Ik heb het ook op een mail staan die ik nooit lees.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik wil van niemand met een machtspositie op FOK! een email ontvangen. Nou ja, sturen kunnen ze wel, lezen doe ik ze niet want ik heb geen flauw idee wat 't wachtwoord van m'n hotmail account is
.
To be confirmed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat tbc achter een paar namen in de OP? Tuberculose? To be continued?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook op een mail staan die ik nooit lees.![]()
In de goede oude tijden had je gewoon remlof op msn die je gewoon aansprak.
Ik? Hahaha. Ik heb geen ingekorte jurkjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
tami? hoe is het met jouw ingekorte jurkjes?
bij gebrek aan een goede tt.
Gewoon geen jurkjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik? Hahaha. Ik heb geen ingekorte jurkjes.
niet eens? tsk tsk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik? Hahaha. Ik heb geen ingekorte jurkjes.
Ja, of we doen het gewoon in het Nederlands. Waarom er een Engelse afkorting achter moest is me een raadsel.quote:
Zeg maar af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de 20e en 27e waarschijnlijk iets anders heb
Lekker bellen met Lebaraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar... oehhh lekker bellen met elkaar
Die kans is aanwezig jaquote:
Dan is het o.v., niet ovbquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of we doen het gewoon in het Nederlands. Waarom er een Engelse afkorting achter moest is me een raadsel.
Haha zoals ik al zei kort kort kort.quote:
Dat weet ik. Alleen zijn er dan geniën die zich afvragen of wij met het OV gaan. Vandaar zo.quote:
kousen die er net onderuit komen incl?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha zoals ik al zei kort kort kort.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen zijn er dan geniën die zich afvragen of wij met het OV gaan. Vandaar zo.
Bedoelde wel hun afzeggen he, niet de picknick.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig ja
Moet even naar tijden kijken enzo. Wellicht kan ik dan toch wel al kan ik het dan niet laat maken.
Voor speciale gelegenheden wellichtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:15 schreef perro. het volgende:
[..]
kousen die er net onderuit komen incl?
nice nice. als je dan ook nog pumps draagt mag ik je wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden wellicht
Whehehe, goeie draai!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoelde wel hun afzeggen he, niet de picknick.
Duh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
nice nice. als je dan ook nog pumps draagt mag ik je wel.
Ach, ik heb echt heel veel kleding. En ik kan niet kiezen wat ik het leukst vind. De zolder is mijn inloopkast.quote:
Gympies toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
nice nice. als je dan ook nog pumps draagt mag ik je wel.
Wrom de hele tijd pics?quote:
quote:
In allerlei kleurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef perro. het volgende:
[..]
mits sportsokken tot de knieen dan.
/inspiratieloos.
Zoals elke vrouw dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, ik heb echt heel veel kleding. En ik kan niet kiezen wat ik het leukst vind. De zolder is mijn inloopkast.
Ohjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mannen dat ook constant roepen.
Hockeyrokje toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:26 schreef perro. het volgende:
[..]
als het maar matcht bij het sportbroekje.
Tis nou vaak niet echt een kunstexpositie neequote:
Dank je wel, héquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis nou vaak niet echt een kunstexpositie nee
Maar toch doe ik het nietquote:
*rent naar Samzz d'r fobo....quote:
nou heh. en dan klik je ooit op een fobo, worden er eerst 34664787336654 onzinnige plaatjes geladen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis nou vaak niet echt een kunstexpositie nee
Oh, maar daar heb ik er ook een paar vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef perro. het volgende:
[..]
nou heh. en dan klik je ooit op een fobo, worden er eerst 34664787336654 onzinnige plaatjes geladen.
En dan vooral .gifjes...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef perro. het volgende:
[..]
nou heh. en dan klik je ooit op een fobo, worden er eerst 34664787336654 onzinnige plaatjes geladen.
100 gifjes van katten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef perro. het volgende:
[..]
Een paar is geen 34664787336654.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik er ook een paar van
Nee, das waar. Misschien binnenkort mijn FB profielfoto maar eens updaten....quote:
Facebook of Fotoboekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waar. Misschien binnenkort mijn FB profielfoto maar eens updaten....
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
17. Nu wil ik er eigenlijk 20 van maken.
Toen nog niet kaal dus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, das waar. Misschien binnenkort mijn FB profielfoto maar eens updaten....
ja vooral dat. en dan kun je daar lullen, hier lullen, in dm lullen en in pm lullen. dat kan mijn oude brein niet aan.quote:
OCD much?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
17. Nu wil ik er eigenlijk 20 van maken.
Niet eens in Tinder en OkCupid?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef perro. het volgende:
[..]
ja vooral dat. en dan kun je daar lullen, hier lullen, in dm lullen en in pm lullen. dat kan mijn oude brein niet aan.
Al die lullenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef perro. het volgende:
[..]
ja vooral dat. en dan kun je daar lullen, hier lullen, in dm lullen en in pm lullen. dat kan mijn oude brein niet aan.
Facebook. Ik gebruik fobo eigenlijk nauwelijks. En die foto staat er al ik weet niet hoelangquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Facebook of Fotoboek?
[..]
Ik zeg doen.
Nou, baardloos. Ook daar hoorquote:
Ik zag het, jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Facebook. Ik gebruik fobo eigenlijk nauwelijks. En die foto staat er al ik weet niet hoelang
[..]
Nou, baardloos. Ook daar hoor
Ooh, ik dacht dat je je kapsel bedoeldequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Facebook. Ik gebruik fobo eigenlijk nauwelijks. En die foto staat er al ik weet niet hoelang
[..]
Nou, baardloos. Ook daar hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
[..]
voor de geëmancipeerde vrouwelijke fok!user.
Ik ook, ik ga gemiddeld niet verder dan een 3-dagen baardjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:38 schreef perro. het volgende:
ik trim altijd. of nouja, af en toe. gedoe altijd.
Nee, als mijn kop kaal moet dan moet 'ie dat toch echt zelf doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je je kapsel bedoelde
Baardloos ben ik zelf al een tijdje niet meer, bevalt me nog goed tot nu toe. Scheelt ook met scheren
Een keer in de 2/3 weken alles glad scheren is inderdaad meer dan zatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:38 schreef perro. het volgende:
Goed zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, als mijn kop kaal moet dan moet 'ie dat toch echt zelf doen![]()
Ik was erop uitgekeken.
ik kan me de laatste keer dat ik me gladgeschoren heb niet eens herinneren, ik trim alleen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een keer in de 2/3 weken alles glad scheren is inderdaad meer dan zat
saai fobo dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, Barb. Na mijn reactie in je Fobo was een reactie uit 2012 de laatste.
Yupquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, Barb. Na mijn reactie in je Fobo was een reactie uit 2012 de laatste.
Hier hetzelfde, dus vandaar maar gewoon even weg. Daarnaast, het was voor mij ook meer een situatie geworden vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:38 schreef perro. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, dus vandaar maar gewoon even weg. Daarnaast, het was voor mij ook meer een situatie geworden van
"What I think I look like"
[ afbeelding ]
[..]
Hier hetzelfde, dus vandaar maar gewoon even weg. Daarnaast, het was voor mij ook meer een situatie geworden van
[ afbeelding ]
"What I actually look like"
[ afbeelding ]
I knowquote:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat wat lastig met alleen mesjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef perro. het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer dat ik me gladgeschoren heb niet eens herinneren, ik trim alleen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het toch wel echt tijd om de snoeischaar erin te zetten toch?quote:
Het is idd even wennen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had me trouwens een paar maanden geleden een keer gladgeschoren, was uitgeschoten met de trimmer.
zag er niet uit als je al jaren tegen je stoppelgezicht aan hebt gekeken.
Ik denk het, al ken ik de smaak niet van de senorita's op Malta?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het toch wel echt tijd om de snoeischaar erin te zetten toch?
Voor Oberyn Martell maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Duss, voor sommige baardjes maak je een uitzondering?
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor Oberyn Martell maak ik een uitzondering.
Die ziet er niet meer zo goed uit hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor Oberyn Martell maak ik een uitzondering.
We zullen het zo zien. Even douchen en dan stappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk het, al ken ik de smaak niet van de senorita's op Malta?
De acteur die hem speelde nog welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ziet er niet meer zo goed uit hoor
[..]
We zullen het zo zien. Even douchen en dan stappen.
Nou ja, ik vind ééndagsbaardjes geen ramp of zo. Maar liever gewoon geen baard. Ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo klein is hij ook weer niet hoor
Sorry dude, you need to be 21 to get inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ziet er niet meer zo goed uit hoor
[..]
We zullen het zo zien. Even douchen en dan stappen.
En die schijnt het met Leana Heady te doen. The bastard. Net zoals Daniel Craig. James Bond spelen en getrouwd zijn met Rachel Weisz. Not. Fair.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
De acteur die hem speelde nog wel.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry dude, you need to be 21 to get in
Ja, uitslapen morgen!quote:
Damnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die schijnt het met Leana Heady te doen. The bastard. Net zoals Daniel Craig. James Bond spelen en getrouwd zijn met Rachel Weisz. Not. Fair.
Ik vraag gewoon of je je piemeltje hebt gewassenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet dat soort uitspraken doen op internet
Ik mag morgen gewoon weer lekker werkenquote:
Zo ben ik nietquote:
Nu doe je het weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of je je piemeltje hebt gewassen.
Nee, want penis is een woord dat ik enkel gebruik in serieuze gesprekken over penissen. En geslachtsdeel is een stom woordquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu doe je het weer
Vraag dan of ik mijn penis of geslachtsdeel heb gewassen.
Je paarsgepunte lans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu doe je het weer
Vraag dan of ik mijn penis of geslachtsdeel heb gewassen.
Edel deel dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want penis is een woord die ik enkel gebruik in serieuze gesprekken over penissen. En geslachtsdeel is een stom woord.
Djeez-termquote:
Wel een beetje een FOK!-term geworden.quote:
Je werkt vast geen 7 dagen in de weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag morgen gewoon weer lekker werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |