Nee hoor, geen problemen met mijn leeftijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sorry schat, ik bedoel, leeftijdsverschil van 1 jaar.
dat mag, ik zal dan even stil zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, meer over die opmerking en of er iets over ga zeggen
Hoeft ook niet, ziet er nog goed uit voor je leeftijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, geen problemen met mijn leeftijd
Nee, nou is het niet meer leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat mag, ik zal dan even stil zijn
oja, slecht van mijquote:
Gagball dan?quote:
ja, zie vorige postquote:
Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ziet er nog goed uit voor je leeftijd.
als ik jou was zou ik nu in een hoekje kruipen en mij heel heel HEEL erg gaan schamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja, slecht van mij![]()
foutje
ik was ook te lui om te kijken naar de tag
nee, ik lul ook niet zoveel dus ik ben 'm niet nodigquote:
En jij noemt jezelf oud?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe op dit nummer heb ik nog skatedemo's gereden.
ja, dat doe ik ook een beetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik nu in een hoekje kruipen en mij heel heel HEEL erg gaan schamen
Dat is ook meer willen dan nodig hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik lul ook niet zoveel dus ik ben 'm niet nodig
Broekjequote:
ja, ik hoef 'm ook niet zo nodigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook meer willen dan nodig hebben![]()
Nou, nieuwe regels, je hebt een tijd en als die voorbij is, is het boem erafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |