Blauw vind ik 't lekkerstquote:
@Nattekat: dat is een volmondige "ja" jammer genoeg. Het geluid heeft ook zijn charme, maar het stuk beleving van de toerenjankers is wel weg.,.......quote:En is een gp2 auto echt luider dan f1?
Eeuwig zondequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
@Nattekat: dat is een volmondige "ja" jammer genoeg. Het geluid heeft ook zijn charme, maar het stuk beleving van de toerenjankers is wel weg.,.......
Metertje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef Geralt het volgende:
GP3. Hoe fucking hoog vliegt die auto wel niet!?
Dat ziet er toch wel een stuk meer uit dan een metertje niet???quote:
Pauzeerde te vroegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ziet er toch wel een stuk meer uit dan een metertje niet???
Zitten die GP3 autos net zo vol met sensoren als een F1 wagen? Tijd voor altimeter?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef Geralt het volgende:
twitter:LeeMcKenzieTV twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 09:18:15On @bbctwo now is a re run of yesterday's thrills and spills of practice from Spa #bbcf1 reageer retweet
Kom je uit Brabant?quote:
I believe I can fly....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef Geralt het volgende:
volgens mij komt die uit de buurt van Sittard-Geleen, maar waar baseer je dat op? Op dat "aanrijden"? Dat zeggen we hier in zuid-Limburg ookquote:
Ja dat weet ik. 'kom je uit het zuiden' beter?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens mij komt die uit de buurt van Sittard-Geleen, maar waar baseer je dat op? Op dat "aanrijden"? Dat zeggen we hier in zuid-Limburg ook
Veel plezierquote:
wacht.... je bent in België, maar je bent niet op Francorchamps?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, wifi + ustream stream gevonden. De kwalificatie hoef ik niet te missen
Ik heb gisteren niet op het bord bij de kassa gekeken, wat ik vorig jaar wel heb gedaan. Toen kostte de kaartjes aan de deur voor enkel zondag meer als een online gekocht weekend kaartje:¤125.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weet iemand hier misschien wat een los kaartje brons morgen kost aan de poort?
(Op de webstore waren ze 120 euro vorige week.)
Bedankt. Dan ga ik morgen rond 7 uur ook maar eens aanrijden als het weer enigzins redelijk is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet op het bord bij de kassa gekeken, wat ik vorig jaar wel heb gedaan. Toen kostte de kaartjes aan de deur voor enkel zondag meer als een online gekocht weekend kaartje:¤125.
Even gezocht voor je in het oud topic:
Via internet:
vrijdag ¤20
zaterdag ¤45
zondag ¤ 125
Weekend ¤130
zonder verzendkosten.
Deur:
vrijdag ¤50
zaterdag ¤70
zondag ¤125
weekend ¤130
En bij het opstaan liet ie ook nog even zn walkietalkie op straat kletterenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Valt daar een waalse marshall van de pitmuur af achter Raikkonen die voor de lamp in de pitstraat stond te wachten![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:06 schreef Geralt het volgende:
Ow wacht; dat is Vergne nog uiteraard, whehe
Beeb zei daarstrax van wel.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarschijnlijk geen regen tijdens de Q
Het kan dus toch: http://www.gpupdate.net/n(...)-nog-steeds-vol-gas/quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef M.Melandri het volgende:
Volle tank gaat geen auto volgas er doorheen.
Doen! Ook als Vergne geen stoeltje vindt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef Geralt het volgende:
Wellicht een protip voor het Verstappen kamp om als Vergne inderdaad nog een stoeltje vindt komend jaar om 100% in te zetten op MAX als naam in de tijden. Dat zou wel tof zijn.
ja mogen ze zelf dacht ik De La Rosa koos zelf voor DLR ipv Del.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:23 schreef Geralt het volgende:
Mogen de F1 coureurs zelf hun afkorting kiezen?
Als Max ipv Kvyat bij TR was gekomen dan reden er 2 VER's in het veld rond. Als Vergne voor volgend jaar een stoeltje vind bij een ander team heb je dat probleem ook.
Misschien dat in dat geval Max kan/mag kiezen voor MAX ipv VER?
Zijn daar officiele regels voor? Iemand die dat weet toevallig? Zowel Vergne als Verstappen laat zich niet echt makkelijk afkorten tot iets anders dan VER vind ik.
Wellicht een protip voor het Verstappen kamp om als Vergne inderdaad nog een stoeltje vindt komend jaar om 100% in te zetten op MAX als naam in de tijden. Dat zou wel tof zijn.
Iemand die daar meer over kan vertellen?
Ik weet het niet, jij denkt het, ik wil een bron hebben of dat mag of niet. En MAX staat natuurlijk veel toffer dan VER. Zeker als nog een of andere kutfransoos al VER heet.quote:
Dan rijden ze met heel veel downforce bij McLaren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het kan dus toch: http://www.gpupdate.net/n(...)-nog-steeds-vol-gas/
quote:Nico Rosberg fährt Eau Rouge nur mit frischen Reifen voll. Je mehr sich die Sohlen abnutzen, umso schwieriger wird es, das Gas durchzutreten. Romain Grosjean warnt: "Wenn du in Eau Rouge zu wild rangehst, machst du dir schneller die Reifen kaputt. In einer Qualifikationsrunde mache ich es, im Rennen nicht. Jedenfalls nicht mit viel Benzin an Bord.
Goed nieuws! Dat maakt die bocht alleen maar mooier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan rijden ze met heel veel downforce bij McLaren.
Rosberg kan het met de betere Mercedes niet.
[..]
Hmm, we zullen het zien. Ik hoop zelf natuurlijk van wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Beeb zei daarstrax van wel.....
Daarvoor was hij ook niet gehaald. Hij moet kijken hoe de wagen voor de rest van het seizoen verbeterd kan worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lotterer maakt niet het verschil tot nu toe
[ afbeelding ]
plenst anders hendig nu!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, we zullen het zien. Ik hoop zelf natuurlijk van wel.
Waar kijken jullie?! Of zitten jullie allemaal daar of wat?quote:
BBCquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar kijken jullie?! Of zitten jullie allemaal daar of wat?
niet als je zondags kaartjes hebtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat wel jammer is, is dat de kwali morgen gaat beginnen als het zo doorgaat
Ja dat kwam een uurtje terug hier langs. Baan zal wel nat zijn, maar de bui is voorbij als de kwali begint normaalquote:
waar ging dat gesprek eigenlijk over, m'n schoonouders stonden ineens binnen en heb er niets van meegekregenquote:
Met name over zijn vervolging in Duitsland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar ging dat gesprek eigenlijk over, m'n schoonouders stonden ineens binnen en heb er niets van meegekregen
Hij beweerde glashard dat hij onschuldig was bevonden in Duitsland, maar toch 100 miljoen moest betalen. En zag niets mis met een race in Sochi, en voegde er nog maar even fijntjes aan toe dat "niemand weet wie dat vliegtuig neergeschoten heeft".quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar ging dat gesprek eigenlijk over, m'n schoonouders stonden ineens binnen en heb er niets van meegekregen
oftewel : hij bevestigde dus maar weer eens hoe een prototype corrupte "blinde" tyrant moet zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hij beweerde glashard dat hij onschuldig was bevonden in Duitsland, maar toch 100 miljoen moest betalen. En zag niets mis met een race in Sochi, en voegde er nog maar even fijntjes aan toe dat "niemand weet wie dat vliegtuig neergeschoten heeft".
https://www.meteoblue.com(...)rancorchamps/current Buien lijken gelukkig langs het circuit te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:54 schreef sasquatsch het volgende:
Opdrogende baan nu. Waarschijnlijk helemaal droog aan het eind van de kwali.
die is op vakantie in BE normaal gezien....quote:
Hij is niet schuldig of onschuldig verklaart, hij heeft de zaak gewoon afgekocht en er wordt dus geen oordeel gegeven. Vrij apart aangezien hij zelf zegt 100% overtuigt van zijn onschuld te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef Sjarkiee het volgende:
Heb ik het toch anders verstaan: om onschuldig te worden verklaard moest hij 100 miljoen betalen
Komt op hetzelfde neer, maar is allebei niet waar: door 100 miljoen te betalen is de zaak geschikt. Er is dus geen uitspraak gekomen over schuld of onschuld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef Sjarkiee het volgende:
Heb ik het toch anders verstaan: om onschuldig te worden verklaard moest hij 100 miljoen betalen
Nog niet, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Is Maldonado trouwens al gecrasht?
Maar dat kon nogal lang duren. Vandaar dat hij het geld betaald heeft. Nu kan hij weer verder met de F1.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hij is niet schuldig of onschuldig verklaart, hij heeft de zaak gewoon afgekocht en er wordt dus geen oordeel gegeven. Vrij apart aangezien hij zelf zegt 100% overtuigt van zijn onschuld te zijn.
Neem aan dat je FP2 gezien hebt maar voor wie dat niet heeft:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Is Maldonado trouwens al gecrasht?
xDquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
Huh? Volgens mij klopt de timing niet. Er staat hier dat Maldonado al een hele ronde uitgereden heeft. Of gaat hij nu ineens wél z'n auto heel houden?
Kobayashiquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
Wie is Lotterer? Wie is er nu uit dan?
Is dat die ene van de 24uur van Lemans?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lotterer is een van de beste coureurs van de wereld.
iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dat die ene van de 24uur van Lemans?
+downforcequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:11 schreef Fer het volgende:
Tja power en balans, dat zijn de twee sterkste punten van Mercedes
Die gast heeft misschien wel de beste racepace ter wereld.quote:
Vandaar dat hij 14 seconden langzamer is dan Hamilton.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lotterer is een van de beste coureurs van de wereld.
Ja, ho. Zet Hamilton eens in een R18.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij 14 seconden langzamer is dan Hamilton.
Correctie nog maar 12 seconden
Die zijn blijkbaar toch anders dan een regenbui in België.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Lotterer nog 12s langzamer na 'n nieuwe lapEn DC zei dat ie weleens kon verassen omdat ie gewend is te rijden in monsoons in Japan
Hij was zogenaamd gehaald voor deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Lotterer nog 12s langzamer na 'n nieuwe lapEn DC zei dat ie weleens kon verassen omdat ie gewend is te rijden in monsoons in Japan
Hij oefent alvast zijn race pacequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij 14 seconden langzamer is dan Hamilton.
Correctie nog maar 12 seconden
Waar komt dat financieel verhaal eigenlijk vandaan? Staan er andere sponsoren op de wagen? Brengt André wel geld mee? Ik denk dat het meer is om Koba onder druk te zetten....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Voorlopig alleen financieel een goede wissel van Caterham geweest denk ik..
De spin die je wist dat zou komenquote:
Nog altijd sneller dan Ericsson.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:17 schreef Geralt het volgende:
Lotterer lijkt wel de fisico in de Ferrari op spa een paar jaar terug 😉
Dat was dus weer een lap of his life.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:20 schreef Jigzoz het volgende:
Hé maar eh... Lotterer nu wel een seconde sneller dan z'n teamgenoot.
Nee want beweegbare aerodynamische delen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:21 schreef Fer het volgende:
Zou je de verstelbare kleppen mogen maken op de brake ducts? Verstelbaar vanuit de cockpit dan..
Nope, aerodynamisch bewegende onderdelen. En dat mag niet....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:21 schreef Fer het volgende:
Zou je de verstelbare kleppen mogen maken op de brake ducts? Verstelbaar vanuit de cockpit dan..
3-voudig Le Mans kampioen en een goede ontwikkelingsrijder.quote:
Hoe kom je erbij dat het een goede f1 ontwikkelingsrijder is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
3-voudig Le Mans kampioen en een goede ontwikkelingsrijder.
En 12 jaar ervaring in de Japanse Formula Nippon/Super Formula (Vergelijkbaar met GP2), altijd minimaal top vijf in de eindstand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mal, Hul, Chi, Gut, Lot, Eri.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef opreis het volgende:
ik schakel net in, wie hebben Q1 niet overleeft?
The Hulk, Biacnhi is door. Verder de normale namenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef opreis het volgende:
ik schakel net in, wie hebben Q1 niet overleeft?
Oké, wie is er weg dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotterer niet kennen
en dat gezeik over ontwikkelingsrijders altijd
dat is hetzelfde als Samuel Eto'o niet kennen.quote:
Is dat de echte naam van deze man?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als Samuel Eto'o niet kennen.
Ik ken hem ook niet...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi plaatjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is dat de echte naam van deze man?
[ afbeelding ]
Als Eto'o bijna zijn hele leven in Japan had gevoetbald had men hem hier ook amper gekend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank U. Maar ik ga ervan uit dat ik 'm enkel kan zien omdat ie in mijn cashe staat, en dat je daarom zo'n ludieke opmerking erom maakt......quote:
Bottas toch, Massa heeft al wat meer moeite.....quote:
Zijn kennis en ervaring van complexe hybride systemen moet het team naar voren brengen volgens de officiële brrichten van Caterham.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een goede f1 ontwikkelingsrijder is?
correctquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dank U. Maar ik ga ervan uit dat ik 'm enkel kan zien omdat ie in mijn cashe staat, en dat je daarom zo'n ludieke opmerking erom maakt......
Bottas is altijd snel in de regen. Zie Canada 2013quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bottas toch, Massa heeft al wat meer moeite.....
dankquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mal, Hul, Chi, Gut, Lot, Eri.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Bottas is altijd snel in de regen. Zie Canada 2013
Nope, Williams > ferrari.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:38 schreef opreis het volgende:
Ze staan nu mooi op team gesorteerd. Alleen bottas en raikonen ff switchen
U heeft Magnussen en Sutil gewisseltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gaan Bianchi, Magnussen, Kvyat, Vergne, Perez en Grosjean er nu uit.
Ja Sutil vergat ik gewoon even.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
U heeft Magnussen en Sutil gewisselt![]()
Maar voor de rest goeie gok
Spinnen.quote:
Om nog even op deze post terug te komen:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Valt daar een waalse marshall van de pitmuur af achter Raikkonen die voor de lamp in de pitstraat stond te wachten![]()
inb4: ''Stoere Hamilton choked''.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hamilton maakt wel veel fouten vandaag
Regen meester???????quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:02 schreef opreis het volgende:
Button 'de regenmeester' is wel slecht zeg
Hij zou zo goed in de regen moeten zijn, blijkt nu niets vanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Regen meester???????
Button scoort vaak goed in de race met regen, omdat ze de strategie goed hebben. Niet omdat hij bloedjesnel kan rijden in de regen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:02 schreef opreis het volgende:
Button 'de regenmeester' is wel slecht zeg
Wisselende condities Volgens mij had ook een probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij zou zo goed in de regen moeten zijn, blijkt nu niets van
Zou je denken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Fokkingvet het volgende:
HAM bezwijkt weer eens onder de druk. Mentaal is het toch een beetje een natte krant heb ik het idee.
Laatste 3 GP's soberzo de vrijdag he en volgens Olav zouden ze hem al in Japan erin mikkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Hamilton moet wel een beetje gaan winnen, anders hebben we de laatste races niets om voor te kijken
Wait whutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laatste 3 GP's soberzo de vrijdag he en volgens Olav zouden ze hem al in Japan erin mikken
Dat was volgens mij nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
volgens Olav zouden ze hem al in Japan erin mikken
dat denk ik niet. Ik quote Atreidez en wijs hem er (volkomen terecht!) op dat we de laatste 3 GP's soberzo wat hebben om voor te kijken of Lewis nou nog races wint, of niet of zijn nek breekt of een vliegtuig op zn kop krijgt of het weer eens aan (of uit?) maakt met die sloerie van hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Denk dat je de verkeerde gequote hebt
Had al een edit gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat denk ik niet. Ik quote Atreidez en wijs hem er (volkomen terecht!) op dat we de laatste 3 GP's soberzo wat hebben om voor te kijken of Lewis nou nog races wint, of niet of zijn nek breekt of een vliegtuig op zn kop krijgt of het weer eens aan (of uit?) maakt met die sloerie van hem.
Dus nee. Ik quote niet de verkeerde nee.
Volgens Olav zeg ik toch ook. Hij dacht dat. Dus hij is zelf de bron van zijn gedachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nergens op gebaseerd.
Ik zie hetquote:
Of ie nou ze nek of ze hart breekt, als Rosberg voor t einde van t seizoen kampioen is zit ik ws. ergens anders naar te kijken. Of Max moet idd rijden, maar daar ga ik niet van uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Geralt het volgende:
dat denk ik niet. Ik quote Atreidez en wijs hem er (volkomen terecht!) op dat we de laatste 3 GP's soberzo wat hebben om voor te kijken of Lewis nou nog races wint, of niet of zijn nek breekt of een vliegtuig op zn kop krijgt of het weer eens aan (of uit?) maakt met die sloerie van hem.
Problemen met zijn remmen zei hij in de persconferentie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Fokkingvet het volgende:
HAM bezwijkt weer eens onder de druk. Mentaal is het toch een beetje een natte krant heb ik het idee.
Tuurlijk, het ligt weer aan de auto en niet aan hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Problemen met zijn remmen zei hij in de persconferentie.
Dus hij heeft in de opwarmronde van Q1 zijn remmen al geglaceerd? Hij maakte aldoor namelijk foutjes. Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij zich weer eens genoodzaakt voelde om een mentale tik aan Rosberg uit te delen door een heel stuk sneller te zijn, en daardoor teveel risico nam.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Problemen met zijn remmen zei hij in de persconferentie.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus hij heeft in de opwarmronde van Q1 zijn remmen al geglaceerd? Hij maakte aldoor namelijk foutjes. Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij zich weer eens genoodzaakt voelde om een mentale tik aan Rosberg uit te delen door een heel stuk sneller te zijn, en daardoor teveel risico nam.
Ricciardo lager en Williams hoger. Zoals het er nu uit ziet is het geen complete natte race, RB maakt dus geen kans.quote:
Dat dacht iedereen de vorige races ook. Toch staat RIC er weer verrassend tussen, vaak. Ik denk dat 'ie morgen weer goede zaken doet. Ik twijfel nog of 'ie ALO eruit gaat rijden want ALO is het "zwarte schaap" in de verwachtingen, wmb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo lager en Williams hoger. Zoals het er nu uit ziet is het geen complete natte race, RB maakt dus geen kans.
Wat is er volgend jaar dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef Geralt het volgende:
Echt spannend gaat het voor mij pas volgend jaar weer worden;
RB was echt bagger gisteren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen de vorige races ook. Toch staat RIC er weer verrassend tussen, vaak. Ik denk dat 'ie morgen weer goede zaken doet. Ik twijfel nog of 'ie ALO eruit gaat rijden want ALO is het "zwarte schaap" in de verwachtingen, wmb.
Gisteren wel ... vandaag wat minder. RIC rijdt VET morgen weer VET om de oren, beiden dik in de top 7.quote:
Nope, venrayquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens mij komt die uit de buurt van Sittard-Geleen, maar waar baseer je dat op? Op dat "aanrijden"? Dat zeggen we hier in zuid-Limburg ook
Die rijdt volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de F1.quote:
bron?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die rijdt volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de F1.
Mijzelf.quote:
hmm, dan vergis ik me misschien als alsnog met iemand andersquote:
Je ziet er verzopen uitquote:
Ik ben nog nooit zo nat geweest volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hmm, dan vergis ik me misschien als alsnog met iemand anders
[..]
Je ziet er verzopen uitEn dan te bedenken dat ikzelf vrijdag een Wibra-poncho van ¤0,99 bij me had. Die had dat weer gisteren nooit overleefd
Hoop dat je je alsnog wat geamuseerd hebt
Dat heeft Bernie gedaan; niet België.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Belgie heeft zich wel definitief buitenspel gezet om er een heel weekend van te maken wat ons betreft. de prijzen zijn echt belachelijk...
Het maakt me niet uit aan wie het ligt, maar dan gaan we liever naar duitsland. Daar zijn de prijzen wel normaal en er is meer te doen s'avondsquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat heeft Bernie gedaan; niet België.
Die moeten wel; ze draaien al jaren op rij verlies en flink ook volgens mij. De prijzen om het F1 circus te mogen ontvangen moeten drastisch omlaag en zo niet dan blijven de prijzen voor drinken en eten alleen maar stijgen.
Vorig jaar betaalde ik 5 euro voor een halve liter bier. Is dat nog steeds 5 euro of kost dat nu al 6 euro?
betaal je hier op sommige terrassen ook, heb je wel meer lawaai erbijquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Is idd nog ¤5 voor een halve liter dit jaar¤3,50 voor een 33cl.....
Pure arrogantie. ze kunnen vragen wat ze willen want mensen kopen het toch wel, er is niks andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp ook niet dat Bernie het niet snapt. Het is een heel simpel sommetje.
Voorbeeld 1:
Je vraagt 100 euro voor een kaartje en er komen 1000 man die allemaal 1 biertje nemen van 5 euro.
Dan heb je 100.000 euro voor de entree en 5000 voor het bier.
Voorbeeld 2:
Je vraagt 60 euro voor een kaartje en er komen 2000 man die allemaal 2 biertjes nemen van 3 euro.
Dan heb je 120.000 euro voor de entree en 12000 voor het bier.
Voorbeeld 1: totaal 105.000 euro profit
Voorbeeld 2: totaal 132.000 euro profit
En ja zo simpel werkt dat. Hoe goedkoper de prijs hoe meer mensen er komen en hoe meer ze nuttigen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
Een frietje andalouse () een mexicano en een blikje bier 20 euro
En dan gaat het niet eens om het geld maar om het principe, er zijn grenzen.
Begrijp dat soort cafés niet, daar komt toch geen hond op af tenzij ie zich enkel op toeristen wilt focussen. Op circuit heb je zo weinig keus, tenzij je ~4km gaat lopen om buiten de poort een blikje van ¤2 gaat halenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
betaal je hier op sommige terrassen ook, heb je wel meer lawaai erbij
Ticket prijzen volgend jaar met 30% naar beneden en meer pop-up kraampjes neerzetten. Niet alleen voor Spa, overal !quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Pure arrogantie. ze kunnen vragen wat ze willen want mensen kopen het toch wel, er is niks anders
Er stonden op elk moment rijen voor de kraampjes en zo lang dat nog is zal het niet minder worden denk ik
Dan neem je toch gewoon zelf bier mee?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Is idd nog ¤5 voor een halve liter dit jaar¤3,50 voor een 33cl.....
De mexicano kost 7+saus 1. Dan krijg je er wel een laf broodje bijquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Friet ¤5, saus ¤1, snack ¤4, blik ¤5 = ¤15
Of waar vergis ik me?
[..]
Begrijp dat soort cafés niet, daar komt toch geen hond op af tenzij ie zich enkel op toeristen wilt focussen. Op circuit heb je zo weinig keus, tenzij je ~4km gaat lopen om buiten de poort een blikje van ¤2 gaat halen
Tsja, je kunt wel íéts meenemen natuurlijk. Maar ik ga geen 4 grote blikken (6 kleine) blikjes meesleuren, beetje degelijke camera, broodjes 't voor in de morgen, wat ruimte vrijhouden voor een aandenken. Nog wat nest zoals poncho's en portefeuille en je rugzak zit rap volquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon zelf bier mee?
Het interesseert ze gewoon niet, een maat van mij koopt in Singapore (zakelijk) altijd een tafel in zo'n lounge, kost meen ik 3000pp en voor de GP is moet hij al voor de volgende reserveren en betalen want anders ie het gewoon weg, 1 keertje mee geweest, wij waren de enigen die er het volledige weekend gebruik van maakten, er waren mensen bij die alleen maar voor de GP kwamen en dan nog naar de tv gingen kijken ipv het gewoon live vanaf het terras te bekijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ticket prijzen volgend jaar met 30% naar beneden en meer pop-up kraampjes neerzetten. Niet alleen voor Spa, overal !
O, een sixpack halve liters is altijd het eerste wat m'n rugzak in gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel iets meenemen natuurlijk. Maar ik ga geen 4 grote blikken (6 kleine) blikjes meesleuren, beetje degelijke camera, broodjes 't voor in de morgen, wat ruimte vrijhouden voor een aandenken. Nog wat nest zoals poncho's en portefeuille en je rugzak zit rap vol
Heb ik vorig jaar ook voor het eerst gedaan. Rugzak mee, sixpack bier mee, wat blikjes cola voor de vrouw, broodjes mee en ju.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon zelf bier mee?
Ik loop al jaren rond met zo'n rugzak, gewoon om niet teveel gewicht mee te moeten sleuren. En ook omdat ik (nog) niet meer nodig heb gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, een sixpack halve liters is altijd het eerste wat m'n rugzak in gaat.
het is voor een bepaalde groep dan ook gezien worden bij zo'n evenement. De sport zelf interesseert ze geen biet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het interesseert ze gewoon niet, een maat van mij koopt in Singapore (zakelijk) altijd een tafel in zo'n lounge, kost meen ik 3000pp en voor de GP is moet hij al voor de volgende reserveren en betalen want anders ie het gewoon weg, 1 keertje mee geweest, wij waren de enigen die er het volledige weekend gebruik van maakten, er waren mensen bij die alleen maar voor de GP kwamen en dan nog naar de tv gingen kijken ipv het gewoon live vanaf het terras te bekijken
dat gebeurt bij zoveel sporten. Tennis, voetbal etc etcquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is voor een bepaalde groep dan ook gezien worden bij zo'n evenement. De sport zelf interesseert ze geen biet.
Veelal is het gewoon zakelijk, en is het gewoon laten zien wat je over hebt voor (potentiële) klanten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is voor een bepaalde groep dan ook gezien worden bij zo'n evenement. De sport zelf interesseert ze geen biet.
Met een half oog gekeken, droge baan, af en toe een leuke inhaalactie. Goeie start van Nasr vanaf 2 die direct de leiding pakte en niet meer bedreigd werd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:06 schreef Atreidez het volgende:
Bah, verslapen voor de GP2 raceWas dat op een droge of natte baan? Iemand t gezien?..
Volgende keer dan maar even vermelden als je vraagt hoe die wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef Atreidez het volgende:
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat je meteen de winnaar erbij vermeldNu hoef ik m zeker niet te downloaden..
Het zijn wel de Ardennen hé, het weer is daar wisselvalliger dan de emo buien van Patty Brard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Volgens buienradar is het de hele wedstrijd droog, geen regen dus vandaag, jammer
twitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 12:59:53Grey skies overhead. I reckon we might get some rain before this F1 race gets underway. reageer retweet
twitter:
het regent alquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Volgens buienradar is het de hele wedstrijd droog, geen regen dus vandaag, jammer
OK ik dacht normaal 13:10quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
Lekker op de BBC kijken ... over 2 minuten
maakt niet uit, nu ben ik ook op tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... mijn horloge loopt voor, zie ik nu
weer droogtwitter:redbullf1spy twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:05:02The sun is out, the sky is blue, time for a bit of pre-race pitstop practice… #BelgianGP http://t.co/Z80tss1URU reageer retweet
Alles goed verder?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
WAT IS SPORT 1 WEER AAN HET KUTTEN MAN VOORBESCHOUWING VAN 12:45 TOT 13:15 EN DAN IETS MET VOETBAL TOT 14:00 UUR
HOERIGE TERING KUTZENDER STERF EEN EENZAME DOOD GODVERDOMME!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Wat lul jij nou. Ze zijn nu met Rob Kamphues en Robert Doornbos aan het voorbeschouwen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
WAT IS SPORT 1 WEER AAN HET KUTTEN MAN VOORBESCHOUWING VAN 12:45 TOT 13:15 EN DAN IETS MET VOETBAL TOT 14:00 UUR
HOERIGE TERING KUTZENDER STERF EEN EENZAME DOOD GODVERDOMME!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Zeker; bier staat koud, nootjes liggen al klaar in de kast en ik heb geen ochtendhumeur.quote:
Studio sport 1 voetbal of iets komt er nu op. Tot 2 uur. Nee ik lul niet. En ja Sport1 moet doodquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Ze zijn nu met Rob Kamphues en Robert Doornbos aan het voorbeschouwen.
Ik zit het nu toch te kijken. Gek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Studio sport 1 voetbal of iets komt er nu op. Tot 2 uur. Nee ik lul niet. En ja Sport1 moet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |