Alexander wilde nog wel een linkje naar zijn eigen website spammen, maar dat wilde niet helemaal lukken.quote:Dear fans and Anthony Johnson, I got some news for you and for the UFC. I hope this is what you have waited for.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gustafsson wel favoriet denk ik, maar sowieso winnaar tegen Jones/Cormier dan of Teixeira als die Davis verslaat?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alexander wilde nog wel een linkje naar zijn eigen website spammen, maar dat wilde niet helemaal lukken.
[ afbeelding ]
Wat ik ervan begrijp, is de Rumble - Mauler pot in januari 2015 nu zo goed als een feit.
Wat denk je van J.Lo ? In elk opzicht toch een stuk beter dan Chiesa vind je niet...quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop op Do Bronx maar Lentz is taai en kan hard meppen
Ja maar toch pick ik Chiesa.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat denk je van J.Lo ? In elk opzicht toch een stuk beter dan Chiesa vind je niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |