Ik heb het ook op een mail staan die ik nooit lees.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik wil van niemand met een machtspositie op FOK! een email ontvangen. Nou ja, sturen kunnen ze wel, lezen doe ik ze niet want ik heb geen flauw idee wat 't wachtwoord van m'n hotmail account is
.
To be confirmed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat tbc achter een paar namen in de OP? Tuberculose? To be continued?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook op een mail staan die ik nooit lees.![]()
In de goede oude tijden had je gewoon remlof op msn die je gewoon aansprak.
Ik? Hahaha. Ik heb geen ingekorte jurkjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
tami? hoe is het met jouw ingekorte jurkjes?
bij gebrek aan een goede tt.
Gewoon geen jurkjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik? Hahaha. Ik heb geen ingekorte jurkjes.
niet eens? tsk tsk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik? Hahaha. Ik heb geen ingekorte jurkjes.
Ja, of we doen het gewoon in het Nederlands. Waarom er een Engelse afkorting achter moest is me een raadsel.quote:
Zeg maar af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de 20e en 27e waarschijnlijk iets anders heb
Lekker bellen met Lebaraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar... oehhh lekker bellen met elkaar
Die kans is aanwezig jaquote:
Dan is het o.v., niet ovbquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of we doen het gewoon in het Nederlands. Waarom er een Engelse afkorting achter moest is me een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |