maar nu tolereer je het dus en doe je er niets aan. prostitutie (zeker hedendaags) is simpelweg mensonterendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je prostitutie illegaal maakt, dan schaad je nog meer vrouwen.
Nu kun je nog toezicht houden en er zoveel mogelijk voor zorgen dat die vrouwen niet uitgebuit worden. Als je het verbiedt heb je daar totaal geen zicht meer op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar nu tolereer je het dus en doe je er niets aan. prostitutie (zekerhedendaags) is simpelweg mensonterend
joquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen deadprez zo graag als moderator wil.
Of is dit stiekem maar een klein groepje fanatiekelingen die door middel van klonen en spam proberen deze kerel een moderatorschap te geven?
Want deadprez
Of is dit stiekem maar een klein groepje fanatiekelingen die door middel van klonen en spam proberen deze kerel een moderatorschap te geven?
Want deadprez
Want deadprez
Want deadprezIk snap niet waarom iedereen deadprez zo graag als moderator wil.
Want deadprez
Want deadprez
Want deadprez
Ik moet er zelf ook niet aan denken om zo'n vrouw te zijn hoor, of om ze te bezoeken, ik vind het zelf walgelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar nu tolereer je het dus en doe je er niets aan. prostitutie (zeker hedendaags) is simpelweg mensonterend
quote:
Solliciteren zou een goed begin zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat moet ik doen om mod te worden
Jij zou ook prima zijn hoorquote:
Nu nog van KLB.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is al eens mod geweest. Van TRU.
dit hele zelfbeschikking ben ik mee eens alleen als je in Amsterdam kijkt heb je al tal van vrouwen die in de macht zijn van zo'n pooier en daar dus tegen hun zin zitten. die controles heb je alleen voor om te zien of alles wel veilig gaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vrijheid van zelfbeschikking (uiteraard tot het moment dat je anderen schaadt) vind ik persoonlijk een van de belangrijkste punten.
Zo bedoelde ik het niet. Moet er gewoon niet aan denken dat vd mod wordt hier. Verder boeit het me allemaal niet zoveel.quote:
Ik kijk nog liever een GTST-marathon en dat zegt echt een hoop.quote:
Als je op de accounts klikt zie je dat de fanatieke posters juist deadprez als mod willen pik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:47 schreef PausNicolaas het volgende:
En daar moet wel tegen opgetreden worden. Dat hele gedoe met pooiers en dergelijke.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit hele zelfbeschikking ben ik mee eens alleen als je in Amsterdam kijkt heb je al tal van vrouwen die in de macht zijn van zo'n pooier en daar dus tegen hun zin zitten. die controles heb je alleen voor om te zien of alles wel veilig gaat
Dit is de dagbaggerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh, maar we dwalen wat af geloof ik.
Maar het illegaal maken zal dat alleen maar erger maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit hele zelfbeschikking ben ik mee eens alleen als je in Amsterdam kijkt heb je al tal van vrouwen die in de macht zijn van zo'n pooier en daar dus tegen hun zin zitten. die controles heb je alleen voor om te zien of alles wel veilig gaat
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Moet er gewoon niet aan denken dat vd mod wordt hier. Verder boeit het me allemaal niet zoveel.
Mij lijkt het wel lachen, een keer wat anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever een GTST-marathon en dat zegt echt een hoop.
Daar zijn we het dan over eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daar moet wel tegen opgetreden worden. Dat hele gedoe met pooiers en dergelijke.
Ander is niet altijd leuk hoor. Laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Mij lijkt het wel lachen, een keer wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |