RB was echt bagger gisteren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen de vorige races ook. Toch staat RIC er weer verrassend tussen, vaak. Ik denk dat 'ie morgen weer goede zaken doet. Ik twijfel nog of 'ie ALO eruit gaat rijden want ALO is het "zwarte schaap" in de verwachtingen, wmb.
Gisteren wel ... vandaag wat minder. RIC rijdt VET morgen weer VET om de oren, beiden dik in de top 7.quote:
Nope, venrayquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens mij komt die uit de buurt van Sittard-Geleen, maar waar baseer je dat op? Op dat "aanrijden"? Dat zeggen we hier in zuid-Limburg ook
Die rijdt volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de F1.quote:
bron?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die rijdt volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de F1.
Mijzelf.quote:
hmm, dan vergis ik me misschien als alsnog met iemand andersquote:
Je ziet er verzopen uitquote:
Ik ben nog nooit zo nat geweest volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hmm, dan vergis ik me misschien als alsnog met iemand anders
[..]
Je ziet er verzopen uitEn dan te bedenken dat ikzelf vrijdag een Wibra-poncho van ¤0,99 bij me had. Die had dat weer gisteren nooit overleefd
Hoop dat je je alsnog wat geamuseerd hebt
Dat heeft Bernie gedaan; niet België.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Belgie heeft zich wel definitief buitenspel gezet om er een heel weekend van te maken wat ons betreft. de prijzen zijn echt belachelijk...
Het maakt me niet uit aan wie het ligt, maar dan gaan we liever naar duitsland. Daar zijn de prijzen wel normaal en er is meer te doen s'avondsquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat heeft Bernie gedaan; niet België.
Die moeten wel; ze draaien al jaren op rij verlies en flink ook volgens mij. De prijzen om het F1 circus te mogen ontvangen moeten drastisch omlaag en zo niet dan blijven de prijzen voor drinken en eten alleen maar stijgen.
Vorig jaar betaalde ik 5 euro voor een halve liter bier. Is dat nog steeds 5 euro of kost dat nu al 6 euro?
betaal je hier op sommige terrassen ook, heb je wel meer lawaai erbijquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Is idd nog ¤5 voor een halve liter dit jaar¤3,50 voor een 33cl.....
Pure arrogantie. ze kunnen vragen wat ze willen want mensen kopen het toch wel, er is niks andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp ook niet dat Bernie het niet snapt. Het is een heel simpel sommetje.
Voorbeeld 1:
Je vraagt 100 euro voor een kaartje en er komen 1000 man die allemaal 1 biertje nemen van 5 euro.
Dan heb je 100.000 euro voor de entree en 5000 voor het bier.
Voorbeeld 2:
Je vraagt 60 euro voor een kaartje en er komen 2000 man die allemaal 2 biertjes nemen van 3 euro.
Dan heb je 120.000 euro voor de entree en 12000 voor het bier.
Voorbeeld 1: totaal 105.000 euro profit
Voorbeeld 2: totaal 132.000 euro profit
En ja zo simpel werkt dat. Hoe goedkoper de prijs hoe meer mensen er komen en hoe meer ze nuttigen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Een frietje andalouse () een mexicano en een blikje bier 20 euro
En dan gaat het niet eens om het geld maar om het principe, er zijn grenzen.
Begrijp dat soort cafés niet, daar komt toch geen hond op af tenzij ie zich enkel op toeristen wilt focussen. Op circuit heb je zo weinig keus, tenzij je ~4km gaat lopen om buiten de poort een blikje van ¤2 gaat halenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
betaal je hier op sommige terrassen ook, heb je wel meer lawaai erbij
Ticket prijzen volgend jaar met 30% naar beneden en meer pop-up kraampjes neerzetten. Niet alleen voor Spa, overal !quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Pure arrogantie. ze kunnen vragen wat ze willen want mensen kopen het toch wel, er is niks anders
Er stonden op elk moment rijen voor de kraampjes en zo lang dat nog is zal het niet minder worden denk ik
Dan neem je toch gewoon zelf bier mee?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Is idd nog ¤5 voor een halve liter dit jaar¤3,50 voor een 33cl.....
De mexicano kost 7+saus 1. Dan krijg je er wel een laf broodje bijquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Friet ¤5, saus ¤1, snack ¤4, blik ¤5 = ¤15
Of waar vergis ik me?
[..]
Begrijp dat soort cafés niet, daar komt toch geen hond op af tenzij ie zich enkel op toeristen wilt focussen. Op circuit heb je zo weinig keus, tenzij je ~4km gaat lopen om buiten de poort een blikje van ¤2 gaat halen
Tsja, je kunt wel íéts meenemen natuurlijk. Maar ik ga geen 4 grote blikken (6 kleine) blikjes meesleuren, beetje degelijke camera, broodjes 't voor in de morgen, wat ruimte vrijhouden voor een aandenken. Nog wat nest zoals poncho's en portefeuille en je rugzak zit rap volquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon zelf bier mee?
Het interesseert ze gewoon niet, een maat van mij koopt in Singapore (zakelijk) altijd een tafel in zo'n lounge, kost meen ik 3000pp en voor de GP is moet hij al voor de volgende reserveren en betalen want anders ie het gewoon weg, 1 keertje mee geweest, wij waren de enigen die er het volledige weekend gebruik van maakten, er waren mensen bij die alleen maar voor de GP kwamen en dan nog naar de tv gingen kijken ipv het gewoon live vanaf het terras te bekijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ticket prijzen volgend jaar met 30% naar beneden en meer pop-up kraampjes neerzetten. Niet alleen voor Spa, overal !
O, een sixpack halve liters is altijd het eerste wat m'n rugzak in gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel iets meenemen natuurlijk. Maar ik ga geen 4 grote blikken (6 kleine) blikjes meesleuren, beetje degelijke camera, broodjes 't voor in de morgen, wat ruimte vrijhouden voor een aandenken. Nog wat nest zoals poncho's en portefeuille en je rugzak zit rap vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |