon een keer thuis bezoeken?
Zo ver is Wijchen niet.
Die heb ik op mn telefoon, lol. Heerlijk om mee te zingen, alleen mannen kijken mij dan altijd wel wat raar aan hahaquote:
Nee hoor, Fredje komt hier uit de buurt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Woont hij niet gewoon in Rotterdam?
Misschien is dat het probleem wel, hij mist de Rotterdamse 'vibe'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, Fredje komt hier uit de buurt.
Nee denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem wel, hij mist de Rotterdamse 'vibe'.
Nja donderdag is belangrijker. 2 goals van Manu
Ja, wel lekker dat ze die wedstrijden hebben omgedraaid. Laatste thuis is fijner.quote:
Ik hoop dat ie Manu laat spelen ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel lekker dat ze die wedstrijden hebben omgedraaid. Laatste thuis is fijner.
Nja zoals ik al zei, 2-0, 2 x Manu, die in de basis begint omdat hij morgen zo'n goede invalbeurt maakt.
Ik zeg dat net.. heb je geen vertrouwen in mij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie Manu laat spelen ja.
In jou wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg dat net.. heb je geen vertrouwen in mij?
Yv, misschien moet je gewoon coach worden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg dat net.. heb je geen vertrouwen in mij?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jou wel.
Maar in Fredje niet zo.
Ik had het refrein als ringtonequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die heb ik op mn telefoon, lol. Heerlijk om mee te zingen, alleen mannen kijken mij dan altijd wel wat raar aan haha
Deuntje blijft hangen ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had het refrein als ringtone
Haha, ja ik ga ook nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, okay.
Nja genoeg gepraat over voetbal want we hebben de rest weggejaagd.
En ik moet nog even schreeuwen naar Dordrecht, want dat staat ook pas 0-0, en als die niet winnen gaat het niet zo goed met mn Fok!Voetbalmanager haha
Nou, hoe was het ouwe reisbeer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef yats het volgende:
Zo, home sweet home, al zou ik zo weer zo'n reisje maken
Top! Ik wist al dat Praag een fantastische stad is doordat ik er al drie keer eerder geweest ben, maar het blijft leuk (ondanks de massale toeristen waarbij vooral de Chinezen erg hinderlijk zijn). Wel wat weinig geslapen (8 uur in twee nachten) maar daar kan ik gelukkig goed tegen. Al ging deze reis weer zoals altijd en volledig op 'improvisatie-stijl'. We waren bijna op uitnodiging in Brno gaan stappen maar omdat het al 23.00 uur was zijn we toch maar in Praag gebleven. Wel hebben we Dresden en Kassel nog even meegepikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, hoe was het ouwe reisbeer?
Dresden ben ik ook wel eens geweest, mooie stad is dat jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Top! Ik wist al dat Praag een fantastische stad is doordat ik er al drie keer eerder geweest ben, maar het blijft leuk (ondanks de massale toeristen waarbij vooral de Chinezen erg hinderlijk zijn). Wel wat weinig geslapen (8 uur in twee nachten) maar daar kan ik gelukkig goed tegen. Al ging deze reis weer zoals altijd en volledig op 'improvisatie-stijl'. We waren bijna op uitnodiging in Brno gaan stappen maar omdat het al 23.00 uur was zijn we toch maar in Praag gebleven. Wel hebben we Dresden en Kassel nog even meegepikt.
Uniek, dat wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
"I don't need to flirt, I will seduce you with my awkwardness"
Openingszin van iemand op OkC hahaha
Zeker mooi, en dat ondanks een verwoestend bombardement.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dresden ben ik ook wel eens geweest, mooie stad is dat ja
Nog wat moois gespot?
Ja dat kan ook een wapen zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, alles is in te zetten, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook een wapen zijn natuurlijk
"Power is useless if you don't know how to use it."quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alles is in te zetten, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.
Goed te horen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker mooi, en dat ondanks een verwoestend bombardement.
En ja, genoeg moois op straat en in de kroegen gespot
En de persoon tegen komt die er gevoelig voor is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alles is in te zetten, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, dat is natuurlijk wel het belangrijkste onderdeel ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de persoon tegen komt die er gevoelig voor is.
Ik kan het aanraden. Al bleef het vooral bij kijken overigensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
Goed te horen!
Ook maar eens daarheen
Dus eigenlijk maakt het geen fuck uit wat je doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel het belangrijkste onderdeel ja.
Extra aanvullende tip: ik zat dit zinnetje dus niet doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]Dat kan natuurlijk ook.
p.s. morgen maar eens naar jouw tips luisteren
Ja, als je de juiste persoon tegenkomt, dan maakt het niet uit nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het geen fuck uit wat je doet.
Dat is toch allang bekend?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het geen fuck uit wat je doet.
Mja, ik zou er met een vriend doorheen komen met de motor dit jaar maar dat hebben we opgeschoven. Dus wie weet volgend jaar wordt het meegenomen op de route.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het aanraden. Al bleef het vooral bij kijken overigens
Pfff, kunnen ze daar geen app voor maken ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Extra aanvullende tip: ik zat dit zinnetje dus niet doen.
Mja ik heb nog geen date gescoord, dus weet niet of je überhaupt iets van mijn mening moet aantrekken.
[..]
Ja, als je de juiste persoon tegenkomt, dan maakt het niet uit nee.
Het probleem is dan ook vaak dat je die eerst moet vinden.
Dat heb ik via een datingsite ook (nog) niet. Maar alle feedback is welkom toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Extra aanvullende tip: ik zat dit zinnetje dus niet doen.
Mja ik heb nog geen date gescoord, dus weet niet of je überhaupt iets van mijn mening moet aantrekken.
[..]
Ja, als je de juiste persoon tegenkomt, dan maakt het niet uit nee.
Het probleem is dan ook vaak dat je die eerst moet vinden.
Ik hoop het niet, want ik heb geen smartphone, dus dan val ik buiten de boot hahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, kunnen ze daar geen app voor maken ofzo.
Dan blijft er vast ook wel een man zonder smartphone over voor jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb geen smartphone, dus dan val ik buiten de boot haha
quote:
Jullie zijn hetzelfdequote:
Ohwja, in dat geval zou het wel een goed idee zijn!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan blijft er vast ook wel een man zonder smartphone over voor jou.
Dat sowieso, maar op een datingsite kun je als modale man echt niet volstaan met een simpel hoi.quote:
Nee joh, daten is leukquote:
Achter hoi moet dan ook altijd , neuken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar op een datingsite kun je als modale man echt niet volstaan met een simpel hoi.
[..]
Nee joh, daten is leuk
Dat zijn die van mij altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, in dat geval zou het wel een goed idee zijn!
Right...Alsof dat werktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achter hoi moet dan ook altijd , neuken?
Hoe spreek jij ze dan aan in een bericht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar op een datingsite kun je als modale man echt niet volstaan met een simpel hoi.
Ik mag jou wel.quote:
Zo heb ik Hep leren kennen.quote:
Waarom wil je dat het overwaait? Waarom zou je haar niet actief benaderen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
Ik kon en kan heel goed met een ex-collega. 5 jaar ouder maar dat boeit niet. Maar ik betrap mezelf erop dat ik haar soms leuker vind dan leuk. Soms hoor, en dat geeft toch een apart gevoel. In hipstertaal: awkward.
Waait wel weer over.
Ik spreek er niet veel aan (ik ben hier niet goed inquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe spreek jij ze dan aan in een bericht?
Ongetwijfeld, zeker als je knap bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als de juiste persoon het vraag, zal het vast een keer werken.
Ja, maar dat is de power of the hepquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo heb ik Hep leren kennen.
#truestory
Dat is een kwestie van timing en lef.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik spreek er niet veel aan (ik ben hier niet goed in). Maar meestal met een verwijzing naar iets in hun profiel of iets over hun foto. Maar zoals ik al zei, van mij moet je geen advies aannemen.
[..]
Ongetwijfeld, zeker als je knap bent.
[..]
Ja, maar dat is de power of the hep
Ok, gaat niet werken dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van timing en lef.En het zo brengen dat de ander weet dat het een grapje is.
Bij jou niet nee, jij neemt alles serieus.quote:
Ik moet het wel van mijn humor hebben merk ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van timing en lef.En het zo brengen dat de ander weet dat het een grapje is.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet het wel van mijn humor hebben merk ik
Niet altijd, maar ik heb er te weinig lef voor denk ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou niet nee, jij neemt alles serieus.
Nee klopt, maar humor is soms in een bericht lastig uit te drukken. Moet ik nog wat op oefenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Zonder mijn humor zou ik ook nergens zijn.
Ja dat wel ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee klopt, maar humor is soms in een bericht lastig uit te drukken. Moet ik nog wat op oefenen.
Ja precies. Op PaiQ heb ik daar echt geen moeite mee, maar in een eerste bericht wil het nooit zo vlotten op een andere site. Meestal zie ik bij PaiQ drie interesses staan en daar maak ik dan een openingszin van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
En vaak is het inderdaad gewoon een kwestie van een beetje lef hebben en het gewoon doen.
Zeker met wat humor er bij werkt dat wel.
Ik bedoelde eigenlijk meer irl.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies. Op PaiQ heb ik daar echt geen moeite mee, maar in een eerste bericht wil het nooit zo vlotten op een andere site. Meestal zie ik bij PaiQ drie interesses staan en daar maak ik dan een openingszin van.
Ik let wel op humor. Vind ik echt heel belangrijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet het wel van mijn humor hebben merk ik
Ik moet ook zeggen dat ik daarin misschien ook anders ben dan de gemiddelde vrouw. Niet dat ik per se uniek wil zijn, maar ik merk dat altijd wel. Veel vrouwen doen moeilijk over dingen die ik wel weer grappig vind.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik heb er te weinig lef voor denk ik
Ben bang dat het de verstandhouding verneukt. Ze is gewoon tof en lief. En zou liever leuk contact houden dan dat op het spel zettenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom wil je dat het overwaait? Waarom zou je haar niet actief benaderen?
Wel een profiel gehad, of daar ook niet eens aan begonnen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog nooit een date gescoord via een datingsite of tinder ofzo dus daar kan ik niet over meelullen.
Dat is me nog nooit geluktquote:
Ik via tinder wel, maar achteraf gezien lag ging dat wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog nooit een date gescoord via een datingsite of tinder ofzo dus daar kan ik niet over meelullen.
Wat voor soort humor zie je graag bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik let wel op humor. Vind ik echt heel belangrijk.
Ja aan de ene kant snap ik dat, mja aan de andere kant moet je toch een keer 'all in' gaan lijkt mij, toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben bang dat het de verstandhouding verneukt. Ze is gewoon tof en lief. En zou liever leuk contact houden dan dat op het spel zetten
Ik via Pepper meerdere, via tinder 2 en via fok! ook 2quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik via tinder wel, maar achteraf gezien lag ging dat wel wat vreemd.
Ik heb tinder een dag geprobeerd en wel ooit een badoo account aangemaakt maar er nooit iets mee gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een profiel gehad, of daar ook niet eens aan begonnen?
Als het overslaat in verliefdheid zal ik er wellicht aan toegeven. Er zijn meer vissen in de zee. Ik blijf hengelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant snap ik dat, mja aan de andere kant moet je toch een keer 'all in' gaan lijkt mij, toch?
En dan zegt zij Foldquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant snap ik dat, mja aan de andere kant moet je toch een keer 'all in' gaan lijkt mij, toch?
Badooquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb tinder een dag geprobeerd en wel ooit een badoo account aangemaakt maar er nooit iets mee gedaan.
Fok! is al 1 grote datingsite dus dat werkt goed genoeg.
Lastig. Ik vind veel humor leuk. Zelfspot bijvoorbeeld. Beledigende humor. Of hele flauwe, foute humor. Beetje hetzelfde als wat ik zelf ook heb. Maar ik kan er niet echt een label op plakken. Als ik er door moet lachen is het goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor soort humor zie je graag bijvoorbeeld?
Ja, dat lijkt me dan wel een kl*te momentje ja..quote:
Tot je een ervaren visser bent?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het overslaat in verliefdheid zal ik er wellicht aan toegeven. Er zijn meer vissen in de zee. Ik blijf hengelen
Ik ben niet verbaasd eigenlijk. Bij mij waren het twee blind dates, een tinderdate, een date die irl geregeld had en een via fok.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik via Pepper meerdere, via tinder 2 en via fok! ook 2
jeweetzellufquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dan wel een kl*te momentje ja..
[..]
Tot je een ervaren visser bent?
Ja jij bent altijd wel heel erg beledigend jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Lastig. Ik vind veel humor leuk. Zelfspot bijvoorbeeld. Beledigende humor. Of hele flauwe, foute humor. Beetje hetzelfde als wat ik zelf ook heb. Maar ik kan er niet echt een label op plakken. Als ik er door moet lachen is het goed.
Ook als je een beetje over en weer opmerkingen naar elkaar kan maken, zonder dat iemand zich aangevallen voelt, dan is dat geweldig leuk.
Dat laatste kan ik ook wel waarderen. Als ik iemand een beetje voor de gek houd mogen ze dat bij mij ook doen. Ik ben af en toe zo'n droogkloot, en als ik maar een beetje materiaal zie dan vlieg ik erop om een foute opmerking te makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Lastig. Ik vind veel humor leuk. Zelfspot bijvoorbeeld. Beledigende humor. Of hele flauwe, foute humor. Beetje hetzelfde als wat ik zelf ook heb. Maar ik kan er niet echt een label op plakken. Als ik er door moet lachen is het goed.
Ook als je een beetje over en weer opmerkingen naar elkaar kan maken, zonder dat iemand zich aangevallen voelt, dan is dat geweldig leuk.
Ja joh?! Niks geworden met de foksters?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik via Pepper meerdere, via tinder 2 en via fok! ook 2
Ik heb ook ooit een blinddate gedaan, echt nooit meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd eigenlijk. Bij mij waren het twee blind dates, een tinderdate, een date die irl geregeld had en een via fok.
Niet verbaasd over wat? In real life ben ik ook wel eens door vrouwen gevraagd overigens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd eigenlijk. Bij mij waren het twee blind dates, een tinderdate, een date die irl geregeld had en een via fok.
Nja je moet het niet te goed doen, want dan heb ik straks geen stand-in-vriend meer om mee te nemen wanneer het nodig is.quote:
Je hebt iets anders opgemeten he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
Ik zal de rolmaat wel verkeerd afgelezen hebben, want heb tot 2 keer toe verkeerd staan schroeven
Geen zin meer nu, morgen maar even naar m'n ouders de accuboor jatten
Mwah, eentje ging wel maar was van beide kanten geen relatiemateriaal. Die andere was ik na 5 minuten al klaar mee maar ben ik uit een soort beleefdheid nog 1,5 uur mee blijven kletsen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een blinddate gedaan, echt nooit meer
Neequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja joh?! Niks geworden met de foksters?
Je weet dat ik het niet meen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij bent altijd wel heel erg beledigend ja
Ja, dat heb ik ook. Ik ben ook wel van de spontane, scherpe opmerkingen. Dat ik gewoon ineens inspeel op een situatie. Soms wat ongepast misschien, maar ik ben nogal een flapuit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik ook wel waarderen. Als ik iemand een beetje voor de gek houd mogen ze dat bij mij ook doen. Ik ben af en toe zo'n droogkloot, en als ik maar een beetje materiaal zie dan vlieg ik erop om een foute opmerking te maken
60 cm?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt iets anders opgemeten he?
Smooth Yvie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je moet het niet te goed doen, want dan heb ik straks geen stand-in-vriend meer om mee te nemen wanneer het nodig is.
Dank je.quote:
Afspraken maken met toekomstige Mrs. artelligence. Valt wel een mouw aan vast te knopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je moet het niet te goed doen, want dan heb ik straks geen stand-in-vriend meer om mee te nemen wanneer het nodig is.
Dat je via datingsites en tinder dates hebt gehad. Ik ben echt nog nooit gevraagd, het initiatief kwam altijd van mij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet verbaasd over wat? In real life ben ik ook wel eens door vrouwen gevraagd overigens.
Maar ik ben heel gevoelig voor die dingen Feerbeer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen.
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik ben ook wel van de spontane, scherpe opmerkingen. Dat ik gewoon ineens inspeel op een situatie. Soms wat ongepast misschien, maar ik ben nogal een flapuit.
Ik heb dus geen lef nodig.
Moet ook gewoon kunnen, dan vis je wel meteen de mietjes en watjes die niets kunnen hebben eruit. Maar aan de andere kant merk ik ook wel dat mensen het soms niet durven. Ik ben niet van suikerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik ben ook wel van de spontane, scherpe opmerkingen. Dat ik gewoon ineens inspeel op een situatie. Soms wat ongepast misschien, maar ik ben nogal een flapuit.
Ik heb dus geen lef nodig.
So smooth. Ik hou wel van smooth *wink wink*quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ja vond ik ook wel eigenlijk.
Wat is daar mis mee?quote:
Zeg OKC maar opquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ja vond ik ook wel eigenlijk.
Zal het maar als compliment opvattenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat je via datingsites en tinder dates hebt gehad. Ik ben echt nog nooit gevraagd, het initiatief kwam altijd van mij.
Wat een mietje ben jij zeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben heel gevoelig voor die dingen Feerbeer.
Elke nacht huil ik mezelf weer in slaap omdat jullie hier gemeen tegen mij zijn.
Dat is het ook. Je ziet er echt niet slecht uit hoor artquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zal het maar als compliment opvattendie tinderdates waren echt niets :/
Helaas had ik wel een ex die het niet als grapje zag. Die nam echt alles persoonlijk op. Dat was strontvervelend. Zo onzeker dat hij geen grapje kon hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ook gewoon kunnen, dan vis je wel meteen de mietjes en watjes die niets kunnen hebben eruit. Maar aan de andere kant merk ik ook wel dat mensen het soms niet durven. Ik ben niet van suiker
En ja, dat flapuit ken ik ook wel
Ow? En dat vertel je me niet even?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Zo ben ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas had ik wel een ex die het niet als grapje zag. Die nam echt alles persoonlijk op. Dat was strontvervelend. Zo onzeker dat hij geen grapje kon hebben.
Ik ook, mede dankzij het meetingtopic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
Foksters
En Fokkers ook
Ik heb echt hele toffe mensen leren kennen hier op Fok!
Thanks for the bromancequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het ook. Je ziet er echt niet slecht uit hoor art
Oh, zo eentje heb ik ook gehad. Die was heel onzeker over haar gewicht. En soms kon ik het niet laten om daar heel subtiel wat over te zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas had ik wel een ex die het niet als grapje zag. Die nam echt alles persoonlijk op. Dat was strontvervelend. Zo onzeker dat hij geen grapje kon hebben.
Je bent wel tof. Alleen ben je voor dat gespuis uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een gevoelsmens.
Ook mannen moeten dat gewoon kunnen uitten.
Ik de meeste eigenlijk via de relaties en sex sc.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, mede dankzij het meetingtopic.
Echt, schot in de roos.
De liefde is over. </3quote:
No probs manquote:
Wat kom je haten Art?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent wel tof. Alleen ben je voor dat gespuis uit Rotterdam.
Dat magquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat kom je haten Art?
Ik wens PEC nog wel altijd winst toe.
Volgende meet ben ik er ook bij yats, dan schud ik jou de hand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
No probs man
En ook hier louter leuke mensen ontmoet.
Niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat magmaar ben geen fan van PEC
'Weet je.... eigenlijk heb je best een dikke reet'quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, zo eentje heb ik ook gehad. Die was heel onzeker over haar gewicht. En soms kon ik het niet laten om daar heel subtiel wat over te zeggen
Ik geloof hier niets van. Je wil jezelf zeker zo onaantrekkelijk mogelijk maken voor me.quote:
Represent!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet?
Je bent toch zeker geen neus he?
Awwww.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een gevoelsmens.
Ook mannen moeten dat gewoon kunnen uitten.
Anders rape je mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Je wil jezelf zeker zo onaantrekkelijk mogelijk maken voor me.
Lijk ik dik in deze broek?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Weet je.... eigenlijk heb je best een dikke reet'
Top! Al weet ik nog niet of ik er in Rotterdam bij kan zijn. Of ik moet met iemand mee kunnen liften.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende meet ben ik er ook bij yats, dan schud ik jou de hand.
Dat is ook wel een gevoelig punt bij mij, op zich. Hoewel ik er zelf wel grapjes over kan maken. Maar van een partner vind ik dat toch altijd lastig om te horen ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, zo eentje heb ik ook gehad. Die was heel onzeker over haar gewicht. En soms kon ik het niet laten om daar heel subtiel wat over te zeggen
Niet zeuren jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Als we het nou toch over voetbal hebben, mag ik dan even zeggen dat ik een slechte avond heb. Getver, daar gaat mn top 20 plaats in de Fok!voetbalmanager. Blegh!
Pls. Er is maar één man in mijn blikveld.quote:
Nou, dat niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Weet je.... eigenlijk heb je best een dikke reet'
Sta je nu weer voor mijn raam?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls. Er is maar één man in mijn blikveld.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Top! Al weet ik nog niet of ik er in Rotterdam bij kan zijn. Of ik moet met iemand mee kunnen liften.
Je vetjes staan je best goed hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gevoelig punt bij mij, op zich. Hoewel ik er zelf wel grapjes over kan maken. Maar van een partner vind ik dat toch altijd lastig om te horen ...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dat niet.
"Je hebt een mooie volle buik."
En nee, we hadden toen niet gegeten.
Arnhemquote:
Au Feer. Au.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls. Er is maar één man in mijn blikveld.
Tijdens de seks?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dat niet.
"Je hebt een mooie volle buik."
En nee, we hadden toen niet gegeten.
"Elke kilo meer is er een meer om van te houden."quote:
Ah arme jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik, als het morgen niet beter gaat, ook.
Ik zag je net wel uit de douche komen met alleen een handdoekje om.quote:
Toen we in een hotel lagen volgens mij, na de seks. En er waren rubbertjes bij betrokkenquote:
Ja dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag je net wel uit de douche komen met alleen een handdoekje om.
Not sure if ...quote:
Damn, net te ver helaas. Vanuit het Zuiden is dat wel een eind om.quote:
Wat nou? Je wilde me toch wegjagen? Nu ga ik zelf en is het nog niet goed.quote:
Beter er na dan er voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen we in een hotel lagen volgens mij, na de seks. En er waren rubbertjes bij betrokken
Jammer feerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nou? Je wilde me toch wegjagen? Nu ga ik zelf en is het nog niet goed.
Ik geil op aandacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nou? Je wilde me toch wegjagen? Nu ga ik zelf en is het nog niet goed.
Dat kloptquote:
Dank je Fax.quote:
Beetje spelletjes spelen. Push and pull.quote:
Fax, jij raakt alles. Als het maar een hartslag heeft.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je Fax.![]()
[..]
Beetje spelletjes spelen. Push and pull.
Nee hoor. Als ze nog warm zijn is een hartslag niet nodig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax, jij raakt alles. Als het maar een hartslag heeft.
Pullin' birds tonigh... (Ja zonder 't', in Geordie Shore accent)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je Fax.![]()
[..]
Beetje spelletjes spelen. Push and pull.
Wat is dezequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax, jij raakt alles. Als het maar een hartslag heeft.
Zeg je uit ervaring?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze nog warm zijn is een hartslag niet nodig.
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is deze
Nu haal je mij naar beneden.
Ah, jou heb ik dus in het Sprookjesbos in de Efteling van de Zeemeermin af moeten halen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze nog warm zijn is een hartslag niet nodig.
Rustig Feer. Wil je een koekje?quote:
Tekst?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh pas maar op jongens
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh pas maar op jongens
[ afbeelding ]
Myrquote:
Tof manquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef netchip het volgende:
Zo, net geprogrammeerd. De voorbereidingen voor de berekeningen zijn getroffen.
In hun bed nakkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
Pff ik ga gewoon even snel naar het huis m'n ouders nu. Ze zijn toch op vakantie.
Hoi Myrquote:
Elke keer als ik jou naam/UI zie heb ik nu associatie met lekker eten en krijg ik trek.quote:
Niks mis met lekker eten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam/UI zie heb ik nu associatie met lekker eten en krijg ik trek.
Not good.
Vanavond had ik Griekse pita's gemaakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam/UI zie heb ik nu associatie met lekker eten en krijg ik trek.
Not good.
Nee dat niet, maar wel met de hoeveelheid ervan.quote:
Zie je, klinkt alweer lekker! Ohw, had ik maar nooit op die link geklikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanavond had ik Griekse pita's gemaakt.Die waren erg lekker, al is in het proces mijn KitchenAid kapot gegaan.
Iets meer sporten dan maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel met de hoeveelheid ervan.
[..]
Zie je, klinkt alweer lekker! Ohw, had ik maar nooit op die link geklikt.
FirstAid voor KitchenAid?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanavond had ik Griekse pita's gemaakt.Die waren erg lekker, al is in het proces mijn KitchenAid kapot gegaan.
Ik twijfel of ik aan de bak ijs zal beginnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
Over lekker eten gesproken: heb ook wel zin in een lekker snoepje
Ging jij niet uit, op zoek naar snoepjes?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
Over lekker eten gesproken: heb ook wel zin in een lekker snoepje
Arm apparaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet naar de intensive care.
Ja straksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ging jij niet uit, op zoek naar snoepjes?
Doe geen moeite, die is nog leger dan de Staatskasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja straks*even je fobo bekijken*
Ik sta in elk geval niet in de -quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe geen moeite, die is nog leger dan de Staatskas
Goede comebackquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik sta in elk geval niet in de -
Ik vond hem goed hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou helaas niet, mja het is laat.. niks aan te doen.
Scherp, ik had hem eerst niet eens doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik sta in elk geval niet in de -
ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond hem goed hoor.
Ik was niet sarcastisch.
ik ben gewoon snel tevredenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh
Nja voor jou is het ook laat dan, want zo goed was ie niet.
Klaar?quote:
Je klinkt tevredenquote:
Bavaria.quote:
Succes ermee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb de accuboor. Nu nog even een beetje schroeven zo, maar da's zo gepiept nu.
Belgisch bierquote:
Daar ken ik hem van ja.quote:
Is er Hans Teeuwen op TV.quote:
Neequote:[url=http://forum.fok.nl/topic/2141989
Is er Hans Teeuwen op TV.
[/quote]
Op welk net?
[quote][b]Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
030?
Ga je naar Incubate?
Uhmm.. wat zal ik zeggen?quote:
RTL4.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welk net?
[..]
Nee
[..]
Uhmm.. wat zal ik zeggen?
Supercalifragilisticexpialidocious
Prisencolinensinainciusolquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op welk net?
[..]
Nee
[..]
Uhmm.. wat zal ik zeggen?
Supercalifragilisticexpialidocious
'Nee' was niet het goede antwoordquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Supercalifragilisticexpialidocious, was schijnbaar niet het goede antwoord?
Leuk woord voor Galgje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Supercalifragilisticexpialidocious, was schijnbaar niet het goede antwoord?
Smooth faxquote:
Volgende keer nemen we een makkelijker woord.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat foutloos uit m'n hoofd zou kunnen spellen.
Je weet maar nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ah, hopelijk is er op je nieuwe bureau/kast (wat je ook aan het maken bent) genoeg plek voor zakdoekjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, dan kan ik je daar niet spotten en nu ben ik sniksnotter
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet maar nooitAls je geen vrouw kan krijgen neem je maar katten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb peperkoek in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |