Ik kon me wel vermaken met World of Goo, Audiosurf en Teleglitchquote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles en geen van die games wist mij eigk te boeien
Yep.quote:
volgens deze site:quote:Op donderdag 4 september 2014 12:12 schreef Drankster het volgende:
Yoo weet iemand of de AMD FX-8350 op de MSI 890FXA-GD70 kan?
Beide zijn AM3+ maar omdat mijn mobo al dik een jaar of 3 in mijn kast zit zal het mij niks verbazen als deze geen 8 cores ondersteund oid. Als dat niet kan en ik moet een nieuwe mobo halen dan ga ik wel voor een i5-4690K met een nieuwe mobo.
Thanks, dat scheelt mij weer centen. Handige website ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens deze site:
http://www.cpu-upgrade.com/mb-MSI/890FXA-GD70.html#cs
snapt dat moederbord die processor gewoon..
en intel is toch wel twijfelachtig: aan de ene kant prima spul wat lang meegaat: maar ze wisselen ongeveer elk jaar wel van socket en dan moet je dus enorm veel nieuw spul hebben als een moederbord dood gaat..
installeer gentooquote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Nieuwe versie van Chrome. Probeer eens Firefox.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Indie games zijn tof. Ze durven vaak risico's te nemen die grote studio's niet durven.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is jullie ervaring met de vele Indy-games die je gemakkelijk via Steam kan kopen? Ik heb er weinig ervaring mee. Kan ik me er bij voorstellen dat je dan spellen zoals Quantum Conundrum krijgt, als je de pareltjes daarvan neemt, waarbij een paar goede mensen eraan werkten maar je duidelijk ziet dat het team klein was (simpele graphics, geen derde persoons perspectief geanimeerd, ...)? Of valt het meestal tegen?
Had ik ook, kut nieuwerwetse fonts die zogenaamd aesthetically pleasing zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Had?quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Had ik ook, kut nieuwerwetse fonts die zogenaamd aesthetically pleasing zijn.
genoeg indy's die echt goed zijn inderdaad, maar er zitten ook echt gedrochten tussen..quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Indie games zijn tof. Ze durven vaak risico's te nemen die grote studio's niet durven.
Een aanrader is bijvoorbeeld Fez.
Fezquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Indie games zijn tof. Ze durven vaak risico's te nemen die grote studio's niet durven.
Een aanrader is bijvoorbeeld Fez.
Idem voor films en muziek. Ik kom die lui toch nooit tegen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:08 schreef JimmyJames het volgende:
Fez vind ik fantastisch, ik zie niet in waarom de persoon achter de game je spelervaring zou moeten beinvloeden.
Door jou ben ik erop gaan letten, can't unseequote:Op donderdag 4 september 2014 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is mijn font ineens anders? pls halp
Sorry, heb ik ook. Vreemde is, ik heb dit een keer eerder gehad en toen kreeg ik 't wel weg. Ben vergeten hoe...echt kut typen en lezen dit.quote:
Is dat gewoon de "vanilla" versie zonder DLC's of heb je toevallig ook de DLC's erbij?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand payday 2 van me overkopen voor 5 euro?
Indie games ftw. Het gaat om gameplay, niet hoe het eruit ziet . Dingen als FTL, To The Moon, Papers Please, Rogue Legacy, The Swapper, etc. etc. etc. zijn allemaal goeie games. Vaak hebben ze betere gameplay dan grote budget games die vooral om de graphics draaien . Er zijn natuurlijk ook slechte indie games, maar dat is logisch .quote:Op donderdag 4 september 2014 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is jullie ervaring met de vele Indy-games die je gemakkelijk via Steam kan kopen? Ik heb er weinig ervaring mee. Kan ik me er bij voorstellen dat je dan spellen zoals Quantum Conundrum krijgt, als je de pareltjes daarvan neemt, waarbij een paar goede mensen eraan werkten maar je duidelijk ziet dat het team klein was (simpele graphics, geen derde persoons perspectief geanimeerd, ...)? Of valt het meestal tegen?
In mijn ogen zijn er ook zat indie-games die er naast een geslaagde gameplay ook gelikt uitzien; Guacamelee, Braid, The Swapper, Spelunky, Dust om er een paar te noemen. Ik heb dat toch liever dan de indie-games die nauwelijks aandacht besteden aan het grafische aspect.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Indie games ftw. Het gaat om gameplay, niet hoe het eruit ziet . Dingen als FTL, To The Moon, Papers Please, Rogue Legacy, The Swapper, etc. etc. etc. zijn allemaal goeie games. Vaak hebben ze betere gameplay dan grote budget games die vooral om de graphics draaien . Er zijn natuurlijk ook slechte indie games, maar dat is logisch .
Ik ga eens kijken naar de titels die jij noemt. Ik ben het met je eens dat de gameplay het belangrijkste is maar er zijn grenzen aan wat de gamer aan amateuristische aspecten (doordat je met een klein team werkt ) kan hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Indie games ftw. Het gaat om gameplay, niet hoe het eruit ziet . Dingen als FTL, To The Moon, Papers Please, Rogue Legacy, The Swapper, etc. etc. etc. zijn allemaal goeie games. Vaak hebben ze betere gameplay dan grote budget games die vooral om de graphics draaien . Er zijn natuurlijk ook slechte indie games, maar dat is logisch .
Ook die games ga ik eens bekijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn er ook zat indie-games die er naast een geslaagde gameplay ook gelikt uitzien; Guacamelee, Braid, The Swapper, Spelunky, Dust om er een paar te noemen. Ik heb dat toch liever dan de indie-games die nauwelijks aandacht besteden aan het grafische aspect.
Ik denk dat die "gebrekjes' waar je het over hebt eerder keuzes zijn van de developers, in tegenstelling dat het komt doordat het een klein team is .quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken naar de titels die jij noemt. Ik ben het met je eens dat de gameplay het belangrijkste is maar er zijn grenzen aan wat de gamer aan amateuristische aspecten (doordat je met een klein team werkt ) kan hebben.
Ik vind Quantum Conuncrum, uitgegeven door Square Enix maar ontwikkeld door een indy of iets wat er bij in de buurt komt, best een leuk spel maar sommige gebreken zijn best vervelend en dan heb ik het niet over de minimalistische graphics. Bij de levels What Goes Around en A path to higher learning heb je een lastig platformstuk waarbij je dankzij het ontbreken van de 3de-persoonsview al snel tig keer in de afgrond valt (op Youtube kan je de levels volledig zien), bij een van de twee gemakkelijk meer dan 10 keer. Elke keer die pauze bij het doodgaan - onnodig want er is geen technische reden voor - en weer dezelfde grappige/cynische opmerking horen die de eerste keer leuk is maar de 10de keer je strot uitkomt of weer een trap op en neer lopen om een batterijtje aan te sluiten alvorens je weer eens een poging kan wagen om aan de andere kant te komen is niet echt leuk.
De gameplay is dan weer af en toe briljant: de tijd weer normaal laten lopen terwijl je springt om het hoogteverschil te overgbruggen, je moet er maar op komen.
Kortom, die gebrekjes die het gevolg zijn van zo'n klein team kunnen een spel minder speelbaar maken ondanks dat de gameplay goed is. Vandaar dat ik me afvraag hoe erg dit is bij de goede indy's. Anderzijds zie je bij AAA-titels ook onnozele blunders en technische onvolmaaktheden. Om nog maar te zwijgen over NVidia die er alles aan doet om AMD-gamers te treiteren.
Geen 3de-persoonsview (terwijl er lastige sprongen in zitten met veel afgrond), vergeten om die uitspraak uit te zetten als je die al eens hebt gehoord en de 10de poging waagt om aan de andere kant van de afgrond te komen, geen savepunt plaatsen nadat je een remedial task hebt uitgevoerd die veel tijd kost maar die je moet doen voordat je het echte werk kan doen, ... dat zijn zaken die niet zomaar het gevolg zijn van slechte/bewuste keuzes maar die het gevolg zijn van onvoldoende mankracht of onvoldoende testen. No problem, ik begrijp dat je voor zo'n type spel geen AAA-budgetten krijgt (normaal gesproken) maar het zijn de redenen waarom de reviews voor dit spel nogal gemengd zijn. De puzzelelementen worden geprezen, op deze punten wordt flink ingehakt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik denk dat die "gebrekjes' waar je het over hebt eerder keuzes zijn van de developers, in tegenstelling dat het komt doordat het een klein team is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |