Wat is dit nu weer, ik wilde jou er op attenderen dat het topic bijna dicht was, zodat je je lapo niet mis zou lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 07:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet hatenGrielen zei dat ie m'n lapo zou stelen. Dat plezier gun ik hem gewoon niet
Ligt eraan hoeveel. Bij mij is het niet echt te zien aan mijn gezicht volgens mij. Niet meer in ieder geval.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch vind ik dat een kunst. Meestal zie je aan het gezicht ook wel of iemand wat extra kilo's meedraagt.
Zo, weet ik ook weer wie ik niet hoef te dm'en.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel. Bij mij is het niet echt te zien aan mijn gezicht volgens mij. Niet meer in ieder geval.
Kneusje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zo, weet ik ook weer wie ik niet hoef te dm'en.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik denk dat Fera niet kan slapen vannacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Die ligt wakker door de seks, vermoed ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat Fera niet kan slapen vannacht.
Simpel, hij heeft het er over dat hij leuke gesprekken heeft en af wil spreken, vervolgens haar facebook bekijkt en dan ziet dat ze misschien een leuk gezicht heeft maar verder geen mooi lichaam (al zegt hij dat niet zo, maar dat haal je er wel uit). Dan is mijn vraag toch niet zo vreemd? Anders had hij toch gewoon af willen spreken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:18 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, hij had het over afspreken dus hoe kom je bij deze vraag? Aan zijn reactie te zien wilt hij haar niet eens daten.....
Bullshit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Simpel, hij heeft het er over dat hij leuke gesprekken heeft en af wil spreken, vervolgens haar facebook bekijkt en dan ziet dat ze misschien een leuk gezicht heeft maar verder geen mooi lichaam (al zegt hij dat niet zo, maar dat haal je er wel uit). Dan is mijn vraag toch niet zo vreemd? Anders had hij toch gewoon af willen spreken?
Hij moet niets natuurlijk, maar mijn vraag was toch niet vreemd?Iedereen moet verder lekker zelf weten met wie hij/zij date.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bullshit.
Het is zijn smaak niet dus waarom zou hij dan toch moeten daten? Omdat ze zo'n mooi lief zacht karakter heeft? Het is 2014
Vond ik wel want daar ging het niet om. Als ik een lekkere kerel zie en hij blijkt 1.50 te zijn dan wil ik ook niet meer daten, dat heeft niets met seks te makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Hij moet niets natuurlijk, maar mijn vraag was toch niet vreemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vond ik wel want daar ging het niet om. Als ik een lekkere kerel zie en hij blijkt 1.50 te zijn dan wil ik ook niet meer daten, dat heeft niets met seks te maken
Mannen met een pener kleiner dan 1.95.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]
Hoogachtend
[..]
Vond ik wel want daar ging het niet om. Als ik een lekkere kerel zie en hij blijkt 1.50 te zijn dan wil ik ook niet meer daten, dat heeft niets met seks te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]Gewoon een kutopmerking terug maken
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
Je valt niet op manlets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Toevallig niet heel lang geleden een manlet gehad, toen gezegd dat het me op een 1 of andere manier totaal niet stoorde. Maar hij was ook wel bizar lekker, 37 jaar, donkerblond/grijs, baard, nomnomnomquote:
Met jouquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ben wel benieuwd met welke FOK!er uit dit topic UF het liefste zou daten.
Dan loop je gewoon lekkertjes als Art en Morti mis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Toevallig niet heel lang geleden een manlet gehad, toen gezegd dat het me op een 1 of andere manier totaal niet stoorde. Maar hij was ook wel bizar lekker, 37 jaar, donkerblond/grijs, baard, nomnomnomMaar over het algemeen val ik op lange mannen ja. ik zou niet daten met een man onder de 1.70.. Ook al ben ik zelf zo extreem klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ben wel benieuwd met welke FOK!er uit dit topic UF het liefste zou daten.
[..]
UF plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik voel me dan niet tot hem aangetrokken. [ afbeelding ]
[ Bericht 5% gewijzigd door Kutmanager op 24-08-2014 13:20:56 ]
Heldquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
Oke oke oke
Ik dus een leuk gesprek wa alles, stond op het punt af te spreken zei mijn gevoel: facebook kijken.. Iets klopte er niet en ja dus, ze postte niet voor niets alleen gezichtsfoto's
Ik zou best lichaamspics posten als andere mensen eens foto's van mij maakte ipv alleen ikzelfquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
hahaha altijd als er alleen gezichtfoto's zijn moet je al achterdochtig zijn. Dat is echt een sneaky truukje wat je altijd ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |