https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Wij kopen van mensen die op de piek gekocht hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:29 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat de enige goede altcoinhandelaren hier degenen zijn die hun coins aan ons verkopen.
Usecoin? Ik wist niet eens dat die bestondquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:34 schreef Joosie200 het volgende:
Usecoin is wel heel plotseling aan het zinken.. ik heb daar het e.e.a. gemist
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-USEquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Usecoin? Ik wist niet eens dat die bestond.
Ik durf echt niks meer te kopen. Dan raak ik mijn BTC bijna zeker kwijtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-USE
Zag hem voorbij komen op twitter en Trex, maar keek het aan vanaf de zijlijn. Blij toe
Je bent niet de enige met dat gevoelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik durf echt niks meer te kopen. Dan raak ik mijn BTC bijna zeker kwijt.
Twitter wordt nu trouwens behoorlijk vervuild door een ruzie met IE in het middelpunt....
twitter:CryptoDaRock twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 19:00:56Chocolate Bitcoin! Thank you @AnnaKNonE
. Delivered by @rdtajj
http://t.co/u0rT1leYh3 reageer retweet
Wat is Greenbanks?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
Wel verdraaid, 24h low was 560, tikt ie 1100+ aan. Mijn buy op Greenbanks was 550Een verdubbeling dus aan mijn neus voorbij zien gaan
Greenbacks, zoek op GB zitten op 70BTC handelsvolume bij Trex. Had al zo'n idee dat ie de 1k weleens zou kunnen aantikken. Maar ho maar om mijn buy eerst mee te pikken voor ie moon gingquote:
En nog niet ontmaskerd als scamcoin of zo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Greenbacks, zoek op GB zitten op 70BTC handelsvolume bij Trex. Had al zo'n idee dat ie de 1k weleens zou kunnen aantikken. Maar ho maar om mijn buy eerst mee te pikken voor ie moon ging
Nope, Cryptocoinreview oid heeft een ProofofDev ofwel POD gedaan en hij scoorde daar 7/10 op. Weinig fud in het Bitcointalk topic te vinden. De lancering/ico hielden ze wel stil zodat early birds bij gelijkblijvend interesse meer coins zouden kunnen krijgen per inleg. Kwam er pas achter toen Trex tweette dat ie te verhandelen was op hun sitequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog niet ontmaskerd als scamcoin of zo?.
Keek vanochtend even en zag dat de coins waar ik gisteren nog over nadacht, inmiddels waren ingestort en dat het scam-stempel er opgeplakt zat.
MOOONquote:
Morgen op 200k, ja?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOON
Edit: Oh hij is echt gestegen
84% hoger dan gister.
20k maar liefst nu
Prijs je gelukkig,voor het financiële plaatje totaal niet interessant of van enig toekomstige waarde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:35 schreef DaMart het volgende:
Usecoin? Ik wist niet eens dat die bestond.
Godsammequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOON
Edit: Oh hij is echt gestegen
84% hoger dan gister.
20k maar liefst nu
Verkocht op het dieptepunt? Join the Rois club!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Godsamme.
Dat was mijn sell een paar dagen geleden en die had ik toen verlaagd naar 12k en die is dus ingevuld.
Ja, blijkbaar. De koersontwikkeling bekijkend, dacht ik dat dat dieptepunt ergens rond de 2k zou komen te liggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verkocht op het dieptepunt? Join the Rois club!![]()
Jij hebt 3 coins de afgrond in geholpen? Net zoals die KEY hack kan ik geen medelijden met je hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
Shitttttttt..... Bittrex accound gehacked.Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, ik heb voor elke site een andere wachtwoord. Ze hebben al mijn alt-coins verkocht voor spotprijzen en geprobeerd resterende BTC waarde te versturen. Gelukkig konden ze mijn mail blijkbaar niet in om het de transactie te bevestigen. Maarja. Ruim 75% is verkocht onder spotprijs :/ Heb nog maar 60 % over van mijn saldo...
Dag RZR, DARK en VRC![]()
Had geen 2fac aut aanstaan omdat het niet lekker werkte bij bittrex.
edit;
kom er net achter dat ze wel mijn BTC hebben kunnen withdrawen... saldo ... 0 0 niets nada meer:(
Dus ze konden ook mijn mail in..?? geloof het bijna niet. Het is allemaal in 10 minuten gebeurd op 08/23/2014 03:48:56 AM
Met mijn volume speel ik echt geen rol in de koers.. maar dit is zwaar zuur....quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt 3 coins de afgrond in geholpen? Net zoals die KEY hack kan ik geen medelijden met je hebben.
Neemt natuurlijk niet weg dat het enorm lullig is voor je, kutBittrex
Die edit zag ik later pasquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:04 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Met mijn volume speel ik echt geen rol in de koers.. maar dit is zwaar zuur....Ik snap niet hoe ze BTC hebben eraf gehaald.
Dat is flink balenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
Shitttttttt..... Bittrex accound gehacked.Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, ik heb voor elke site een andere wachtwoord. Ze hebben al mijn alt-coins verkocht voor spotprijzen en geprobeerd resterende BTC waarde te versturen. Gelukkig konden ze mijn mail blijkbaar niet in om het de transactie te bevestigen. Maarja. Ruim 75% is verkocht onder spotprijs :/ Heb nog maar 60 % over van mijn saldo...
Dag RZR, DARK en VRC![]()
Had geen 2fac aut aanstaan omdat het niet lekker werkte bij bittrex.
edit;
kom er net achter dat ze wel mijn BTC hebben kunnen withdrawen... saldo ... 0 0 niets nada meer:(
Dus ze konden ook mijn mail in..?? geloof het bijna niet. Het is allemaal in 10 minuten gebeurd op 08/23/2014 03:48:56 AM
Opnieuw kunnen kopen? Mijn gehele saldo op bittrex is leeggehaald!! Ze hebben eerst alle alt-coins voor spotprijzen verkocht en daarna mijn BTC saldo leeggetrokken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die edit zag ik later pas
Bittrex is zo lek als een mandje, ik zou toch maar contact met ze opnemen om het lek te vinden.
Maar in principe had je opnieuw kunnen kopen, des noods met een klein verlies.
Kan dat? . Zal straks even kijken. Ben iig alle email wachtwoorden aan het aanpassen. En bittrex, die laat ik voor dood. Ik ga er niet meer mee aan de slag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is flink balen.
Voor de zekerheid maar alle wachtwoorden aanpassen dan? Hebben ze voor het withdrawen de 2FA niet aangezet toevallig? Misschien dat ze dan je e-mail helemaal niet nodig hebben...
Maar voor 2FA heb je toch je mail niet nodig? Dat kun je toch aanzetten en als je de code die je van je telefoon krijgt invoert, is het geregeld? Dat zouden ze dan dus ook kunnen hebben gedaan...quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:27 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik merkte met 2FA op Trex was dat ze je dan geen email meer sturen met een link die je moet bevestigen voor de transactie op groen gaat. Klik je niet op die link in je emailbox dan wordt ie niet verwerkt. Als je geen 2FA aan had wisten ze dus in je Trex en mailaccount te komen
Met 2FA aan moet je namelijk de transactie met een nieuwe 2FA code bevestigen voor ie verstuurd wordt ipv dat je een email krijgt.
Ja, maar dan moeten ze Peterselie zijn mobiel in handen hebben gehad of die 2FA code hebben weten onderscheppenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar voor 2FA heb je toch je mail niet nodig? Dat kun je toch aanzetten en als je de code die je van je telefoon krijgt invoert, is het geregeld? Dat zouden ze dan dus ook kunnen hebben gedaan...
Maar wat DaMart net zegt, is dus als ze in mijn trex konden komen, dat ze dan zelf 2FA hebben aan kunnen zetten, weet niet of het kan..quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:27 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik merkte met 2FA op Trex was dat ze je dan geen email meer sturen met een link die je moet bevestigen voor de transactie op groen gaat. Klik je niet op die link in je emailbox dan wordt ie niet verwerkt. Als je geen 2FA aan had wisten ze dus in je Trex en mailaccount te komen
Met 2FA aan moet je namelijk de transactie met een nieuwe 2FA code bevestigen voor ie verstuurd wordt ipv dat je een email krijgt.
Oh je bedoelt inloggen zonder 2FA > 2FA fixen met hun mobiel zodat Peterselie uitgsloten werd en er niks van merkte want geen email om op te klikken. Hmm ja, kan natuurlijk ook. Want met 2FA enablen geven ze gewoon een code die je in Google Authenticator moet kloppen en dat kan iedereen die ook weet met welk emailadres je moest inloggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar voor 2FA heb je toch je mail niet nodig? Dat kun je toch aanzetten en als je de code die je van je telefoon krijgt invoert, is het geregeld? Dat zouden ze dan dus ook kunnen hebben gedaan...
Tis nog vroeg, ben nog niet compleet wakker. Maar dat kan ook ja, las Damart zijn bericht eerst andersquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar wat DaMart net zegt, is dus als ze in mijn trex konden komen, dat ze dan zelf 2FA hebben aan kunnen zetten, weet niet of het kan..
Normaal doe ik altijd 2FA aan, maar bij trex waren er zoveel berichten om dit juist niet te doen, dat ik het niet heb gedaan... Dit is echt een domper man
Nb. Ik heb en had overall verschillende wachtwoorden voor. Gebruik nooit 2x dezelfde. Ik ben eerder bang voor een trojan ofzo.
Ik zie dat ze net ook hebben ingelogd op mijn btc-e account .Dus dit verandert de zaak.
Dan ga je inderdaad denken aan malware die gegevens doorspeelt vanaf jouw computerquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar wat DaMart net zegt, is dus als ze in mijn trex konden komen, dat ze dan zelf 2FA hebben aan kunnen zetten, weet niet of het kan..
Normaal doe ik altijd 2FA aan, maar bij trex waren er zoveel berichten om dit juist niet te doen, dat ik het niet heb gedaan... Dit is echt een domper man
Nb. Ik heb en had overall verschillende wachtwoorden voor. Gebruik nooit 2x dezelfde. Ik ben eerder bang voor een trojan ofzo.
Ik zie dat ze net ook hebben ingelogd op mijn btc-e account .Dus dit verandert de zaak.
Je tweede lezing was inderdaad wat ik bedoeldequote:Op maandag 25 augustus 2014 09:36 schreef Joosie200 het volgende:
Tis nog vroeg, ben nog niet compleet wakker. Maar dat kan ook ja, las Damart zijn bericht eerst andersHmm.. gaan al jouw accounts dan via dezelfde email? Verschillende wachtwoorden of niet > reset password en je krijgt op datzelfde emailaccount de tijdelijke ww's om in te kunnen loggen natuurlijk.
Fair enough, naja, hoe dan ook: het blijft zwaar balen. Heb toch maar 2FA weer aangezet op Trex, just in case. Kunnen ze het iig niet disablen tenzij ze mijn mobiel kunnen binnen dringen via WiFi netwerk ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef DaMart het volgende:
Je tweede lezing was inderdaad wat ik bedoelde.
Overigens lijkt het me sterk dat ze een nieuw wachtwoord hebben aangevraagd, want dan zou Peterselieplukker ook niet meer kunnen inloggen met het oude.
Ik zei dat ik je edit te laat heb gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:22 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Opnieuw kunnen kopen? Mijn gehele saldo op bittrex is leeggehaald!! Ze hebben eerst alle alt-coins voor spotprijzen verkocht en daarna mijn BTC saldo leeggetrokken.
Ik zou eerst een virusscan doen en alle BIT-gerelateerde zaken aanpassen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:59 schreef peterselieplukkker het volgende:
Weet iemand zo hier, dat als ze je @gmail account hebben, dat ze dan ook al je wachtwoorden binnen kunnen trekken die je in je chrome browser sync? In dat geval heb ik een lijst van 100 sites aan te passen met nieuwe wachtwoorden
Welke?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:11 schreef robin007bond het volgende:
Wat is de BTC client mooi vernieuwd.![]()
Kon toch al ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Bitcoin-QT. Met die receive addresses die je steeds kan maken/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |