quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gitaarmuziek![]()
mijn verzoekje dat niet gedraaid is bewaar ik voor uccie's uurtje
ik vind wel dat hij het met de mic zeer goed doet, maar ik vind het zelf minder dat de aandacht van het radiotopic af gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
We klagen allemaal wel raak, maar op zich is Fylax best een baas. Niet veel DJs zijn zo comfortabel met de microfoon. Alleen misschien net iets te comfortabel, maar ach.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Als hier ook leuke posts komen lees ik ze graag voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij het met de mic zeer goed doet, maar ik vind het zelf minder dat de aandacht van het radiotopic af gaat.
je snapt het niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hier ook leuke posts komen lees ik ze graag voor
Precies, de presentatie is leuk, maar we moeten het wel ff centraal houden hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij het met de mic zeer goed doet, maar ik vind het zelf minder dat de aandacht van het radiotopic af gaat.
oke, even voor de duidelijkheid:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hier ook leuke posts komen lees ik ze graag voor
Dit idd.quote:
ik kan ze niet dwingen hier na toe te komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, even voor de duidelijkheid:
dan zorg je dat ze hier komen.
ik ga geen 100000000000+1 topics bij houden om de dj te begrijpen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schandaligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En DIT gedrag moeten we hier al HELEMAAL niet hebben!
quote:
Het is je niet helemaal duidelijk hoe deze radio werkt, da's duidelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan ze niet dwingen hier na toe te komen
daarom lees ik het voor zodat je niet alle topics hoeft bij te houden
tjah, jij bent de djquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan ze niet dwingen hier na toe te komen
daarom lees ik het voor zodat je niet alle topics hoeft bij te houden
huilie huiliequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |