Dat weten die verdedigers denk ik ook welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:28 schreef Brecht35 het volgende:
Wat slecht verdedigd op Robben zeg..
Wanneer gaan ze nou es doorhebben dat je het die man constant moet lastig maken als verdediger?
Dat zag er nochtans zo niet uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat weten die verdedigers denk ik ook wel
Tja, Messi gaat ook heel makkelijk langs zn mannetje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:33 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Dat zag er nochtans zo niet uit.
Klopt! Vond gewoon dat er héél slecht verdedigd werd op de man van wie je zo'n actie nu eenmaal kan verwachten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:34 schreef j95 het volgende:
[..]
Tja, Messi gaat ook heel makkelijk langs zn mannetje.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:38 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Klopt! Vond gewoon dat er héél slecht verdedigd werd op de man van wie je zo'n actie nu eenmaal kan verwachten.
Hij is gewoon weer erg belangrijk.quote:
En hands.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer erg belangrijk.
Prachtige aansluitingstreffer van Olic btw
Daar kon hij niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik maar denken dat het niet erger kon dan Immers gisteren
Dat is elke thuiswedstrijd zo. Best wel triest ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef j95 het volgende:
Zitten daar op de tribune nou mensen met witte kleren in de vorm van het t-mobile logo?
Walgelijk.
Sponsoren ofzo die daar mogen zitten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
https://vine.co/v/MLXYwUHDrUM
lol
[..]
Daar kon hij niet zoveel aan doen.
[..]
Dat is elke thuiswedstrijd zo. Best wel triest ja.
Mensen ingehuurd door T-Mobile.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sponsoren ofzo die daar mogen zitten?
Zijn stagiares van telekom, mogen 1x per seizoen daar zitten. 57 stagiares per wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen ingehuurd door T-Mobile.
Volgens mijn info maakte di Santo de 2-2 en gaf Elia de assist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hertha 2-2 Bremen
Hertha stond 2-0 voor en Elia maakt de 2-2
Ja! Zekers!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwei zu Eins!
Tweede helft is een stuk leuker.
Eerste wedstrijd verloren en ook al uit de beker, dus Schalke een beetje kennende zal de trainer wel onder vuur komen te liggen. Huub staat al klaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Schalke gaat compleet ten onder
Huub wil geen interim meer spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd verloren en ook al uit de beker, dus Schalke een beetje kennende zal de trainer wel onder vuur komen te liggen. Huub staat al klaar.
Wat ik zo snel kon vinden staat/stond het record in de BL op 11 seconden. (Giovanne Elber)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de snelste goal ooit? 3 secondes?
Vorige week in de beker stond hij alweer in de basis. Z'n blessure is absurd snel genezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had trouwens helemaal niet verwacht dat Reus in de basis zou starten vandaag.
Dat lijkt me logisch als ze telkens de beste spelers van Dortmund weghalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-295ste min
Bayern kampioen dit dat.
Hun verneuken de competitie. Paar jaar terug kon iedereen nog kampioen wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch als ze telkens de beste spelers van Dortmund weghalen
Ja als ze de directe concurrent telkens beroven van de toppersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hun verneuken de competitie. Paar jaar terug kon iedereen nog kampioen worden
Je zou het eens op http://www.sky.de/web/cms/de/index.jsp kunnen proberen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:09 schreef ThijsTH het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik fatsoenlijke samenvattingen van Bundesliga wedstrijden kan kijken op internet?
Want de sportschau is zelden of nooit via torrent te downloaden en op goalsarena moet je elke wedstrijd los aanklikken plus reclame kijken en de uitslag staat er ook al bij. En op bundesliga.de komen de samenvattingen altijd pas een week later erop.
Iemand een idee?
Ah oke, thanks.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
enkelblessure, hij kan spelen maar rustig aan doen
Bayern = Robbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We leven met je mee, en met Johannes
Begroting Paderborn in de bl is meer dan verdubbeld tot 15 miljoen. Zijn er spelers bij HSV die alleen meer verdienen?quote:
Zit jij nou gewoon Cambuur te kijken ipv Schalke-Bayern?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En zonder Robben in de basis...
hahahaah, ik zit te zappen tussen 3 wedstrijden nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon Cambuur te kijken ipv Schalke-Bayern?
Tegen ADO natuurlijk....was ik even vergeten....dat maakt het een stuk logischer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahahaah, ik zit te zappen tussen 3 wedstrijden nu
Everton-chelsea, bayern en idd cambuur ook...
Blijft toch je cluppie he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegen ADO natuurlijk....was ik even vergeten....dat maakt het een stuk logischer.
Ze probeert de autocue op te lezen op een spontane zelfverzekerde wijze maar ik vind haar niet erg talentvol.quote:
Als alle geblesseerden weer terug zijn, dan is er weinig aan de hand. Zelfde als bij BVB.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Als Bayern Reus of Schurrle had gehaald en nog een beetje schuiven met posities had je een leuk elftal
Hij wilde zelf nog niet spelen uit voorzorg, toch?quote:
Die blonde wil hem welquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:19 schreef Idisrom het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas-Jan checkt in voor de CL-wedstrijd.
twitter:FCBayern twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 18:53:03Aufstellung FCB / Line up:Neuer - Alonso, Dante, Lewandowski, Robben, Boateng, Götze, Rode, Lahm (K), Müller, Alaba |^M.Hörwick reageer retweet
quote:Op zondag 21 september 2014 19:49 schreef XL het volgende:
Keulen gaat het hele seizoen 0-0 spelen. Speelt exact hetzelfde als Argentinie, maar dan zonder messi/di maria..
Een keer naar Keulen geweest.. wat een stad.quote:
Zal niet meevallen tegen de koploper!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Robbenshow zometeen![]()
![]()
Bayern weer helpen omhoog te staan.
![]()
![]()
Positief of negatief?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Een keer naar Keulen geweest.. wat een stad.
Heerlijke Brauhäuser in Kölnquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Een keer naar Keulen geweest.. wat een stad.
De DOM van Kölnquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Heerlijke Brauhäuser in Köln. Ik heb me daar een aantal keren helemaal vol laten lopen en met de trein weer terug.
[ afbeelding ]
Früh am Dom![]()
Deze man heeft er echt heel veel verstand van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Robbenshow zometeen![]()
![]()
Bayern weer helpen omhoog te staan.
![]()
![]()
Vorig jaar vlak voor kerst geweest. Dit jaar weer doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De DOM van Köln![]()
![]()
de tering wat was dat gigantisch zeg
Klopt, en Robben heeft nog niet eens echt balcontact gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt meteen dat Bayern veel beter is met Robben erbij.
wellusquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, en Robben heeft nog niet eens echt balcontact gemaaktkun je nagaan
Lol, ik bedoelde eigenlijk de 1e haha maar typte het op moment van de 2e goalquote:
Had ik ook gedacht...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan alleen negatief zijn.
Je ziet ze een kans maken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Paderborn.
München flikkerts.
uhhh okequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Paderborn.
München flikkerts.
Robben gaat niet meer links naar binnen maar buitenom met zn rechter ...quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
4-0 Muller
Weer Robben opgezet/assist
Teams trappen er steeds in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Robben gaat niet meer links naar binnen maar buitenom met zn rechter ...
2 uit 5 wedstrijden puntverliesquote:Op donderdag 25 september 2014 15:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik sta er ook van te kijken. Ik had eerder FC Bayern verwacht met tegenslagen maar die houdt zich vrij goed staande.
Mwoah....op volle oorlogssterkte staan Bayern en BVB imo nog wel een trapje hoger, maar beide clubs hebben enorm veel blessureleed/post-WK ellende.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat de concurrentie in Duitsland ook wel sterker is geworden, of in ieder geval dichter naar elkaar toegekomen.. Met Bayern Leverkusen en Schalke 04 die toch best sterk zijn ook.
Daar heb je gelijk in ja!quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....op volle oorlogssterkte staan Bayern en BVB imo nog wel een trapje hoger, maar beide clubs hebben enorm veel blessureleed/post-WK ellende.
Bayern kan dat behoorlijk opvangen, maar BVB niet. Die zijn in de breedte niet zo sterk dat ze het gemis van Hummels, Reus, Gündogan etc. kunnen compenseren.
Ik ga zeker kijken vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja!
Iemand die vanmiddag Schalke - Dortmund gaat kijken?
Mooie pot man! Heerlijk!
En toch zijn ze in de breedte een stuk sterker dan vorig jaar. Ondanks die blessures moet je gewoon winnen van dit Stuttgart. Verliezen bij Mainz is dan weer minder erg, dat is best een aardige ploeg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....op volle oorlogssterkte staan Bayern en BVB imo nog wel een trapje hoger, maar beide clubs hebben enorm veel blessureleed/post-WK ellende.
Bayern kan dat behoorlijk opvangen, maar BVB niet. Die zijn in de breedte niet zo sterk dat ze het gemis van Hummels, Reus, Gündogan etc. kunnen compenseren.
Als BVB 4-5 sleutelspelers spelers mist, dan vind ik ze hooguit nog subtop. Het vervangen van Lewandowski loopt daarnaast ook nog niet echt soepel en van wat ik tot nu toe van ze gezien heb vind ik ze echt middelmatig spelen en kunnen ze van iedereen verliezen op een slechte dag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
En toch zijn ze in de breedte een stuk sterker dan vorig jaar. Ondanks die blessures moet je gewoon winnen van dit Stuttgart. Verliezen bij Mainz is dan weer minder erg, dat is best een aardige ploeg.
Ik heb de eerste 12 minuten gemistquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef chufi het volgende:
Ik zit oa Koln - Bayern te kijken ,... Robben ff terug onderuit gehaald in het strafschopgebied , maar helemaal niets terwijl het een duidelijke penalty had moeten zijn ....
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef chufi het volgende:
Ik zit oa Koln - Bayern te kijken ,... Robben ff terug onderuit gehaald in het strafschopgebied , maar helemaal niets terwijl het een duidelijke penalty had moeten zijn ....
Dan wordt het lastig scorenquote:
Denk hetquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig scorenGeblesseerd ?
Dat krijg je van al dat vallen. Had Suarez in Nederland ook een tijdje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef chufi het volgende:
Hij doet eigenlijk niks geks qua tactische beslissingen. Ik ben het eens met de opstellingen en hij maakt een strijdvaardige en daadkrachtige indruk. Ik ben tevreden tot nu toe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is je voorlopige/eerste indruk van Schaaf als nieuwe trainer?
Mooi. Ik volg Eintracht niet heel intensief, maar was verbaasd dat Meier z'n basisplaats kwijt was aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hij doet eigenlijk niks geks qua tactische beslissingen. Ik ben het eens met de opstellingen en hij maakt een strijdvaardige en daadkrachtige indruk. Ik ben tevreden tot nu toe.
Meier is inderdaad de beste speler, maar zijn vervanger deed het ook niet slecht. Ik zou hem wel in de basis zetten, tegen Mainz was Alex ook weer belangrijk. De Totti van Frankfurt hoort gewoon in de basis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi. Ik volg Eintracht niet heel intensief, maar was verbaasd dat Meier z'n basisplaats kwijt was aan het begin van het seizoen.
Vond ik altijd wel 1 van de betere spelers, maar je kunt je daar dus wel in vinden of was hij geblesseerd oid?
Wat is dat met Red Bull in de 2e Bundesliga?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Meier is inderdaad de beste speler, maar zijn vervanger deed het ook niet slecht. Ik zou hem wel in de basis zetten, tegen Mainz was Alex ook weer belangrijk. De Totti van Frankfurt hoort gewoon in de basis.
Gaan ook wel weer promoveren. Hebben nu al een van de betere teams uit de 2. Bundesliga.quote:Op zondag 28 september 2014 15:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is dat met Red Bull in de 2e Bundesliga?Die hebben ook veel geld zeg.
Wordt het een soort Hoffenheim of kunnen ze echt mee met de top? Wel lelijk dit voor clubs die echt goed beleid voerenquote:Op zondag 28 september 2014 15:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Gaan ook wel weer promoveren. Hebben nu al een van de betere teams uit de 2. Bundesliga.
Denk een soort Hoffenheim ja, als ze echt naar de top willen gaat het echt honderden miljoenen kosten. Volgens mij is Red Bull niet van plan er zoveel geld in te steken. Denk dat het hooguit een subtopper kan worden in de Bundesliga.quote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wordt het een soort Hoffenheim of kunnen ze echt mee met de top? Wel lelijk dit voor clubs die echt goed beleid voeren
Heeft zo'n club nou nog veel supporters?quote:Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Denk een soort Hoffenheim ja, als ze echt naar de top willen gaat het echt honderden miljoenen kosten. Volgens mij is Red Bull niet van plan er zoveel geld in te steken. Denk dat het hooguit een subtopper kan worden in de Bundesliga.
Hoffenheim niet. RB Leipzig echter heeft eigenlijk de hele stad Leipzig als achterland en heeft heel veel 'fans' overgenomen van oude, in verval geraakte traditieclubs. Lokomotive Leipzig bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft zo'n club nou nog veel supporters?
De overeenkomst is Ralf Rangnick.quote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wordt het een soort Hoffenheim of kunnen ze echt mee met de top? Wel lelijk dit voor clubs die echt goed beleid voeren
Wie is Ralf?quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De overeenkomst is Ralf Rangnick.
Overigens genoeg clubs in de BL die al jarenlang een waardeloos beleid voeren.....zit er nu naar 1 te kijken. Japie is blij nu.
Bracht als trainer Hoffenheim in 1 ruk van van de derde- naar de Bundesliga.quote:
Niet alleen RB Leipzig, ook RB Salzburgquote:Op zondag 28 september 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bracht als trainer Hoffenheim in 1 ruk van van de derde- naar de Bundesliga.
Sinds een paar jaar (als manager) actief bij RB. Weet dus wel hoe hij een club omhoog kan brengen.
Na Hoffenheim nog even trainer geweest bij Schalke, maar vanwege gezondheidsproblemen (burn-out) gestopt als trainer.
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 14:14:08Aufstellung FCB / Line up:Neuer - Alonso, Dante, Benatia, Lewandowski, Robben, Shaqiri, Rafinha, Bernat, Lahm (K), Alaba |^M.Hörwick reageer retweet
Lijkt Atletico welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund weer achter
wtf man! Wereld van verschil bij Dortmund tussen CL en BL.
Die worden nu ook verkracht tegen Valenciaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:24 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Want? Verliezen ook van fucking olympiacos in cl
kijk jij ook mee naar de robbenshow?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die worden nu ook verkracht tegen Valencia
jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijk jij ook mee naar de robbenshow?
Tegenstanders in de BL zijn sterker als in de CL.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund weer achter
wtf man! Wereld van verschil bij Dortmund tussen CL en BL.
Arsenal -> HSV ????quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegenstanders in de BL zijn sterker als in de CL.
Maandquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg we sparen Robben tegen Kazachstan, lekker op de bank en tegen IJsland gewoon in de basis.
Trouwens, davy wanneer is Memphis weer fit?
idd ik heb zelfdequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zei engels commentaar hattrick?
Echt hé!quote:
Komt wel weer goed, maar tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé!
Ik wil binnenkort weer er naar toe gaan maar wil wel een goed Dortmund zien
Gaat goed komen, alleen tijd nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé!
Ik wil binnenkort weer er naar toe gaan maar wil wel een goed Dortmund zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |