quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag de muziekkeuze van deze mevrouw wel.
boyzonequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Het nare is dat ze ook van Boybands houdt, verder is ze wel vreselijk lief, mooi en de beste vriendin evahhhhh
Deze vrouw weetquote:
Dan nog.quote:
I like your buiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]volgende keer dat je intuned, zou het ook de Top 20 Eurovisie Songfestival hits kunnen zijn.
Is maar net hoe mijn bui staat .
Klinkt heel bekend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, nog steeds druk met van alles en nog wat, maar we gaan gewoon door
Ik zal doen alsof ik dat eerste stukje niet gelezen heb, dan houd ik een goed beeld over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Het nare is dat ze ook van Boybands houdt, verder is ze wel vreselijk lief, mooi en de beste vriendin evahhhhh
Het was meer een hail Uccie post dan hail Boyzone eigenlijkquote:
Zo ga ik ook met haar om, ik negeer dat ene stukje, werkt primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.
[..]
Ik zal doen alsof ik dat eerste stukje niet gelezen heb, dan houd ik een goed beeld over.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo ga ik ook met haar om, ik negeer dat ene stukje, werkt prima
maar.. boyzonequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was meer een hail Uccie post dan hail Boyzone eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.
[..]
Ik zal doen alsof ik dat eerste stukje niet gelezen heb, dan houd ik een goed beeld over.
quote:
Ik zou alleen Robbie doen, geen Boyzone, dus neequote:
Wij staan achter jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |