Vooral met hakkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je met die 30cm, dan ga je er heel snel op staan.
Klopt, hun probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hebben alleen maar minder felle dames gekend en dan komt er iets nieuws en daar kunnen ze niet tegen hé
Mijne ook, ik hou er van, zo klein als dat ze isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel een van de meest felle moeders ooit. Is wel een topvrouw.
Dat album zou ik grijsgedraaid hebben als het een LP was geweestquote:
Haha die van mij ook maar de meeste mannen zijn doodsbang voor d'r.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook, ik hou er van, zo klein als dat ze is
Mijn moeder is een watje....*kuch* niet echt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel een van de meest felle moeders ooit. Is wel een topvrouw.
Ben jij stiekem mijn broer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Haha die van mij ook maar de meeste mannen zijn doodsbang voor d'r.
Die wil ik!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
Mooi voorpaginanieuws hier. Ben je je vogel kwijt? Bel dan -nummer van de politie-
[ afbeelding ]
Ja wrijf het nog even inquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Lijkt mij stug met een leeftijdsverschil van 20 jaar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef Rafeiro het volgende:
Felle dames is niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwestie van kettinglengteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Luistert mw. Roelert mee....quote:
quote:
ja, ze zit hier naast me. we zijn over van alles en nog wat aan het lullen, dus krijgen niet alles 100% meequote:
ik heb niet zo'n halsbandquote:
Nee, meer over die opmerking en of er iets over ga zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ze zit hier naast me. we zijn over van alles en nog wat aan het lullen, dus krijgen niet alles 100% mee
Nee hoor, geen problemen met mijn leeftijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sorry schat, ik bedoel, leeftijdsverschil van 1 jaar.
dat mag, ik zal dan even stil zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, meer over die opmerking en of er iets over ga zeggen
Hoeft ook niet, ziet er nog goed uit voor je leeftijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, geen problemen met mijn leeftijd
Nee, nou is het niet meer leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat mag, ik zal dan even stil zijn
oja, slecht van mijquote:
Gagball dan?quote:
ja, zie vorige postquote:
Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ziet er nog goed uit voor je leeftijd.
als ik jou was zou ik nu in een hoekje kruipen en mij heel heel HEEL erg gaan schamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja, slecht van mij![]()
foutje
ik was ook te lui om te kijken naar de tag
nee, ik lul ook niet zoveel dus ik ben 'm niet nodigquote:
En jij noemt jezelf oud?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe op dit nummer heb ik nog skatedemo's gereden.
ja, dat doe ik ook een beetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik nu in een hoekje kruipen en mij heel heel HEEL erg gaan schamen
Dat is ook meer willen dan nodig hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik lul ook niet zoveel dus ik ben 'm niet nodig
Broekjequote:
ja, ik hoef 'm ook niet zo nodigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook meer willen dan nodig hebben![]()
Nou, nieuwe regels, je hebt een tijd en als die voorbij is, is het boem erafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |