https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Wij kopen van mensen die op de piek gekocht hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:29 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat de enige goede altcoinhandelaren hier degenen zijn die hun coins aan ons verkopen.
Usecoin? Ik wist niet eens dat die bestondquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:34 schreef Joosie200 het volgende:
Usecoin is wel heel plotseling aan het zinken.. ik heb daar het e.e.a. gemist
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-USEquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Usecoin? Ik wist niet eens dat die bestond.
Ik durf echt niks meer te kopen. Dan raak ik mijn BTC bijna zeker kwijtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-USE
Zag hem voorbij komen op twitter en Trex, maar keek het aan vanaf de zijlijn. Blij toe
Je bent niet de enige met dat gevoelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik durf echt niks meer te kopen. Dan raak ik mijn BTC bijna zeker kwijt.
Twitter wordt nu trouwens behoorlijk vervuild door een ruzie met IE in het middelpunt....
twitter:CryptoDaRock twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 19:00:56Chocolate Bitcoin! Thank you @AnnaKNonE
. Delivered by @rdtajj
http://t.co/u0rT1leYh3 reageer retweet
Wat is Greenbanks?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
Wel verdraaid, 24h low was 560, tikt ie 1100+ aan. Mijn buy op Greenbanks was 550Een verdubbeling dus aan mijn neus voorbij zien gaan
Greenbacks, zoek op GB zitten op 70BTC handelsvolume bij Trex. Had al zo'n idee dat ie de 1k weleens zou kunnen aantikken. Maar ho maar om mijn buy eerst mee te pikken voor ie moon gingquote:
En nog niet ontmaskerd als scamcoin of zo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Greenbacks, zoek op GB zitten op 70BTC handelsvolume bij Trex. Had al zo'n idee dat ie de 1k weleens zou kunnen aantikken. Maar ho maar om mijn buy eerst mee te pikken voor ie moon ging
Nope, Cryptocoinreview oid heeft een ProofofDev ofwel POD gedaan en hij scoorde daar 7/10 op. Weinig fud in het Bitcointalk topic te vinden. De lancering/ico hielden ze wel stil zodat early birds bij gelijkblijvend interesse meer coins zouden kunnen krijgen per inleg. Kwam er pas achter toen Trex tweette dat ie te verhandelen was op hun sitequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog niet ontmaskerd als scamcoin of zo?.
Keek vanochtend even en zag dat de coins waar ik gisteren nog over nadacht, inmiddels waren ingestort en dat het scam-stempel er opgeplakt zat.
MOOONquote:
Morgen op 200k, ja?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOON
Edit: Oh hij is echt gestegen
84% hoger dan gister.
20k maar liefst nu
Prijs je gelukkig,voor het financiële plaatje totaal niet interessant of van enig toekomstige waarde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:35 schreef DaMart het volgende:
Usecoin? Ik wist niet eens dat die bestond.
Godsammequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOON
Edit: Oh hij is echt gestegen
84% hoger dan gister.
20k maar liefst nu
Verkocht op het dieptepunt? Join the Rois club!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Godsamme.
Dat was mijn sell een paar dagen geleden en die had ik toen verlaagd naar 12k en die is dus ingevuld.
Ja, blijkbaar. De koersontwikkeling bekijkend, dacht ik dat dat dieptepunt ergens rond de 2k zou komen te liggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verkocht op het dieptepunt? Join the Rois club!![]()
Jij hebt 3 coins de afgrond in geholpen? Net zoals die KEY hack kan ik geen medelijden met je hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
Shitttttttt..... Bittrex accound gehacked.Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, ik heb voor elke site een andere wachtwoord. Ze hebben al mijn alt-coins verkocht voor spotprijzen en geprobeerd resterende BTC waarde te versturen. Gelukkig konden ze mijn mail blijkbaar niet in om het de transactie te bevestigen. Maarja. Ruim 75% is verkocht onder spotprijs :/ Heb nog maar 60 % over van mijn saldo...
Dag RZR, DARK en VRC![]()
Had geen 2fac aut aanstaan omdat het niet lekker werkte bij bittrex.
edit;
kom er net achter dat ze wel mijn BTC hebben kunnen withdrawen... saldo ... 0 0 niets nada meer:(
Dus ze konden ook mijn mail in..?? geloof het bijna niet. Het is allemaal in 10 minuten gebeurd op 08/23/2014 03:48:56 AM
Met mijn volume speel ik echt geen rol in de koers.. maar dit is zwaar zuur....quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt 3 coins de afgrond in geholpen? Net zoals die KEY hack kan ik geen medelijden met je hebben.
Neemt natuurlijk niet weg dat het enorm lullig is voor je, kutBittrex
Die edit zag ik later pasquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:04 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Met mijn volume speel ik echt geen rol in de koers.. maar dit is zwaar zuur....Ik snap niet hoe ze BTC hebben eraf gehaald.
Dat is flink balenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
Shitttttttt..... Bittrex accound gehacked.Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, ik heb voor elke site een andere wachtwoord. Ze hebben al mijn alt-coins verkocht voor spotprijzen en geprobeerd resterende BTC waarde te versturen. Gelukkig konden ze mijn mail blijkbaar niet in om het de transactie te bevestigen. Maarja. Ruim 75% is verkocht onder spotprijs :/ Heb nog maar 60 % over van mijn saldo...
Dag RZR, DARK en VRC![]()
Had geen 2fac aut aanstaan omdat het niet lekker werkte bij bittrex.
edit;
kom er net achter dat ze wel mijn BTC hebben kunnen withdrawen... saldo ... 0 0 niets nada meer:(
Dus ze konden ook mijn mail in..?? geloof het bijna niet. Het is allemaal in 10 minuten gebeurd op 08/23/2014 03:48:56 AM
Opnieuw kunnen kopen? Mijn gehele saldo op bittrex is leeggehaald!! Ze hebben eerst alle alt-coins voor spotprijzen verkocht en daarna mijn BTC saldo leeggetrokken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die edit zag ik later pas
Bittrex is zo lek als een mandje, ik zou toch maar contact met ze opnemen om het lek te vinden.
Maar in principe had je opnieuw kunnen kopen, des noods met een klein verlies.
Kan dat? . Zal straks even kijken. Ben iig alle email wachtwoorden aan het aanpassen. En bittrex, die laat ik voor dood. Ik ga er niet meer mee aan de slag.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is flink balen.
Voor de zekerheid maar alle wachtwoorden aanpassen dan? Hebben ze voor het withdrawen de 2FA niet aangezet toevallig? Misschien dat ze dan je e-mail helemaal niet nodig hebben...
Maar voor 2FA heb je toch je mail niet nodig? Dat kun je toch aanzetten en als je de code die je van je telefoon krijgt invoert, is het geregeld? Dat zouden ze dan dus ook kunnen hebben gedaan...quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:27 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik merkte met 2FA op Trex was dat ze je dan geen email meer sturen met een link die je moet bevestigen voor de transactie op groen gaat. Klik je niet op die link in je emailbox dan wordt ie niet verwerkt. Als je geen 2FA aan had wisten ze dus in je Trex en mailaccount te komen
Met 2FA aan moet je namelijk de transactie met een nieuwe 2FA code bevestigen voor ie verstuurd wordt ipv dat je een email krijgt.
Ja, maar dan moeten ze Peterselie zijn mobiel in handen hebben gehad of die 2FA code hebben weten onderscheppenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar voor 2FA heb je toch je mail niet nodig? Dat kun je toch aanzetten en als je de code die je van je telefoon krijgt invoert, is het geregeld? Dat zouden ze dan dus ook kunnen hebben gedaan...
Maar wat DaMart net zegt, is dus als ze in mijn trex konden komen, dat ze dan zelf 2FA hebben aan kunnen zetten, weet niet of het kan..quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:27 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik merkte met 2FA op Trex was dat ze je dan geen email meer sturen met een link die je moet bevestigen voor de transactie op groen gaat. Klik je niet op die link in je emailbox dan wordt ie niet verwerkt. Als je geen 2FA aan had wisten ze dus in je Trex en mailaccount te komen
Met 2FA aan moet je namelijk de transactie met een nieuwe 2FA code bevestigen voor ie verstuurd wordt ipv dat je een email krijgt.
Oh je bedoelt inloggen zonder 2FA > 2FA fixen met hun mobiel zodat Peterselie uitgsloten werd en er niks van merkte want geen email om op te klikken. Hmm ja, kan natuurlijk ook. Want met 2FA enablen geven ze gewoon een code die je in Google Authenticator moet kloppen en dat kan iedereen die ook weet met welk emailadres je moest inloggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar voor 2FA heb je toch je mail niet nodig? Dat kun je toch aanzetten en als je de code die je van je telefoon krijgt invoert, is het geregeld? Dat zouden ze dan dus ook kunnen hebben gedaan...
Tis nog vroeg, ben nog niet compleet wakker. Maar dat kan ook ja, las Damart zijn bericht eerst andersquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar wat DaMart net zegt, is dus als ze in mijn trex konden komen, dat ze dan zelf 2FA hebben aan kunnen zetten, weet niet of het kan..
Normaal doe ik altijd 2FA aan, maar bij trex waren er zoveel berichten om dit juist niet te doen, dat ik het niet heb gedaan... Dit is echt een domper man
Nb. Ik heb en had overall verschillende wachtwoorden voor. Gebruik nooit 2x dezelfde. Ik ben eerder bang voor een trojan ofzo.
Ik zie dat ze net ook hebben ingelogd op mijn btc-e account .Dus dit verandert de zaak.
Dan ga je inderdaad denken aan malware die gegevens doorspeelt vanaf jouw computerquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar wat DaMart net zegt, is dus als ze in mijn trex konden komen, dat ze dan zelf 2FA hebben aan kunnen zetten, weet niet of het kan..
Normaal doe ik altijd 2FA aan, maar bij trex waren er zoveel berichten om dit juist niet te doen, dat ik het niet heb gedaan... Dit is echt een domper man
Nb. Ik heb en had overall verschillende wachtwoorden voor. Gebruik nooit 2x dezelfde. Ik ben eerder bang voor een trojan ofzo.
Ik zie dat ze net ook hebben ingelogd op mijn btc-e account .Dus dit verandert de zaak.
Je tweede lezing was inderdaad wat ik bedoeldequote:Op maandag 25 augustus 2014 09:36 schreef Joosie200 het volgende:
Tis nog vroeg, ben nog niet compleet wakker. Maar dat kan ook ja, las Damart zijn bericht eerst andersHmm.. gaan al jouw accounts dan via dezelfde email? Verschillende wachtwoorden of niet > reset password en je krijgt op datzelfde emailaccount de tijdelijke ww's om in te kunnen loggen natuurlijk.
Fair enough, naja, hoe dan ook: het blijft zwaar balen. Heb toch maar 2FA weer aangezet op Trex, just in case. Kunnen ze het iig niet disablen tenzij ze mijn mobiel kunnen binnen dringen via WiFi netwerk ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef DaMart het volgende:
Je tweede lezing was inderdaad wat ik bedoelde.
Overigens lijkt het me sterk dat ze een nieuw wachtwoord hebben aangevraagd, want dan zou Peterselieplukker ook niet meer kunnen inloggen met het oude.
Ik zei dat ik je edit te laat heb gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:22 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Opnieuw kunnen kopen? Mijn gehele saldo op bittrex is leeggehaald!! Ze hebben eerst alle alt-coins voor spotprijzen verkocht en daarna mijn BTC saldo leeggetrokken.
Ik zou eerst een virusscan doen en alle BIT-gerelateerde zaken aanpassen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:59 schreef peterselieplukkker het volgende:
Weet iemand zo hier, dat als ze je @gmail account hebben, dat ze dan ook al je wachtwoorden binnen kunnen trekken die je in je chrome browser sync? In dat geval heb ik een lijst van 100 sites aan te passen met nieuwe wachtwoorden
Welke?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:11 schreef robin007bond het volgende:
Wat is de BTC client mooi vernieuwd.![]()
Kon toch al ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Bitcoin-QT. Met die receive addresses die je steeds kan maken/
Kon heel lang geleden al, al sinds ik begon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is al een hele tijd geleden dat ik heb ingelogd.
Ik vind het ook iets te specifiek. Maar ik praat en heb in dagelijks leven nooit met iemand over bitcoin of mining enzo. Maar wat je zegt, het is wel erg toevallig... direct naar BTC-E als eerste hit in de chrome history. En daarna bittrex. Of het is een georganiseerde groep die specifiek hier naar op zoek is. Ik vermoed dat ze ook mijn bitcoin wallet hebben gestolen, alleen zit daar een (lang) wachtwoord op gelukkig. Straks naar een nieuwe wallet overmaken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Dus ze hebben je teamviewer account gekraakt en zijn vervolgens heel specifiek naar al die sites gegaan? Ik krijg aardig het vermoeden dat dit iemand is die jij kent.
Er klopt gewoon iets niet, een onbekende kan nooit een Teamviewer account linken aan iemand die in cryptocurrencies actief is. Weet je zeker dat niemand er van af kan weten, ook niet personen die eerder op je computer mee hebben gekeken (indien dat het geval is)?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik vind het ook iets te specifiek. Maar ik praat en heb in dagelijks leven nooit met iemand over bitcoin of mining enzo. Maar wat je zegt, het is wel erg toevallig... direct naar BTC-E als eerste hit in de chrome history. En daarna bittrex. Of het is een georganiseerde groep die specifiek hier naar op zoek is. Ik vermoed dat ze ook mijn bitcoin wallet hebben gestolen, alleen zit daar een (lang) wachtwoord op gelukkig. Straks naar een nieuwe wallet overmaken.
Heb ook teamviewer hierover geinformeerd en als ik van hun een IP krijg en het bevindt zich binnen NL, dan ga ik aangifte doen.
Je hebt gelijk hoor. Maar ik weet echt niemand :S. Nb. mijn teamviewer username is compleet anders dan wat ik gebruik bij crypto - bv bij mining sites.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er klopt gewoon iets niet, een onbekende kan nooit een Teamviewer account linken aan iemand die in cryptocurrencies actief is. Weet je zeker dat niemand er van af kan weten, ook niet personen die eerder op je computer mee hebben gekeken (indien dat het geval is)?
En daar gaat de laatste mogelijkheid tot een aanval van buiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:49 schreef peterselieplukkker het volgende:
Nb. mijn teamviewer username is compleet anders dan wat ik gebruik bij crypto - bv bij mining sites.
Hopen dat Teamviewer mij het IP kan opgeven. Als het IP binnen NL heeft plaatsgevonden, dan kan ik er tenminste wat mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daar gaat de laatste mogelijkheid tot een aanval van buiten.
Als dit een IP van buiten Nederland is, is het waarschijnlijk een proxy geweest. Ik kan bijna niet geloven dat dit geen Nederlander was.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hopen dat Teamviewer mij het IP kan opgeven. Als het IP binnen NL heeft plaatsgevonden, dan kan ik er tenminste wat mee.
hoeveel ben je kwijt.? in btc?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hopen dat Teamviewer mij het IP kan opgeven. Als het IP binnen NL heeft plaatsgevonden, dan kan ik er tenminste wat mee.
Maar een onbekende kan wel inloggen, zien dat er veel met altcoins werd gehandeld en een kans zien om zichzelf te verrijken, natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er klopt gewoon iets niet, een onbekende kan nooit een Teamviewer account linken aan iemand die in cryptocurrencies actief is. Weet je zeker dat niemand er van af kan weten, ook niet personen die eerder op je computer mee hebben gekeken (indien dat het geval is)?
Hoe kan die onbekende dan aan de inloggegevens komen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een onbekende kan wel inloggen, zien dat er veel met altcoins werd gehandeld en een kans zien om zichzelf te verrijken, natuurlijk.
Trojan, lek in Teamviewer, wachtwoord gekraakt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan die onbekende dan aan de inloggegevens komen?
Kraken is bijna onmogelijk met de wachtwoordeisen van TV, ik vertrouw het meer dan welke exchange dan ook en voor een Trojan zijn de gedane acties te specifiek. Met een Trojan kan je namelijk al direct de wachtwoorden achterhalen van alle exchanges.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trojan, lek in Teamviewer, wachtwoord gekraakt?
Ik zie zojuist dat je met teamviewer ook via email kan inloggen, ondanks dat ik een unieke username gebruik/heb. Mijn email adres van teamviewer is gelijk aan die van exchanges en enkele mining sites. Dus dan weten zequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kraken is bijna onmogelijk met de wachtwoordeisen van TV, ik vertrouw het meer dan welke exchange dan ook en voor een Trojan zijn de gedane acties te specifiek. Met een Trojan kan je namelijk al direct de wachtwoorden achterhalen van alle exchanges.
Zal ik morgen / overmorgen doen. Ik wacht eerst even de reactie van teamviewer af. Ik ben een betalende klant met support bij hun. Dus ik hoop op een goede afloop / support.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Kan je die hele log op pastebin.com gooien? (Overige dingen die buiten die tijdspanne valle mogen weg, maar echt enkel dingen met een tijd)
Vergeet niet je eigen ip-adres te veranderen in dat bestand
Is toch een kleine moeite? Enkel wachten schiet je ook niks mee opquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zal ik morgen / overmorgen doen. Ik wacht eerst even de reactie van teamviewer af. Ik ben een betalende klant met support bij hun. Dus ik hoop op een goede afloop / support.
Tis maar wat je mooi noemtquote:
Een goede coin vinden is tegenwoordig niet makkelijk. Maar toch weer op 4+ dus, netjes hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis maar wat je mooi noemtIk heb een goede dag, vond het veels te duur om in te stappen bij Greenbacks, maar ben eens tegen dat gevoel ingegaan wat mij zo vaak weerhield bij coins die nog vrolijk doorstegen. Stapte in met 3,6BTC > sta nu na 4 uur al op 4,4 BTC. Why hello back again ATH in BTC, long time no see
En goed hij stokte wel op 1378, maar ach: das de trend met GB van de afgelopen tijd: twee stapjes vooruit, een stapje achteruit en rinse and repeat. Op naar de 1500
of 2000
wie weet 2500
Enfin, ik droom nog lekker verder
* Joosie200 *klopt op hout opdat ik morgen niet wakker word zoals Peterselie dat vandaag had![]()
Nope.. zie in die hooiberg van tegenwoordig maar eens de naald te vinden en niet mis te grijpen. Tis lang geleden dat ik in een topic van Bitcointalk zoveel eenstemmigheid terugvond en zo weinig FUD. Ik zag de koers vanaf het begin op Bittrex al groene cijfers noteren, maar ik wist er pas vanaf na de launch op Trex. Was erop gebrand om op ICO prijs (550 satoshi) in te stappen, maar die buy bleef onaangeroerd. Dus toen maar vandaag op 1100quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een goede coin vinden is tegenwoordig niet makkelijk. Maar toch weer op 4+ dus, netjes hoor
En dat laatste vooral ja. Niet dat bij mij veel te halen valt, maar ik heb ook heel dat gebeuren met extra beveiliging niet.
Geen coin vinden levert me meer op: geen verliesquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een goede coin vinden is tegenwoordig niet makkelijk.
Ik vind die 2FA alleen maar irritant. Wil je even snel wat checken, moet je je telefoon weer zoekenquote:En dat laatste vooral ja. Niet dat bij mij veel te halen valt, maar ik heb ook heel dat gebeuren met extra beveiliging niet.
Plus het feit dat het 100% veilig staat, en op een exchange niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope.. zie in die hooiberg van tegenwoordig maar eens de naald te vinden en niet mis te grijpen. Tis lang geleden dat ik in een topic van Bitcointalk zoveel eenstemmigheid terugvond en zo weinig FUD. Ik zag de koers vanaf het begin op Bittrex al groene cijfers noteren, maar ik wist er pas vanaf na de launch op Trex. Was erop gebrand om op ICO prijs (550 satoshi) in te stappen, maar die buy bleef onaangeroerd. Dus toen maar vandaag op 1100als nog ingestapt na gisteren weer een dagje sociale verplichtingen gehad te hebben en dus niet kunnen checken wat de koers deed.
Maar enfin, nu ik toch weer boven Jan ben > meteen mijn eerste inleg maar offline halen en op een paperwallet gooien of USB-stick o.i.d. Uitcashen is de moeite niet waard met de huidige koers, maar tis niet gek om mijn eerste inleg offline te halen en die te bewaren terwijl ik met de rest gewoon door handel. Dat had me zoveel maanden terug (in mei ergens geloof ik) al veel gedoe gescheeld, maarja.. toen wou ik er niet aan. Met als resultaat zo gewonnen, zo geronnen
Als ze even naar de programma's kijken op je desktop weten ze bij hem ook wel dat hij actief is in crpytocurrency. Of voor hetzelfde geld is er in de geschiedenis gekeken van zijn browser.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gekocht voor 1000 en na 2 weken blij dat ik kon verkopen voor 1100... heeft hij een maand later de 4000 aangetiktquote:07/29/2014 02:05:08 07/25/2014 22:30:49 Sell 0.00001100 1000.00000000 1000.00000000 0.00001100 0.01097250
07/15/2014 04:53:14 07/14/2014 23:22:25 Buy 0.00001000 1000.00000000 1000.00000000 0.00001000 0.01002500
Liever met winst verkopen dan nooit meer verkopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef DaMart het volgende:
Mijn geschiedenis met XST:
[..]
Gekocht voor 1000 en na 2 weken blij dat ik kon verkopen voor 1100... heeft hij een maand later de 4000 aangetikt.
#ikfaal
Verkocht net boven ATLquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever met winst verkopen dan nooit meer verkopen
*cough*KEY*cough*
Wordt er een x2 verwacht? Dan stap ik nu inquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef roislecxe het volgende:
Sys leeeeeeft![]()
Nog ff naar 480 ofzo dan kan ik er zonder verlies uit.
Vooral dat ja. Veilig tegen cybercrime, maar niet veilig tegen een corrupte usb-connector, corrupt .dat bestand, in de fik gegane paperwallet e.d. Dus dan is het de afweging: welke bedreiging vind je risicovoller? Toch zeker wat Peterselie is overkomen atm. Nu dus maar stapsgewijs mijn oorspronkelijke BTC eruit trekken en zien hoe je die op een paperwallet kan storen met uitprintbare key.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Plus het feit dat het 100% veilig staat, en op een exchange niet.
Wat denk je zelf met mij erinquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt er een x2 verwacht? Dan stap ik nu in.
Doe je nog goed. Ik doe de laatste weken vooral x-10quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat denk je zelf met mij erin
Een x2
Meestal doe ik binnen 24 tot 72 uur een x0,25
M'n Key is net als bij de Kat wel heerlijk. Ingestapt met 0.09btc. Nu 0.01 waard na een 101% stijging van vandaag. Was dus 0,005quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je nog goed. Ik doe de laatste weken vooral x-10.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:07 schreef roislecxe het volgende:
Welke datum en welke tijd neemt BTC de volgende duikvlucht richting de 450?
Ik denk woensdagmiddag om half 4.
Zekers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zou wel fantastisch zijn he
Trolololotwitter:CryptoLeak twitterde op maandag 25-08-2014 om 19:26:46@IconicExpert We need to speak with you regarding accusation towards you. Please DM us reageer retweet
twitter:
twitter:CryptoCobain twitterde op maandag 25-08-2014 om 21:02:51Step 1: pretend found x20Step 2: everyone guessesStep 3: now know what coins the majority are looking to sell + to avoid buying this week reageer retweet
Stuitert binnenkort dan weer terug richting de 10k... maar goed, morgen ben ik groot deel van de dag niet bij een computer in de buurt, dus ik ga nu zeker niks kopenquote:
Investeer dan in mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuitert binnenkort dan weer terug richting de 10k... maar goed, morgen ben ik groot deel van de dag niet bij een computer in de buurt, dus ik ga nu zeker niks kopen.
Nee, ik ga nu investeren in een verhaal. Even uurtje schrijvenquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Investeer dan in mij
Of doe maar niet, dan eindigt BC nog onder de 1000
Haha, zet iig teamviewer uit ;-)quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
* Joosie200 *klopt op hout opdat ik morgen niet wakker word zoals Peterselie dat vandaag had
Of neem sowieso geen teamviewer als ik die reactie zo leesquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Haha, zet iig teamviewer uit ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |