Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien dacht Yvie anders? En no offense en al dat Yvquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Zou het? Gewoon interesse lijkt me logischer.
Nou ja, het kan ook polsen zijn. Maar daar ga ik eigenlijk nooit van uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien dacht Yvie anders? En no offense en al dat Yv
Suit up, dan is het altijd goed hequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een bad hair day. Zie er gewoon niet zo lekker uit vandaag. Hoop dat er nog iets te redden valt voor vanavond.
En ik maar denken dat alleen mannen hints niet begrijpen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het kan ook polsen zijn. Maar daar ga ik eigenlijk nooit van uit. En ik zie het verschil ook niet.
Ik heb daar soms wel eens moeite mee ja. Af en toe is die plank zo dik dat er niks doorkomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen mannen hints niet begrijpen.
Pantalon past niet meer, colbert kan niet meer dichtgeknoopt wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Suit up, dan is het altijd goed he
Pantalon vervangen voor nette broek en colbert open laten hangen. Ready to go!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pantalon past niet meer, colbert kan niet meer dichtgeknoopt wordenFML
Ik heb voor wat betreft dat soort hints echt een bord voor m'n kop ten dikte van 't IJsselmeer...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen mannen hints niet begrijpen.
Lastig welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor wat betreft dat soort hints echt een bord voor m'n kop ten dikte van 't IJsselmeer...
have funquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik heb hard gewerkt vandaag. Morgen mag ik weer, dus ik ga lekker een serie kijken onder het genot van een boterham pindapasta.
Tot morgen!
You and me both girl.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor wat betreft dat soort hints echt een bord voor m'n kop ten dikte van 't IJsselmeer...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik heb hard gewerkt vandaag. Morgen mag ik weer, dus ik ga lekker een serie kijken onder het genot van een boterham pindapasta.
Tot morgen!
Jup.quote:
quote:
Dank jequote:
Misschien?quote:
Wat wil je dlen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
Download schiet niet op
#firstworldproblems
Same here, en ik ben hier echt niet goed inquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik vraag maar. Bord en zo.
Leuk (al ben ik daar nog lang niet).quote:
Whedon fan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk (al ben ik daar nog lang niet).
Ik kwam van de week een oude hdd tegen met daarop firefly en dollhouse,
dus ben nu af en toe weer Dollhouse aan het kijken. Super grappig die oudere series af en toe terugkijken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Kan iemand dat niet zijn dan?!
Raar volk.
Alleen sinds The Avengers...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Raar volk.
Hoe hard kan jij trouwens schreeuwen?quote:
Niet alles van Whedon is goed, het moet maar net in je straatje passen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Raar volk.
Vrij hard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe hard kan jij trouwens schreeuwen?
Ik heb het idee dat mijn geschreeuw tegen het beeldscherm richting Exelcior nog niet helemaal werkt, jij zit wat dichterbij, misschien dat jij even kan schreeuwen dat ze nu toch wel moeten scoren hoor.
Ze zijn slim geweest om te zorgen dat Toornstra niet bij Utrecht nog mag spelen,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrij hard.
Even Fox Sports aanzetten.
Morgen tegen Utrecht, ik hou mijn hart vast.
Mic helpt ook niks zeker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe hard kan jij trouwens schreeuwen?
Ik heb het idee dat mijn geschreeuw tegen het beeldscherm richting Exelcior nog niet helemaal werkt, jij zit wat dichterbij, misschien dat jij even kan schreeuwen dat ze nu toch wel moeten scoren hoor.
Persoonlijk had ik er niet veel mee.quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze zijn slim geweest om te zorgen dat Toornstra niet bij Utrecht nog mag spelen,
nu maken ze zowaar een kans
Schelden die ik niet echt, maar het is dan meer echt zuchten van treurigheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar dan moet het toch echt een stuk beter dan afgelopen weken.
Anders moet ik weer 90 minuten schreeuwen en schelden.
Ik leef nogal fanatiek meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schelden die ik niet echt, maar het is dan meer echt zuchten van treurigheid.
Zeker als die Immers en TeVrede elkaar in de weg lopen, lopen mijn frustraties ook op.
Preaching to the choir...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik leef nogal fanatiek mee
Inclusief meecoachen.
En ja ik weet dat ze dat niet horen maar ik kan er niks aan doen.
En immers moet of er helemaal uit of in ieder geval van de 10 af.
Whut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik Fredje anders gewoon een keer thuis bezoeken?
Zo ver is Wijchen niet.
Die heb ik op mn telefoon, lol. Heerlijk om mee te zingen, alleen mannen kijken mij dan altijd wel wat raar aan hahaquote:
Nee hoor, Fredje komt hier uit de buurt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Woont hij niet gewoon in Rotterdam?
Misschien is dat het probleem wel, hij mist de Rotterdamse 'vibe'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, Fredje komt hier uit de buurt.
Nee denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem wel, hij mist de Rotterdamse 'vibe'.
Nja donderdag is belangrijker. 2 goals van Manu
Ja, wel lekker dat ze die wedstrijden hebben omgedraaid. Laatste thuis is fijner.quote:
Ik hoop dat ie Manu laat spelen ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wel lekker dat ze die wedstrijden hebben omgedraaid. Laatste thuis is fijner.
Nja zoals ik al zei, 2-0, 2 x Manu, die in de basis begint omdat hij morgen zo'n goede invalbeurt maakt.
Ik zeg dat net.. heb je geen vertrouwen in mij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie Manu laat spelen ja.
In jou wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg dat net.. heb je geen vertrouwen in mij?
Yv, misschien moet je gewoon coach worden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg dat net.. heb je geen vertrouwen in mij?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jou wel.
Maar in Fredje niet zo.
Ik had het refrein als ringtonequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die heb ik op mn telefoon, lol. Heerlijk om mee te zingen, alleen mannen kijken mij dan altijd wel wat raar aan haha
Deuntje blijft hangen ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had het refrein als ringtone
Haha, ja ik ga ook nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, okay.
Nja genoeg gepraat over voetbal want we hebben de rest weggejaagd.
En ik moet nog even schreeuwen naar Dordrecht, want dat staat ook pas 0-0, en als die niet winnen gaat het niet zo goed met mn Fok!Voetbalmanager haha
Nou, hoe was het ouwe reisbeer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef yats het volgende:
Zo, home sweet home, al zou ik zo weer zo'n reisje maken
Top! Ik wist al dat Praag een fantastische stad is doordat ik er al drie keer eerder geweest ben, maar het blijft leuk (ondanks de massale toeristen waarbij vooral de Chinezen erg hinderlijk zijn). Wel wat weinig geslapen (8 uur in twee nachten) maar daar kan ik gelukkig goed tegen. Al ging deze reis weer zoals altijd en volledig op 'improvisatie-stijl'. We waren bijna op uitnodiging in Brno gaan stappen maar omdat het al 23.00 uur was zijn we toch maar in Praag gebleven. Wel hebben we Dresden en Kassel nog even meegepikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, hoe was het ouwe reisbeer?
Dresden ben ik ook wel eens geweest, mooie stad is dat jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Top! Ik wist al dat Praag een fantastische stad is doordat ik er al drie keer eerder geweest ben, maar het blijft leuk (ondanks de massale toeristen waarbij vooral de Chinezen erg hinderlijk zijn). Wel wat weinig geslapen (8 uur in twee nachten) maar daar kan ik gelukkig goed tegen. Al ging deze reis weer zoals altijd en volledig op 'improvisatie-stijl'. We waren bijna op uitnodiging in Brno gaan stappen maar omdat het al 23.00 uur was zijn we toch maar in Praag gebleven. Wel hebben we Dresden en Kassel nog even meegepikt.
Uniek, dat wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
"I don't need to flirt, I will seduce you with my awkwardness"
Openingszin van iemand op OkC hahaha
Zeker mooi, en dat ondanks een verwoestend bombardement.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dresden ben ik ook wel eens geweest, mooie stad is dat ja
Nog wat moois gespot?
Ja dat kan ook een wapen zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, alles is in te zetten, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook een wapen zijn natuurlijk
"Power is useless if you don't know how to use it."quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alles is in te zetten, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.
Goed te horen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker mooi, en dat ondanks een verwoestend bombardement.
En ja, genoeg moois op straat en in de kroegen gespot
En de persoon tegen komt die er gevoelig voor is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alles is in te zetten, als je maar weet hoe je het moet gebruiken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, dat is natuurlijk wel het belangrijkste onderdeel ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de persoon tegen komt die er gevoelig voor is.
Ik kan het aanraden. Al bleef het vooral bij kijken overigensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
Goed te horen!
Ook maar eens daarheen
Dus eigenlijk maakt het geen fuck uit wat je doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel het belangrijkste onderdeel ja.
Extra aanvullende tip: ik zat dit zinnetje dus niet doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]Dat kan natuurlijk ook.
p.s. morgen maar eens naar jouw tips luisteren
Ja, als je de juiste persoon tegenkomt, dan maakt het niet uit nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het geen fuck uit wat je doet.
Dat is toch allang bekend?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het geen fuck uit wat je doet.
Mja, ik zou er met een vriend doorheen komen met de motor dit jaar maar dat hebben we opgeschoven. Dus wie weet volgend jaar wordt het meegenomen op de route.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het aanraden. Al bleef het vooral bij kijken overigens
Pfff, kunnen ze daar geen app voor maken ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Extra aanvullende tip: ik zat dit zinnetje dus niet doen.
Mja ik heb nog geen date gescoord, dus weet niet of je überhaupt iets van mijn mening moet aantrekken.
[..]
Ja, als je de juiste persoon tegenkomt, dan maakt het niet uit nee.
Het probleem is dan ook vaak dat je die eerst moet vinden.
Dat heb ik via een datingsite ook (nog) niet. Maar alle feedback is welkom toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Extra aanvullende tip: ik zat dit zinnetje dus niet doen.
Mja ik heb nog geen date gescoord, dus weet niet of je überhaupt iets van mijn mening moet aantrekken.
[..]
Ja, als je de juiste persoon tegenkomt, dan maakt het niet uit nee.
Het probleem is dan ook vaak dat je die eerst moet vinden.
Ik hoop het niet, want ik heb geen smartphone, dus dan val ik buiten de boot hahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, kunnen ze daar geen app voor maken ofzo.
Dan blijft er vast ook wel een man zonder smartphone over voor jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb geen smartphone, dus dan val ik buiten de boot haha
quote:
Jullie zijn hetzelfdequote:
Ohwja, in dat geval zou het wel een goed idee zijn!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan blijft er vast ook wel een man zonder smartphone over voor jou.
Dat sowieso, maar op een datingsite kun je als modale man echt niet volstaan met een simpel hoi.quote:
Nee joh, daten is leukquote:
Achter hoi moet dan ook altijd , neuken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar op een datingsite kun je als modale man echt niet volstaan met een simpel hoi.
[..]
Nee joh, daten is leuk
Dat zijn die van mij altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, in dat geval zou het wel een goed idee zijn!
Right...Alsof dat werktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achter hoi moet dan ook altijd , neuken?
Hoe spreek jij ze dan aan in een bericht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar op een datingsite kun je als modale man echt niet volstaan met een simpel hoi.
Ik mag jou wel.quote:
Zo heb ik Hep leren kennen.quote:
Waarom wil je dat het overwaait? Waarom zou je haar niet actief benaderen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
Ik kon en kan heel goed met een ex-collega. 5 jaar ouder maar dat boeit niet. Maar ik betrap mezelf erop dat ik haar soms leuker vind dan leuk. Soms hoor, en dat geeft toch een apart gevoel. In hipstertaal: awkward.
Waait wel weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |