Foei. Er zijn spoeddebatten gevoerd rond dit verschijnsel!quote:
Ik denk dat ik over 2,5 week een revolutie op gang zet, dat past beter in m'n straatje.quote:De geschiedenis staat bol van mensen die bij voorbaat kansloos dachten te zijn maar toch de macht grepen natuurlijk.
Je moet je nooit laten afschrikken. In principe heb je niets te verliezen. Die mensen waar ik het eerder over had wel overigens, maar laat ik daar niet al te veel over doorgaan voordat het weer een saai verhaal wordt.
Dat is natuurlijk geen antwoord. Valt me weer tegen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foei. Er zijn spoeddebatten gevoerd rond dit verschijnsel!
[..]
Ik denk dat ik over 2,5 week een revolutie op gang zet, dat past beter in m'n straatje.
Jawel. De mensen die achter KLB vermeld staan hebben op dit moment mod-rechten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:06 schreef Unites het volgende:
Even tussendoor... een aantal mensen die als moderator vermeld staan, zijn toch helemaal geen moderator meer?
Voor dit soort insinuaties wordt je gebanned zodra HWJ terug is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:06 schreef Unites het volgende:
Even tussendoor... een aantal mensen die als moderator vermeld staan, zijn toch helemaal geen moderator meer?
Een foto van jezelf in het stemhokje, hartstikke hip.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen antwoord. Valt me weer tegen.
Aha, nou, maar ik ga er natuurlijk niet over, ik persoonlijk vind revoluties tamelijk vermoeiend. Ik houd meer van rust.
FOK! überhaupt als onderdeel van je leven zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef voederbietel het volgende:
Ach ja, ik loop niet over van ambitie eigenlijk. Bovendien zou ik andere prioriteiten moeten hebben.
Denk je nou echt dat dp als mod alle topics waarin 'ie normaal 'kuttopic' post, dicht gaat gooien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef RetRy32 het volgende:
Indien deadpressie geen mod wordt (eigenlijk onmogelijk) zou hij dan wel nachtmod kunnen worden (alleen modrechten in de nacht om de baggerhonden aan te pakken)?
Wat maak jij je druk om die baggerhonden dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
FOK! überhaupt als onderdeel van je leven zien
Ow. Daar heb ik weleens foto's van in de krant zien staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een foto van jezelf in het stemhokje, hartstikke hip.
Ach ja, ik loop niet over van ambitie eigenlijk. Bovendien zou ik andere prioriteiten moeten hebben.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow. Daar heb ik weleens foto's van in de krant zien staan.
Wel, in tegenstelling tot de mensen die dat doen heeft mijn navelstreng niet om mijn strot gedraaid gezeten bij geboorte, dus daar moet ik je dan helaas in teleurstellen.
Ik zal er van de week nog eens diep en rustig over nadenken en wie weet wat de uitkomst zal zijn.quote:Zoveel tijd kost het ook weer niet hoor. Het is natuurlijk wel gewenst dat je er wat tijd in steek maar in principe kun je modden wanneer je tijd hebt. Het echte leven gaat voor.
Als je er echt geen tijd voor hebt, dan moet je er niet aan beginnen.
Ik vind D66 een heel aardige partij ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stemde jij niet D66 trouwens?
[..]
Ik zal er van de week nog eens diep en rustig over nadenken en wie weet wat de uitkomst zal zijn.
Dat is Pechtold heh, op die stemfie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind D66 een heel aardige partij ja, dat klopt.
Maar goed, ook jandoedels stemmen op D66 natuurlijk. Dat blijkt maar weer.
doe ik niet #deadprez4modquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat maak jij je druk om die baggerhonden dan?
Ik herkende hem niet eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is Pechtold heh, op die stemfie.
Iemand die 11 jaar doet over een studie Kunstgeschiedenis om een tweetal decennia later de langstudeerboeten te steunen om weer een tijdje later de studiefinanciering af te schaffen, terwijl zijn partij zo trots is als een hond met 7 lullen op haar ideeën over educatie, mogen ze wat mij betreft best een wat minder verantwoordelijke baan geven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Pechtold ben ik overigens helemaal niet weg van. Vind ik een eng mannetje. Dat was volgens mij vroeger zo'n iemand die op de basisschool zijn vinger in de lucht stak als hij zag dat je je huiswerk niet had gemaakt.
Een gluiperd is het. Dat straalt ook van hem af. Een machiavellist in hart en nieren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iemand die 11 jaar doet over een studie Kunstgeschiedenis om een tweetal decennia later de langstudeerboeten te steunen om weer een tijdje later de studiefinanciering af te schaffen, terwijl zijn partij zo trots is als een hond met 7 lullen op hun ideeën over educatie, mogen ze wat mij betreft best een wat minder verantwoordelijke baan geven.
Als ik uitspraken mag doen over hoe jij je geld uit moet geven, zou ik ook mooie beloftes kunnen doen. Naar mijn idee spelen ze allemaal met geld dat niet bestaat, of in ieder geval, geen waarde heeft. 'Meer geld naar onderwijs!', waarnaar dan? Een baan als leraar op een middelbare school is nou niet gelijk de meest financieel aantrekkelijke baan. Terwijl het verhogen van die salarissen zo eenvoudig zou kunnen zijn als 2 miljoen/aantal leraren in Nederland=salaris verhoging. Dat het niet zo eenvoudig is, realiseer ik mij goed, dat het ingewikkeld gemaakt is door de mensen die er nu over beslissen, en in het nabije verleden over beslist hebben, realiseer ik mij temeer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een gluiperd is het. Dat straalt ook van hem af. Een machiavellist in hart en nieren.
Maar ik ben zelf liberaal ingesteld met sympathie voor links. Ben voor het progressieve, mensen moeten zelf weten of ze bijv. softdrugs gebruiken of naar de hoeren gaan. Moet allemaal kunnen. Zo lang je de ander niet schaadt, moet je alles zelf weten.
Onderwijs moet hoog bovenaan de agenda staan, immers, de maatschappij van morgen draait op de jongeren van nu. Daarom kom ik altijd bij D66 uit.
gezien dat laatste stuk heb ik er nog vertrouwen inquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer?.
[..]
De geschiedenis staat bol van mensen die bij voorbaat kansloos dachten te zijn maar toch de macht grepen natuurlijk.
Je moet je nooit laten afschrikken. In principe heb je niets te verliezen. Die mensen waar ik het eerder over had wel overigens, maar laat ik daar niet al te veel over doorgaan voordat het weer een saai verhaal wordt.
1 dingetje, als je hoeren legaliseert schaadt je nogal veel vrouwen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een gluiperd is het. Dat straalt ook van hem af. Een machiavellist in hart en nieren.
Maar ik ben zelf liberaal ingesteld met sympathie voor links. Ben voor het progressieve, mensen moeten zelf weten of ze bijv. softdrugs gebruiken of naar de hoeren gaan. Moet allemaal kunnen. Zo lang je de ander niet schaadt, moet je alles zelf weten.
Onderwijs moet hoog bovenaan de agenda staan, immers, de maatschappij van morgen draait op de jongeren van nu. Daarom kom ik altijd bij D66 uit.
Het is altijd zo. Politiek is altijd als een stoornis diagnosticeren middels het model van het DSM-V, een hoop past, een hoop past ook niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik uitspraken mag doen over hoe jij je geld uit moet geven, zou ik ook mooie beloftes kunnen doen. Naar mijn idee spelen ze allemaal met geld dat niet bestaat, of in ieder geval, geen waarde heeft. 'Meer geld naar onderwijs!', waarnaar dan? Een baan als leraar op een middelbare school is nou niet gelijk de meest financieel aantrekkelijke baan. Terwijl het verhogen van die salarissen zo eenvoudig zou kunnen zijn als 2 miljoen/aantal leraren in Nederland=salaris verhoging. Dat het niet zo eenvoudig is, realiseer ik mij goed, dat het ingewikkeld gemaakt is door de mensen die er nu over beslissen, en in het nabije verleden over beslist hebben, realiseer ik mij temeer.
Een groep mensen die zich uitgeeft als mijn politiek vertegenwoordigers en niet bij macht is een opgeschaalde vorm van internetbankieren onder de knie te krijgen of überhaupt iets simpels als het Pavlov-effect te doorgronden, kan het ook wel af zonder mijn steun. Ik denk er steeds meer aan om a-politiek te worden. De linkse studenten in nazi-Duitsland gingen mij voor en daar worden tegenwoordig mooie films over gemaakt. Ik zie dat wel zitten.
Op voorwaarde dat het tussen 2 mensen, vrijwillig gebeurt. Daar moet wel controle op zijn. Maar prostitutie an sich, nee, ik wil hier geen toestanden als in de VS.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 dingetje, als je hoeren legaliseert schaadt je nogal veel vrouwen.
Als je prostitutie illegaal maakt, dan schaad je nog meer vrouwen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 dingetje, als je hoeren legaliseert schaadt je nogal veel vrouwen.
hoezo onmogelijk dat hij het niet wordt? alleen omdat half klb het wil zegt niet dat de admins dat meteen ook willenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef RetRy32 het volgende:
Indien deadpressie geen mod wordt (eigenlijk onmogelijk) zou hij dan wel nachtmod kunnen worden (alleen modrechten in de nacht om de baggerhonden aan te pakken)?
True. Helaas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoezo onmogelijk dat hij het niet wordt? alleen omdat half klb het wil zegt niet dat de admins dat meteen ook willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |