Prost verwachte hem niet links, die was continue rechts aan het kijken en verdedigen. Stuurde gewoon lomp in imo, en niet bewust rammen.....quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, Prost kon het niet hebben dat Heidfeld hem in de laatste bocht voorbij ging en ramt hem van de baan.
Prima als ze dit soort spul gewoon lekker in hun eigen klasse laten, ver weg van de gevestigde klassenquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is de toekomst en zal de komende jaren alleen nog maar verbeteren. Dus ik denk dat dit nog jaren blijft.
Eh... Dit is z´n zoon hoor...quote:
Ja, die heeft goed afgekeken van zijn vader.quote:
Zal voorlopig wel zo blijven, al zal het me niet verbazen als de techniek volwassener wordt dat we dit over een aantal jaar in Le Mans terug gaan zien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima als ze dit soort spul gewoon lekker in hun eigen klasse laten, ver weg van de gevestigde klassen
afgaande op je 3 laatste posts krijg ik de indruk dat je wat wrok koestert tegen (de naam) Prost......quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, die heeft goed afgekeken van zijn vader.
Nee, ik legde alleen uit wat imho JohnB52 bedoelde met het filmpje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
afgaande op je 3 laatste posts krijg ik, de indruk dat je wat wrok koestert tegen (de naam) Prost......
twitter:takiinoue twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 11:46:55 Oh dear....... The Master might be coming to Formula E !! http://t.co/AEHAaNFnOD reageer retweet
O ja! Bijna vergeten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
Nu op Eurosport 1 de eerste race van de World Series by Renault Formule Renault 3.5
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef JohnB52 het volgende:[ afbeelding ]twitter:takiinoue twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 11:46:55 Oh dear....... The Master might be coming to Formula E !! http://t.co/AEHAaNFnOD reageer retweet
Volgens de commentator valt het nog niet mee om van een F3 in een WSR3.5 te stappen in de regen.quote:
*proest*quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Volgens de commentator valt het nog niet mee om van een F3 in een WSR3.5 te stappen in de regen.
[ afbeelding ]
Maar ook niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
9e plek is toch niet verkeerd bij je debuut?
Nee MaxGod zou meteen gewonnen hebben...quote:
Is het vandaag dag van de opgefoktheid of zo?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee MaxGod zou meteen gewonnen hebben...
Sorry hoor maar als een 9e plek bij je debuut al niet meer goed is dan weet ik het ook niet meer.
Best wel volgens mijquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is het vandaag dag van de opgefoktheid of zo?
precies. als je als jonge knaap bij je WSR debuut in deze omstandigheden punten pakt mag je toch wel een schouderklopje krijgen. Plus de Comtec is geen DAMS of Tech1.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
9e plek is toch niet verkeerd bij je debuut?
WSR FR3.5 gebruikt ook al een aantal jaar een gelijkaardig systeem, evengoed zonder KERS.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:39 schreef Funzel het volgende:
Zonde zeg. Helemaal omdat hun geen soort KERS hebben is dat al helemaal eenvoudig.
quote:"Drag Reduction System
The car features a drag reduction system (DRS) system, which in contrast to F1, closes the slot gap to stall the wing. The system is only really effective on the HDF (High DownForce) package. On the MDF, there is minimal effect and on LDF, DRS produces no effect. Be aware that it significantly shifts the downforce balance forward, so you must choose wisely when to operate the system, only after your tires have plenty of grip and the car is mostly in a straight line. It takes a few tenths for the flow to fully reattach to the rear wing, meaning that downforce comes back progressively. Utilizing DRS is essential as the top speed gains can be quite substantial."
Dan heeft ie het over heel het seizoen genomen het beste gedaan, want de meeste puntjes verzameld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef Coelho het volgende:
Ik vrees dat Ocon dit weekend al kampioen is.
Ja, dat snappen wij ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan heeft ie het over heel het seizoen genomen het beste gedaan, want de meeste puntjes verzameld.
Feit is echter wel dat Max volgend jaar in de F1 rijdt en Ocon niet !!!!
Ik zeg ook nergens van niet he. Die knul kan ook best een potje aardig sturen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat snappen wij ook.
Desalniettemin is Ocon gewoon een heel redelijk coureur.
Andere omstandigheden wellicht ? Iets kouder? Of sparen van motor?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef Coelho het volgende:
Overigens komt Max slechts tot een 1.37, daar waar hij de afgelopen testdagen elke keer dik de snelste was in 1.36. Vreemd...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |