Dat is zo'n rommelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet in de volgorde van 'ik word wakker, doe een plas en sta op' zeg maar
ja daarom. moet je voor oppassenquote:
Ja in NWS gaat het een heel stuk tragerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:58 schreef YokiKater het volgende:
Het gaat wel hard hier, maar ik kom zeker vaker kijken en luisteren.
Bij Houdoequote:
Ligt eraan of je een katheter hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet in de volgorde van 'ik word wakker, doe een plas en sta op' zeg maar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:58 schreef YokiKater het volgende:
Het gaat wel hard hier, maar ik kom zeker vaker kijken en luisteren.
Ja, dit is niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in NWS gaat het een heel stuk trager![]()
Nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dit is niet te vergelijken
Hier gebeurt het alvorens erover geschreven is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ja, dan kan het welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een katheter hebt.
quote:
banaanquote:
Je las de D niet mee?quote:
Geen idee, daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:05 schreef bjanaan het volgende:
Maatje van mij zojuist opgepakt vanwege openbaar dronkenschap de stumperd.
Is het 90.- of 370.- ?
En op zaterdag nacht opgepakt worden is maandag weer in je eigen bed slapen?
ik heb er geen ervaringen mee. en eigenlijk wil ik dat graag zo houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:05 schreef bjanaan het volgende:
Is het 90.- of 370.- ?
In The Sugarcubes was ze nog leukquote:
90 euro over het algemeen, ligt aan de APV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:05 schreef bjanaan het volgende:
Is het 90.- of 370.- ?
GEEN BLUR AUBquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:07 schreef Kally het volgende:
Oke
A: Alice Cooper, Antikoeper, Amy Winehouse,
B: Bjork, Black Sabbath, Blondie, Blur
Ja wel, maar ik vind Human Behaviour wel topquote:
APV?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
90 euro over het algemeen, ligt aan de APV.
Het hoeft niet, het was een idee, sorry hoorquote:
* Fogel geeft Kally een knuffelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Het hoeft niet, het was een idee, sorry hoor![]()
In een hoekje gaat huilen
Ik ben altijd openbaar dronken, althans ik maak er nooit een geheim van.quote:
Song 2 kan toch welquote:
Boys and girlsquote:
Countryhouse of hoe het ook weer heet.quote:
Hoe zou ik dat moeten wetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft pec nog gewonnen vanavond?
Parklife?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Countryhouse of hoe het ook weer heet.
cambuur moest tegen heracles. helaas heeft cambuur gewonnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Country Housequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Countryhouse of hoe het ook weer heet.
Geen SOA (D)quote:
leeuwardenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
cambuur moest tegen heracles. helaas heeft cambuur gewonnen
almeloquote:
Pec moet zondag tegen Vitess is een 12:30 potquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Last minute toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
cambuur moest tegen heracles. helaas heeft cambuur gewonnen
Rotjeknorquote:
Twee thuiswedstrijden in 4 dagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:12 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Pec moet zondag tegen Vitess is een 12:30 pot
bombastisch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heftig nummer trouwens...
nooit heel lang naar björk geluisterd.. allemaal zo bombastisch
Nee, toffe band welquote:
geen idee, niks van gezienquote:
Ja gaaf pak je ze alle vier mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Twee thuiswedstrijden in 4 dagen
FCT begint dit seizoen ook lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Rotjeknor
Wat een kutseizoen gaan wij hebben dit jaar
Hoe bedoel je? Was donderdagavond in het stadion, zondag weer, maar ga niet naar Praag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja gaaf pak je ze alle vier mee?
Feyenoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
FCT begint dit seizoen ook lekker
ja, jij diende dat verzoekje inquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga pitten, welterusten en fijne nacht.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef YokiKater het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Alles wat ook maar een beetje wist wat voetballen is, is weggekocht, WKquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
FCT begint dit seizoen ook lekker
trustequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef YokiKater het volgende:
ja, dat is wel een last-minute.quote:
Nee begrijpelijk wel leuk voetballertje die nieuwe spitsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Was donderdagavond in het stadion, zondag weer, maar ga niet naar Praag.
I knowquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, jij diende dat verzoekje in
quote:
Ik vind de 4, 17 en 28 van ADO wel aardig....oh wacht nee, dat is loempia, bami speciaal en Tjap Tjoyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles wat ook maar een beetje wist wat voetballen is, is weggekocht, WK
Ja klopt, goed aanspeelpunt, kan goed uit de voeten, gaan we nog van genieten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee begrijpelijk wel leuk voetballertje die nieuwe spits
quote:
Sorry, kan ze beiden niet uitstaan, vooral Twente niet die heel PEC wil leegkopen terwijl ze onder curatele staan. Ga toch weg.quote:
De Ooievaartjes hebben ons de puntjes op een presenteerblaadje gegevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind de 4, 17 en 28 van ADO wel aardig....oh wacht nee, dat is loempia, bami speciaal en Tjap Tjoy
ja, daar heeft Feyenoord op zich wel pech mee gehad jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles wat ook maar een beetje wist wat voetballen is, is weggekocht, WK
alles kan, soms is het radio-tvseries of radio medische klachtenquote:
Geen idee, niks van gezienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat is wel een last-minute.
maar was cambuur ook beter?
Mag hoor, maar ik ben met de 1e groot geworden, seizoenskaarten en allesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sorry, kan ze beiden niet uitstaan, vooral Twente niet die heel PEC wil leegkopen terwijl ze onder curatele staan. Ga toch weg.
godver, gaan we met z'n allen tegen FCT?quote:
FC Zwollequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag hoor, maar ik ben met de 1e groot geworden, seizoenskaarten en alles
Of radio dagboek, of radio vermoeiend, of radio melig, of radio gaat nergens over (meestal die laatste)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
alles kan, soms is het radio-tvseries of radio medische klachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |