4 jaar handarbeid + tekenen gehad op de middelbare school. Die ken ik..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoek de kunstenaar in jezelf, je kan het!
Hehe, heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
4 jaar handarbeid + tekenen gehad op de middelbare school. Die ken ik..
Ik heb nog examen gedaan in tekenenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook gehadJe moest eens weten wat voor teringzooi er is voortgevloeid uit mijn handen
Jammer dat ik niks heb bewaard.
Wat was je eindcijfer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb nog examen gedaan in tekenen
Poeh, dat weet ik niet meer. Had sowieso niks lager dan een 7, dus het moet een 7 of een 8 zijn geweest. Denk dan een 7quote:
Netjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet meer. Had sowieso niks lager dan een 7, dus het moet een 7 of een 8 zijn geweest. Denk dan een 7
Nahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
NetjesDan lukt het je heus wel om zo'n houder maken
Ik zou het wel doen als je niet minimaal 70 euro aan boodschappen zou moeten doen + de verzendkosten niet zo hoog zouden zijnquote:
Ah ja, dat ook nog. Woon alleen en heb mijn maaltijden via HelloFresh, dus kom niet zo snel aan de 70 euroquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen als je niet minimaal 70 euro aan boodschappen zou moeten doen + de verzendkosten niet zo hoog zouden zijn
Oeh, dat ziet er wel prima uit. Had het wel eens eerder gezien, maar twijfelde of ik daaraan moest beginnen. Ben ook een eenpersoonshuishouden en wil wel eens wat nieuws proberen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ah ja, dat ook nog. Woon alleen en heb mijn maaltijden via HelloFresh, dus kom niet zo snel aan de 70 euro
Ik vind het topquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er wel prima uit. Had het wel eens eerder gezien, maar twijfelde of ik daaraan moest beginnen. Ben ook een eenpersoonshuishouden en wil wel eens wat nieuws proberen.
Ja, dat probleem herken ik. En vind het nog wel meevallen qua prijs. Het is niet dat ik nu veel goedkoper uit ben met boodschappen doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik vind het topWel redelijk duur maar dat boeit me niet zoveel.
Kon altijd slecht kiezen wat ik nou weer ging eten dus at vaak slecht, met HelloFresh is het een stuk beter
Dat is een vreemde manier van marketing en verkoopquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Maraca het volgende:
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat het proefpakket duurder is dan een reguliere bestelling
Doe eens code doorsturenquote:Bij aanmelding bij HelloFresh heb jij een unieke kortingscode ontvangen. Gebruiken jouw vrienden deze code, dan ontvang zij ¤20,- korting op de eerste HelloFresh Box. Bovendien ontvang jij dan ¤12,- korting op jouw eerstvolgende box. Deel jouw persoonlijke code met jouw vrienden via jouw HelloFresh account onder "Vrienden verrassen".
Proefpakket is eenmalig, normaal is volgens mij minimaal 2 keer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Maraca het volgende:
Vind het trouwens wel opmerkelijk dat het proefpakket duurder is dan een reguliere bestelling
Ah okequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat probleem herken ik. En vind het nog wel meevallen qua prijs. Het is niet dat ik nu veel goedkoper uit ben met boodschappen doenMaar dit is dan toch wel alleen avondeten?
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat is een vreemde manier van marketing en verkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |