Ja, mijn kleren hangen nog te drogen :")quote:
maak er nou geen uitdaging vanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze kan hooguit nee zeggen, ze gaat niet je hoofd afhakken en je schedel leeglepelen ofzo.
Pics!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn kleren hangen nog te drogen :")
Ja, wij...maar ja dat weet hij niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg jij nu wel, maar ik.....
Nu weet ik het. Nu durf ik nooit meer!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, wij...maar ja dat weet hij niet.
Ik heb andere kleren aangetrokken hčquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef Ezechielk het volgende:
Roeler is wel een voederbietel ja.
Hij zit nog te denken van jij en ik naast elkaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb andere kleren aangetrokken hč
Tijd voor een PPNP pauze?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vriendin gelijk: is dat een verzoekje van jou?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef Ezechielk het volgende:
Roeler is wel een voederbietel ja.
Goede relatiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vriendin gelijk: is dat een verzoekje van jou?
Je mag geen DM-communicatie openbaar makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zit nog te denken van jij en ik naast elkaar
En wil nu weten hoe jij er uit ziet
Dit was een hersenspinsel, alsof ik weet wat ik in DM bespreekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mag geen DM-communicatie openbaar maken
ik zal wel te voorspelbaar zijnquote:
Dat zijn de meeste mannenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal wel te voorspelbaar zijn
Nou....denk duo penotti...zo dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zit nog te denken van jij en ik naast elkaar
En wil nu weten hoe jij er uit ziet
????quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit was een hersenspinsel, alsof ik weet wat ik in DM bespreek
quote:
ja ontzettend.quote:
Doei!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:53 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, houdoe menschen en vooral houdoe autisten![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:53 schreef Stickertje het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:53 schreef Stickertje het volgende:
ja, doe rustig aan, dan doe ik dat ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:53 schreef Stickertje het volgende:
waarom probeer je dat dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:54 schreef Uccie het volgende:
Aardbeien en perzikenschuim...daar word je best misselijk van.
tip voordat ik ga, mix geen wodka en aanmaaksiroopquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:54 schreef Uccie het volgende:
Van het lezen al, maar ik zit aan het bier, oke wijvenbier maar tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:54 schreef Uccie het volgende:
Ik moet ineens denken:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, doe rustig aan, dan doe ik dat ook
Ligt naast me. Zijn van die chemische snoepjes.quote:
klinkt wel erg goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tip voordat ik ga, mix geen wodka en aanmaaksiroop
Pils, Peuk, Pissen, Neuken. Moet niet in die volgorde. Ik wilde nog een formule in First-order logic maken voor je, maar dat doe ik maar een andere keer.quote:
niet in de volgorde van 'ik word wakker, doe een plas en sta op' zeg maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pils, Peuk, Pissen, Neuken. Moet niet in die volgorde. Ik wilde nog een formule in First-order logic maken voor je, maar dat doe ik maar een andere keer.
ja, dat blijktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt naast me. Zijn van die chemische snoepjes.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken:
Zegeltjes of airmiles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |