lolquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moest eigenlijk al in maart gedaan worden. Beter laat dan nooit, zeg maar.
Ik heb zware hartkloppingen man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een eer dat wij dit meemogen maken
Zou nice zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:20 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, als rood wint dan stijg je naar de tweede plaats in het klassement.
En als Woodley wint dan sta je (gedeeld) eerste.
Taz op 4 achterquote:
Wtf..quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:09 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck...
Dana White: "Did you ask me sir, if it was true, that a judge was removed? Yes, he was. He was involved in the first fight and the second fight. I told the guys to go let him grab some beer and some popcorn and go sit down and start watching some fights, not judging them."
Het moet niet gekker worden
Altijd deze vraag wanneer iemand de bovenkant van het klassement heeft bereikt.quote:
Kloptquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Altijd deze vraag wanneer iemand de bovenkant van het klassement heeft bereikt.
Kutnaamquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
Voor het slapen gaan nog even de return van Killa B kijken
Gefeliciteerd.quote:
Zoals het er nu uitziet gaat dat nog heel lang duren... Maar aan de andere kant kan het heel goed zijn dat Pettis of Melendez zich blesseren zodat Khabib voor de (interim)titel mag invallen.quote:En WAT een event, de beste die ik heb gezien sinds ik weer UFC kijk. Nooit gedacht dat ik Benson zo hard kapot zou zien gaan
Door dezelfde Dos Anjos die door Khabib heel de Octagon werd rondgesmeten. Geef Khabib zijn title shot
Gaan ze dat nu voor elk event scripten.quote:
Zonde, toch een unieke vechter.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
Chan Sung Jung forced off Oct. Stockholm card with injury
Niceee, heb wel weer zin in een slopende José Aldo, enige niet-'murican champ dus dan heb je sowieso mijn sympathie.quote:
Het ziet er nog faker uit dan de WWEquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Kerftminister het volgende:
Gaan ze dat nu voor elk event scripten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
Over enkele dagen ga ik verhuizen en ik heb geen idee wanneer ik daar internet zal hebben dus ik plaats voor de zekerheid mijn picks* voor de komende maand.
Als één van mijn picks geblesseerd raakt dan pick ik de andere vechter (ik ga geen late replacements picken). Als er een gevecht uitvalt en er een andere voor in de plaats komt dan pick ik hetzelfde als Geo. Mocht die vechter verliezen dan krijgt Geo strafpunten.
Feli met je nieuwe woningquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
Over enkele dagen ga ik verhuizen en ik heb geen idee wanneer ik daar internet zal hebben dus ik plaats voor de zekerheid mijn picks* voor de komende maand.
Als één van mijn picks geblesseerd raakt dan pick ik de andere vechter (ik ga geen late replacements picken). Als er een gevecht uitvalt en er een andere voor in de plaats komt dan pick ik hetzelfde als Geo. Mocht die vechter verliezen dan krijgt Geo strafpunten.
* = Picks onder voorbehoud.
Oh, enne... niet boos worden als ik geen tussenstanden plaats
UFC 177
T.J. Dillashaw (c) vs. Renan Barão
Tony Ferguson vs. Danny Castillo
Bethe Correia vs. Shayna Baszler
Ramsey Nijem vs. Carlos Diego Ferreira
Yancy Medeiros vs. Damon Jackson
UFN 50
Ronaldo Souza vs. Gegard Mousasi
Alistair Overeem vs. Ben Rothwell
Matt Mitrione vs. Derrick Lewis
Joe Lauzon vs. Michael Chiesa
Nik Lentz vs. Charles Oliveira
John Moraga vs. Justin Scoggins
UFN 51
Antonio Silva vs. Andrei Arlovski
Gleison Tibau vs. Piotr Hallmann
Leonardo Santos vs. Lukasz Sajewski
Santiago Ponzinibbio vs. Wendell Oliveira
Iuri Alcântara vs. Russell Doane
Jessica Andrade vs. Larissa Pacheco
UFN 52
Mark Hunt vs. Roy Nelson
Myles Jury vs. Takanori Gomi
Yoshihiro Akiyama vs. Amir Sadollah
Miesha Tate vs. Rin Nakai
Masanori Kanehara vs. Alex Caceres
Kyoji Horiguchi vs. Jon Delos Reyes
UFC 178
Demetrious Johnson (c) vs. Chris Cariaso
Donald Cerrone vs. Eddie Alvarez
Dustin Poirier vs. Conor McGregor
Tim Kennedy vs. Yoel Romero
Cat Zingano vs. Amanda Nunes
28/28
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]fuck you
Gefeliciteerd met je nieuwe woning.
Thanksquote:
Kennedy vs. Romero vind ik één van de moeilijkste picks, kan zijn dat ik het nog verander.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
Op het eerste gezicht zou ik alleen Yoel Romero anders picken.
Vind Nijem ook maar wat matig trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Happel op 28-08-2014 11:34:24 ]
Ik haat dit soort plaatjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Hier ook vast mijn picks. Zit in het buitenland vanaf morgenochtend.
[ afbeelding ]
Als er meer gepost werd heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik haat dit soort plaatjes
Na het event staan gelijk de results erbij, altijd fijn als je per ongeluk op het topic klikt
Tsjah ach, het topic gaat de laatste tijd alleen maar over picsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er meer gepost werd heb je daar geen last van![]()
Daarnaast, per ongeluk op facebook kom ik nog wel eens voor het terug kijken van een UFC maar in dit topic nooit
Ik gooi het wel in een spoilerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na het event staan gelijk de results erbij, altijd fijn als je per ongeluk op het topic klikt
We kunnen het slechts de hele tijd over dat dikke lijf van geo hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tsjah ach, het topic gaat de laatste tijd alleen maar over pics
Heftige backstage beelden... holy shit!quote:
Gaat ie weer terug naar 205? Verder niet verrassend na het stoppen met dope.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem 210 pound schoon aan de haak at the moment
tuurlijk niet, hij is gematched tegen rothwellquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Gaat ie weer terug naar 205? Verder niet verrassend na het stoppen met dope.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem 210 pound schoon aan de haak at the moment
twitter:Alistairovereem twitterde op donderdag 28-08-2014 om 17:02:57@mattiefranco25 @Cowboycerrone @TimKennedyMMA 210lbs at the moment! reageer retweet
Had ik vorige keer, wist ik dat Bendo ging verliezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Geweldig stuk, zit veel emotie in. Vreugde, ongeloof, verdriet, pijn.quote:
Tering, echt een must see.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Geweldig stuk, zit veel emotie in. Vreugde, ongeloof, verdriet, pijn.
Kleine aanpassing;quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Omega het volgende:
UFC 177
T.J. Dillashaw (c) vs. Renan Barão
5/5quote:T.J. Dillashaw vs. Joe Soto
Ik ga lekker mee, niet eens zin om moeite te doen voor zo'n event.quote:
Smart man!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga lekker mee, niet eens zin om moeite te doen voor zo'n event.
Omdat niemand nu de PPV's gaat kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nijem, Medeiros, Ferguson en Castillo zijn toch ontzettend leuke fighters waarom zouden ze dat event dan moeten cancelen
Genoeg mensen die de PPV al lang hebben staan he of denk je dat iedereen dat vanavond gaat doen? Korting op de PPV zou wel terecht zijn maar cancelen no way.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat niemand nu de PPV's gaat kopen.
Ik vraag me sowieso af hoeveel arme zielen een PPV gekocht hebben, alleen voor die titlefight, die komen nu bedrogen uit, of het moeten echte TJ fans zijn die wel een showtje willen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg mensen die de PPV al lang hebben staan he of denk je dat iedereen dat vanavond gaat doen? Korting op de PPV zou wel terecht zijn maar cancelen no way.
Nauwelijks iemand die deze PPV op voorhand heeft gekocht en nu al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg mensen die de PPV al lang hebben staan he of denk je dat iedereen dat vanavond gaat doen? Korting op de PPV zou wel terecht zijn maar cancelen no way.
Dat is toch wat wij willen zienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:45 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEUGENS!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef THEFXR het volgende:
timetable UFC 177
2.30 uur prelims
4.00 uur main card
lekker allemaal kijken naar deze geweldige card!
Heb een herhaling gezien dankzij FOX, dacht dat ik mooi op tijd was maar ja maakt niet zoveel uit.quote:
Laatste maand is UFC meer WWE dan dat WWE WWE is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:17 schreef superniger het volgende:
Zieke shit in de prelims. Ribben van die gozer helemaal naar de klote door al die bodyshots.
Bethe![]()
Hopelijk sloopt ze ook de rest van Rouseys 4 horsewomen.
4 horsewomentis gvd geen WWE
Rousey vs Correia zal niet lang meer duren aangezien Cariaso, Soto en Cormier ook titleshots krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:17 schreef superniger het volgende:
Zieke shit in de prelims. Ribben van die gozer helemaal naar de klote door al die bodyshots.
Bethe![]()
Hopelijk sloopt ze ook de rest van Rouseys 4 horsewomen.
4 horsewomentis gvd geen WWE
My bad!quote:
En de hele BW class een nog grotere joke hebben gemaakt dan het al is.quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Jammer dat Saoto niet heeft gewonnen.
Zou de online betjes een hele andere wending hebben gegeven...
Moose is main event, mannnquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, Reem op de card.. dan ga ik lekker op tijd naar bed
2-0 in UFC (2 KO's in round 1).quote:Op woensdag 3 september 2014 08:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Was die Lewis nou die gast die na zijn eerste gevecht al helemaal vol was van zichzelf dat hij de volgende kampioen zou worden..?
Mousasi pakt hem, Jacaré heeft vol getraind op zijn striking en dat zorgt ervoor dat hij dalijk overagressief gaat pressen. Mousasi countert hem. Er is maar een scenario hoe ik Jacaré zie winnen, dat is als Mousasi niet scherp is en Jacaré weet hem met takedowns te overrompelen, gaat daarna voor een snelle submission. Maar ik bedoel we hebben gezien hoe Gegard tegen Muñoz aan het reversallen was en we weten ook allemaal hoe goed die vanaf zijn rug is.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet ECHT niet wie ik moet picken.. Jacare of Mousasi.. Mousasi heeft altijd zo'n ongeinteresseerde houding waardoor je hem onderschat maar zijn fight tegen Munoz was top. Maar Jacare is iemand waarvan ik dacht en denk dat hij de title kan gaan pakken, zijn loss tegen Ken doll Rochold verbaasde me een beetje maar was denk ik en goede les.
Ik zou ook graag een title fight zien tussen Jacare en Weidman![]()
Reem ga ik sowieso picken, sure hij kan verliezen vanwege een flinke stoot maar als ze 10 keer vechten zal Cees er 8 maar denk gewoon 9 winnen.
Rumble.twitter:Anthony_Rumble twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 20:51:26How can Overshit call me a pussy when he ducked JDS? Biggest pussy in the heavyweight division. I know the truth kid lol a cpl of us do! reageer retweet
Alexander wilde nog wel een linkje naar zijn eigen website spammen, maar dat wilde niet helemaal lukken.quote:Dear fans and Anthony Johnson, I got some news for you and for the UFC. I hope this is what you have waited for.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gustafsson wel favoriet denk ik, maar sowieso winnaar tegen Jones/Cormier dan of Teixeira als die Davis verslaat?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alexander wilde nog wel een linkje naar zijn eigen website spammen, maar dat wilde niet helemaal lukken.
[ afbeelding ]
Wat ik ervan begrijp, is de Rumble - Mauler pot in januari 2015 nu zo goed als een feit.
Wat denk je van J.Lo ? In elk opzicht toch een stuk beter dan Chiesa vind je niet...quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop op Do Bronx maar Lentz is taai en kan hard meppen
Ja maar toch pick ik Chiesa.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat denk je van J.Lo ? In elk opzicht toch een stuk beter dan Chiesa vind je niet...
Van 265 naar 248quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij oogt anders.. maar die biceps zijn nog steeds fucking huge
Zit ook bij een camp wat beter bij hem past. Iets minder swag en meer trainenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij oogt anders.. maar die biceps zijn nog steeds fucking huge
Als 248 heeft reem wel betere cardio denk .quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ben ook geen top conditie
En gameplanning..quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit ook bij een camp wat beter bij hem past. Iets minder swag en meer trainen
Mousasi is meest complete fighter die er is. Stand up gewoon best van UFCquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
Heb Mousasi gepicked maar ik weet het echt nietben een Jacare fan dus het is ook een opmerkelijk pick..
Ik vind jou niet zo objectief in dezequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mousasi is meest complete fighter die er is. Stand up gewoon best van UFC
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo objectief in deze
Het klinkt als een dalend vertrouwen in Reem.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Maar Reem man, is tijd geleden dat hij geen 264/265 woog. Hopelijk voelt hij zich nog wel krachtig.
Jup, gewoon een meiertje op inzetten. Easy moneyquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En wtf, Mous vs Jacare is -265 to -325 ?
Sorry Gegard, probeer mijn seizoen te reddenquote:Ronaldo Souza vs. Gegard Mousasi
Alistair Overeem vs. Ben Rothwell
Matt Mitrione vs. Derrick Lewis
Joe Lauzon vs. Michael Chiesa
Jacare is de betere grappler, maar Mousasi laat zich niet zo makkelijk domineren hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet het gewoon nietik hoop Jacare, ik heb niks met Mousasi dus komen ook geen chauvinistische gevoelens bij kijken. Kan goed zijn dat Jacare hem 5 roundes op de grond domineert.
Wut waarom?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:06 schreef RipMcPants het volgende:
Oliveira vs Lentz is geschrapt van de card.
Daarom toch voor Mousasi gegaan, verspild veel minder energie waar Jacare soms wild is, betere striker..quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jacare is de betere grappler, maar Mousasi laat zich niet zo makkelijk domineren hoor
Die Chiesa is echt op ieder vlak minder maar het blijft MMA. Ik vind het allemaal primaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wow, wat een hoop mensen die Chiesa over joe lauzon kiezen zeg... opvallend.
Heb jij je picks al gemaakt?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Chiesa is echt op ieder vlak minder maar het blijft MMA. Ik vind het allemaal prima
Volgens de bookmakers is Chiesa op vrijwel elk vlak beter dan Lauzon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Chiesa is echt op ieder vlak minder maar het blijft MMA. Ik vind het allemaal prima
Hebben jullie Jacare vs. Mousasi gezien in Strikeforce?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jacare is de betere grappler, maar Mousasi laat zich niet zo makkelijk domineren hoor
J.lo zijn tegenstanders zijn doorgaands wel van een ander niveau dan die van chiesaquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers is Chiesa op vrijwel elk vlak beter dan Lauzon.
Ik ben het er ook niet mee eens hoor, hopelijk flink cashen met mijn bet op JLau.
nee, want dat was in dream.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hebben jullie Jacare vs. Mousasi gezien in Strikeforce?
I stand correctedquote:
Als dat een reactie op mijn is... ik doel op het feit dat Gegard geen fuck in te brengen had untill the upkick. Tenminste dat staat me bij, heb de fight nooit nogmaals gekeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Upkicks mogen niet in ufc dus snap niet wat dat er mee te maken heeft
Upkicks mogen wel in de UFC. Enkel tegen de regels als er al een knie op de grond is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Upkicks mogen niet in ufc dus snap niet wat dat er mee te maken heeft
Dat trek ik niet meer.. eerste 2 bouts zijn ruk en morgen vroeg op!quote:
Naakt, handdoekje op de stoel, pik in de hand, halve liter glas met cola en 4 ijsklontjes, scherm 50/50 naast FOK!quote:
Heb morgen ook plannen, dus weer een Reem card die ik niet live kijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat trek ik niet meer.. eerste 2 bouts zijn ruk en morgen vroeg op!
Tot zaterdagavond mannen.
Have fun!
Oh no you did'unt!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naakt, handdoekje op de stoel, pik in de hand, halve liter glas met cola en 4 ijsklontjes, scherm 50/50 naast FOK!
jij?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naakt, handdoekje op de stoel, pik in de hand, halve liter glas met cola en 4 ijsklontjes, scherm 50/50 naast FOK!
jij?
Vast niet nee.. stream inderdaad.. of PPV kopen maar doe ikzeldenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik bedoelde natuurlijk, streampje pakken of wordt het ook uitgezonden op foxsports in NL, vast niet.
Het is toch Fox sports 1, dus geen PPV.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vast niet nee.. stream inderdaad.. of PPV kopen maar doe ikzelden
Ja truequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is toch Fox sports 1, dus geen PPV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:05 schreef n00cL30n het volgende:
*kuch*Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog altijd niet geprobeerd, heb gewoon streamboeren waar ik bij kijk, zit toch achter mijn pc
Weet ik, zo heb ik mijn XBMC ook draaien en dan zeti k hem op de tvquote:
Heb jij geen Fox ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
Maar stream dusheb zelf ook geen fox sports
Ja rot op met je hoere tyfus psv krijg een ziekte, is geen geld waardquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij geen Fox ?Jij kijkt op die pauper streams naar die rotzooi uit Eindhoven?
Zie DMquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:15 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme, die pixelbrij op vipbox kan ik niks mee. Iemand een fatsoenlijke stream, wil best betalen.
Ziet er wel wat gezonder uit nu.quote:
Zat ook echt met eenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Met een nickname als real deal beal hoop ik echt dat je hard ko gaat
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zat ook echt met een-gezicht te kijken toen ik dat hoorde bij de weigh ins.
Mooie is dat die gast zelf denkt van 'dat is wel clever zeg van mezelf!'quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jasowieso je zelf the real deal noemen is al corny maar dan met zo'n voor- en achternaam erbij
man man amn, doe je jezelf toch niet aan
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mooie is dat die gast zelf denkt van 'dat is wel clever zeg van mezelf!'
Roy Jones Jr gaat weer boksen las ikquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:03 schreef n00cL30n het volgende:
Alleen holyfield bond in even Real Deal baas.
Nutshot galorequote:Op zaterdag 6 september 2014 02:04 schreef Kerftminister het volgende:
Cheick Kongo moet zo in Bellator.
Heb het even getweet naar Bo Jeuken, die vind dat waarschijnlijk wel een leuke foto. Heb ik haar blij gemaakt en misschien gaan ze nog eens wat opnemen samen.quote:
Ali heeft haar allang genomen, johquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het even getweet naar Bo Jeuken, die vind dat waarschijnlijk wel een leuke foto. Heb ik haar blij gemaakt en misschien gaan ze nog eens wat opnemen samen.
Ja was wel overduidelijk dat dat ging gebeuren na die Volkomen Kut Show. Ze volgen elkaar ook zag ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ali heeft haar allang genomen, joh
Woodley vs Brown ook al officieel en Miocic vs Dos Santos?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
‘Shogun’ Rua, Jimi Manuwa to Headline Nov. 8 UFC Fight Night Event in Brazil
Cain ook.quote:
Khabib is geen hype.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Aiaquinta of hoe je dat schrijft was toen ook het nieuwe super talentdomme hype machine
twitter:EldarGross twitterde op donderdag 04-09-2014 om 22:19:26Working on a new episode of the reem, want to include the rothwell fight, so it will be released after the fight this time. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |